Waar zijn ze de posters?

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Waar zijn ze de posters?

#1 Bericht door driver » vrijdag 28 augustus 2020, 18:00

Ja, waar zijn ze?.
Wpdl, Ron, Wanadee, Printen, Brake, Ruudthai, Jim Stevenl en nog een aantal personen die hier vaak, regelmatig of bijna regelmatig iets te melden hadden.
Ron kreeg vlgs mij een ban maar dat is al een poosje geleden.
Wanadee post ook niet meer waarom niet heb ik wslijk gemist.
Willem is ook stil de laatste tijd
Brake post eigenlijk ook amper meer en Ruudthai idem dito. En Printen post ook weinig meer wat ik zo mee krijg althans.
Jim ook nog heel af en toe maar veel minder als voorheen. Idem voor StevenL vlgs mij.
Nu ben ik zelf ook niet echt heel actief de laatste tijd maar ja.. Tis best wat stil zonder een aantal personen hier vindt ik.
Laatst gewijzigd door driver op vrijdag 28 augustus 2020, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Waar zijn ze de posters?

#2 Bericht door printen44 » vrijdag 28 augustus 2020, 21:06

Driver, je hebt gelijk. Ik schijf weinig . Ik lees wel alles, maar schrijf niet zo veel meer. Maar, ik trek het boetekleed aan, en zal in de toekomst zeker weer aan het toetsenbord gaan zitten.

Ik denk dat een van de redenen is dat ik weinig schrijf, dat ik naar Nederland verhuisde, maar ik zal mijn leven beteren. Want, wie schrijft, die blijft!!! [8) [8)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Waar zijn ze de posters?

#3 Bericht door driver » vrijdag 28 augustus 2020, 21:22

Printen.. Geen verplichting hé. Maar een aantal personen zijn de laatste tijd gewoon stil zeg maar.
Mijn eerste post iets aangepast. Ik had jou twee keer genoemd zag ik net.
Nu je in Nederland woont is het uiteraard ook allemaal anders dan voorheen in Thailand dat begrijp ik.
En ook ik post eigenlijk nog heel weinig maar ons leven in Nederland is nu heel cliché gezegd altijd wel wat hetzelfde.
Beetje werken, regelmatig thuis ook en wat met de motoren weg maar door corona dit jaar niet veel weggeweest.
We gaan zien of er nog wat mensen reageren.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Waar zijn ze de posters?

#4 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 28 augustus 2020, 21:46

Pruimentijd denk ik. Al zijn de pruimen nu goed te eten, ik koop iedere week een zak. Goed voor de darmwerking. En pruimen zijn gewoon lekker.

Verder weet ik het ook niet. Een paar leden zijn boos vanwege voormoderatie (heeft een van hen zelf geschreven) en wat er verder aan de hand is weet ik uit PB's en daar houd ik mijn mond over.

Het is niet anders. Soms is er pruimentijd en moet een klein clubje het opknappen. En vergeet de invloed van Facebook niet. Gaat wel weer over.

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Waar zijn ze de posters?

#5 Bericht door sunbird » zaterdag 29 augustus 2020, 00:08

😉 happy dat de posters “wakker” worden 😀
TF blijft toch een prettiger side dan TB, ( mijn mening) het verschil ? Meer vrijheid van schrijven!
Owww ik was ook bijna vertrokken 😕
Groetjes

Gebruikersavatar
brake0345
Expat
Expat
Berichten: 494
Lid geworden op: zaterdag 07 april 2018, 13:02

Re: Waar zijn ze de posters?

#6 Bericht door brake0345 » zaterdag 29 augustus 2020, 03:38

Das waar Driver, ik heb weinig gepost de laatste tijd.
Zal mijn leven beteren en meer schrijven, heb al wat in gedachte. :thumbsup:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Waar zijn ze de posters?

#7 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 29 augustus 2020, 06:20

sunbird schreef: zaterdag 29 augustus 2020, 00:08 😉 happy dat de posters “wakker” worden 😀
TF blijft toch een prettiger side dan TB, ( mijn mening) het verschil ? Meer vrijheid van schrijven!
Owww ik was ook bijna vertrokken 😕
Groetjes
Joseph, TB is een blog met beperkte reactiemogelijkheid en voormoderatie. TF is een forum zonder voormoderatie en dat is een groot goed. Je krijgt pas een correctie (of meer) als je je niet aan de regels houdt. Nadeel van dit forum (mijn mening) is dat je geen foto's kunt uploaden maar een medium er bij nodig hebt; doch dat is wel een kostenplaatje voor de eigenaar en we zitten hier gratis. TB heeft helemaal geen foto-mogelijkheid.

Facebook pakt veel af van forums maar heeft ook zo zijn nadelen: ik wilde gisteren een kunstbijdrage plaatsen op FB maar zag als 'uitgelichte foto' een vrouw met twee blote borsten. Geen por-no maar kunst! Dat mag niet bij FB. Mannenborsten mogen daar wel, wapens, dictators en bloed ook, maar een paar vrouwenborsten niet. Zo heeft ieder medium zijn plussen en minnen.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Waar zijn ze de posters?

#8 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 29 augustus 2020, 06:34

Driver, in de geschiedenis van dit forum zijn er vaker weken geweest met minder dan 100 postings. Heus, dat gaat wel voorbij. En ik zie liever kwaliteit onder de hoofdonderwerpen dan losse kreten en lachplaatjes onder off topic.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Waar zijn ze de posters?

#9 Bericht door driver » zaterdag 29 augustus 2020, 06:36

Paar reacties al dat is al mooi toch.
Ieder forum heeft idd voor en nadelen en feesboek ook.
Hier wordt soms te snel geveegd vindt ik als er in mijn ogen een redelijk normale discussie is.
Sommige personen posten vaak om discussies aan te wakkeren of hun politieke voorkeur herhaaldelijk te uiten dat hoeft van mij dus ook niet. Dan ingrijpen door de moderator lijkt me prima.
TB kijk ik af en toe. Heb er onlangs een keer gereageerd en mijn reactie moest idd eerst goedgekeurd worden blijkbaar.

Feesboek.. Een prima medium om heel snel mensen te bereiken in bijvoorbeeld een motor groep maar ook op veel punten een dictatuur in mijn ogen. Erik gaf al iets aan maar bijvoorbeeld posten over zwarte Piet is ook in de ban daar.
Ik zit veel op feesboek maar merendeels in motor of vakantie, lees voormalige Oostbloklanden gerelateerde groepen.

Tis overal wat hier op TF ook maar goed is het nooit ongeacht waar en als mensen hier boos zijn blijkbaar over de moderatie is dat jammer.
Ik heb ook wel eens wat discussie gehad maar ga niet kwaad blijven en probeer altijd per topic te reageren.
Vinden mensen soms niet leuk maar thats live denk ik dan maar.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Waar zijn ze de posters?

#10 Bericht door driver » zaterdag 29 augustus 2020, 06:45

erik-kuijpers schreef: zaterdag 29 augustus 2020, 06:34 Driver, in de geschiedenis van dit forum zijn er vaker weken geweest met minder dan 100 postings. Heus, dat gaat wel voorbij. En ik zie liever kwaliteit onder de hoofdonderwerpen dan losse kreten en lachplaatjes onder off topic.
Het ging me niet om de hoeveelheid postings maar om het feit wat ik eerder aangaf. Dat een aantal mensen er nog weinig zijn qua postings.
Losse kreten en lach plaatjes hoeft van mij ook niet altijd. Zeker niet als er een bepaalde ondertoon in zit richting personen.
Maar bijvoorbeeld het praathuis of voetbal topic kan er gewoon bij vindt ik.
Vindt iemand dat niet leuk mijdt je dat gewoon.
Dat zou ook kunnen als het over politiek gaat uiteraard maar dat soort dingen kwam vaak in diversen draadjes voor en dan kun je niet kiezen bedoel ik om iets niet te lezen.
De boel bewust stangen of op de man of vrouw spelen idem dito.

Probeer elkaar in waarde te laten denk ik dan.
En blijf niet kwaad op iemand als die een keer iets heeft gepost wat je op dat moment niet aanstaat. Terugkijken en blijven klagen doe ik in ieder geval niet.
Althans, Dat probeer ik :mrgreen:
We hebben allemaal toch onze voors en tegens.

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Waar zijn ze de posters?

#11 Bericht door sunbird » zaterdag 29 augustus 2020, 07:24

sunbird schreef: zaterdag 29 augustus 2020, 00:08 😉 happy dat de posters “wakker” worden 😀
TF blijft toch een prettiger side dan TB, ( mijn mening) het verschil ? Meer vrijheid van schrijven!
Owww ik was ook bijna vertrokken 😕
Groetjes
The topic over Visa Fraud wordt niet geplaatst in TB
Op mijn vraag waarom niet , komt geen antwoord 😕
Het blijft nu bij af en toe kijken 😉

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Waar zijn ze de posters?

#12 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 29 augustus 2020, 07:54

Dan heb je niet goed gekeken Joseph. Het staat er wel in maar onder andere naam.

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Waar zijn ze de posters?

#13 Bericht door sunbird » zaterdag 29 augustus 2020, 08:30

erik-kuijpers schreef: zaterdag 29 augustus 2020, 07:54 Dan heb je niet goed gekeken Joseph. Het staat er wel in maar onder andere naam.
Klopt ik heb het gezien , mijn excuses 😞

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Re: Waar zijn ze de posters?

#14 Bericht door carpediem » zaterdag 29 augustus 2020, 11:32

Woon al 6 jaar niet meer in Thailand.
Lees nog wel eens af en toe thailand forum.
Er zijn weinig post die mij nog interesseren.
Heb vroeger intensief deelgenomen.
Daardoor ook aantal mensen leren kennen.
Toen nog bijeenkomsten gehad van forumleden in Cowboy street met bier en croquetten van het "hollands retaurant"
Ook nog eens een inzamelijksaktie met succes gevoerd voor voor man met 3 kinderen die terugmoest naar Nederland.

Waren mooie tijden

Nu in Amsterdam het gewone pensioenleven.
Fietsen met de e-bike
Uitjes verzinnen.
Oppassen; 7 kleinkinderen
enz.

Tot verleden jaar regelmatig nog in mijn huis geweest wat ik tot dan had aangehouden.
In het voorjaar wilde ik als echte tourist weer komen [|( Nee dus.
Nu maar afwachten.

Groet aan alle bekenden en onbekenden
pluk de dag (carpediem)

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Waar zijn ze de posters?

#15 Bericht door Jim » zaterdag 29 augustus 2020, 14:08

driver schreef: vrijdag 28 augustus 2020, 18:00
Jim ook nog heel af en toe maar veel minder als voorheen.
Vanwege corona heb ik 't belachelijk druk op 't werk, werkdagen van 12 uur zijn geen uitzondering, en m'n kleine wilde Siamese boskat van inmiddels 3 jaar slurpt de rest van m'n energie op.
Er wordt hier op TF ook niks meer gepost waardoor ik word getriggerd :mrgreen: dus lurk ik af en toe wat rond, maar ik lees ook niet alles meer.

De vakantie komt aardig dichtbij nu dus waarschijnlijk word ik wel wat actiever.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”