Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Gesloten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#616 Bericht door KhunSugar » woensdag 26 april 2017, 12:07

Het lijkt erop dat hier geen tekort is aan islamofobe leden. Hun multicultureel samenleven beperkt zich tot een uitwas van het boeddhisme. Tja, dan staan er hen nog bange en frustrerende tijden te wachten.

Prettige dag nog samen [|)

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#617 Bericht door wanadee » woensdag 26 april 2017, 12:23

KhunSugar schreef:Het lijkt erop dat hier geen tekort is aan islamofobe leden. Hun multicultureel samenleven beperkt zich tot een uitwas van het boeddhisme. Tja, dan staan er hen nog bange en frustrerende tijden te wachten.

Prettige dag nog samen [|)
Waarom begin jij nu over Islamofobie? Dit heeft toch niets met de islam te maken?

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#618 Bericht door KhunSugar » woensdag 26 april 2017, 12:42

wanadee schreef:
KhunSugar schreef:Het lijkt erop dat hier geen tekort is aan islamofobe leden. Hun multicultureel samenleven beperkt zich tot een uitwas van het boeddhisme. Tja, dan staan er hen nog bange en frustrerende tijden te wachten.

Prettige dag nog samen [|)
Waarom begin jij nu over Islamofobie? Dit heeft toch niets met de islam te maken?
Heb ik het over Turkije of over bepaalde leden hun reacties in dit en andere topics?
Als ik reageer op uw post zal ik die zoals nu wel citeren.
Citeer ik niets dan hoeven enkel islamofobe leden zich aangesproken te voelen.

Mocht islamofobie geen onderwerp zijn binnen de Nederlandse politiek, dan heb ik mij van topic vergist.

[|)

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#619 Bericht door wanadee » donderdag 27 april 2017, 01:59

Volgens Nieuwsuur is de identiteit bekend van een rus, ex militair, die destijds de BUK raket naar zijn standplaats heeft gebracht. Een ex maatje van hem heeft gezegd dat de man tegenover hem heeft toegegeven dat niet hij maar moskou de opdracht tot lanceren heeft gegeven.

Ben benieuwd of deze mannde getuigenbankjes gaat halen of tussentijds een "ongeluk" krijgt. :neus:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#620 Bericht door driver » donderdag 27 april 2017, 08:00

Denk dat ongeluk.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#621 Bericht door wanadee » donderdag 27 april 2017, 08:23

driver schreef:Denk dat ongeluk.
Ben er ook bang voor maar wel een complimentje voor de onderzoekers. Langzaam maar zeker komen ze toch dichterbij. :thumbsup:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#622 Bericht door driver » donderdag 27 april 2017, 09:47

wanadee schreef:
driver schreef:Denk dat ongeluk.
Ben er ook bang voor maar wel een complimentje voor de onderzoekers. Langzaam maar zeker komen ze toch dichterbij. :thumbsup:
Ja, klopt. Het westen zou sommige mensen daar of waar dan ook die ermee bezig zijn of dit soort feiten onthullen moeten beschermen vindt ik.Of dat kan is weer iets anders wslijk.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#623 Bericht door wanadee » donderdag 27 april 2017, 10:21

De arm van Putin is lang

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#624 Bericht door driver » donderdag 27 april 2017, 13:57

wanadee schreef:De arm van Putin is lang
Voor velen helaas al aangetoond. Ook al zal veel nooit bewezen kunnen worden.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#625 Bericht door Jim » woensdag 03 mei 2017, 05:52

China urges citizens in N. Korea to return home

The Chinese Embassy in North Korea has advised Korean-Chinese residents to return home amid concern that the North's military provocations may trigger a U.S. attack on the North, according to a source.

The embassy began sending the message on Apr. 20, five days before the North celebrated the 85th anniversary of the Korean People's Army with a show of military power, Radio Free Asia said Tuesday.

The U.S.-based station specializes in North Korea.

The station cited a Korean-Chinese living in the North's capital, who said he left for China late last month after the embassy contacted him.

bron
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2892
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#626 Bericht door wpdl » woensdag 03 mei 2017, 06:13

Is dit nu list en bedrog of 'gewoon' een handige zakenman. ?????????????

Informatie :Keizer zakendeal

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#627 Bericht door wanadee » zaterdag 06 mei 2017, 02:32

wpdelange schreef:Is dit nu list en bedrog of 'gewoon' een handige zakenman. ?????????????

Informatie :Keizer zakendeal
Dit is list en bedrog, de leden worden gedupeerd. Misschien wettelijk verantwoord maar moreel niet.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#628 Bericht door jumbo » zaterdag 06 mei 2017, 03:29

wanadee schreef:
wpdelange schreef:Is dit nu list en bedrog of 'gewoon' een handige zakenman. ?????????????

Informatie :Keizer zakendeal
Dit is list en bedrog, de leden worden gedupeerd. Misschien wettelijk verantwoord maar moreel niet.
Wie wordt er gedupeerd, dat mis ik effe?
Hij en partners kopen een bedrijf ter waarde van 31 voor 12, de waarde in welke vorm dan ook blijft dus gewoon bestaan, eigendom veranderd voor de som can 12 die niets met de bedrijfsvoering van doen hebben slechts met de structuur?
Sinds wanneer is een auto kopen die 75,000 waard is voor 35,000 een misstand?? Daar zoekt iedereen toch naar?

Of het van een politicus moreel verantwoord is heb ik geen kaas gegeten, ik ben a-politiek..
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#629 Bericht door wanadee » zaterdag 06 mei 2017, 04:41

jumbo schreef:
wanadee schreef:
wpdelange schreef:Is dit nu list en bedrog of 'gewoon' een handige zakenman. ?????????????

Informatie :Keizer zakendeal
Dit is list en bedrog, de leden worden gedupeerd. Misschien wettelijk verantwoord maar moreel niet.
Wie wordt er gedupeerd, dat mis ik effe?
Hij en partners kopen een bedrijf ter waarde van 31 voor 12, de waarde in welke vorm dan ook blijft dus gewoon bestaan, eigendom veranderd voor de som can 12 die niets met de bedrijfsvoering van doen hebben slechts met de structuur?
Sinds wanneer is een auto kopen die 75,000 waard is voor 35,000 een misstand?? Daar zoekt iedereen toch naar?

Of het van een politicus moreel verantwoord is heb ik geen kaas gegeten, ik ben a-politiek..
De leden worden gedupeerd, er is 12 miljoen winstuitkering door de verenigingskas geboord en dit nog buiten het lage verkoopgedrag.
En als je een nieuwe auto koopt van 75000 voor 5000 en je bent zelf de verkoper dan wil ik nog wel eens zien of je niet op het matje wordt geroepen. Want dat is ongeveer de verhouding.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Praatcafé "De Nederlandse Politiek"

#630 Bericht door jumbo » zaterdag 06 mei 2017, 05:45

wanadee schreef:
De leden worden gedupeerd, er is 12 miljoen winstuitkering door de verenigingskas geboord en dit nog buiten het lage verkoopgedrag.
En als je een nieuwe auto koopt van 75000 voor 5000 en je bent zelf de verkoper dan wil ik nog wel eens zien of je niet op het matje wordt geroepen. Want dat is ongeveer de verhouding.
Als dat zo is, en ik heb het stuk niet gelezen, dan is prake van zwakke structuur en statuten, hadden de leden kunnen voorkomen, maar is het inderdaad een dealtje waarbij de leden zijn benadeeld.... er is geen verwijsbare fraude gepleegd, dat is de andere kant, dit is wettelijk toegestaan maar had binnen de statuten niet mogelijk moeten zijn..
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gesloten

Terug naar “Off Topic”