Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2011 Bericht door erik-kuijpers » zondag 01 november 2020, 22:39

AZ lijkt op de weg terug en Feijenoord zwijnde. De rest was normaal.

Die stille stadions is helemaal niks maar heeft wel het voordeel dat je de scheids, de coaches en de spelers kunt horen praten. Daarom begrijp ik enkele fel besproken pingels beter: de scheids hoort het contact en kan de VAR weerspreken zoals Kamphuis deed.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2012 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 03 november 2020, 23:01

Kiele kiele Ajax! De punten zijn binnen maar het was niet fraai en niet vloeiend en 'vrouwen en kinderen eerst' maar vooruit, de puntjes staan er.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2013 Bericht door driver » woensdag 04 november 2020, 06:40

erik-kuijpers schreef: dinsdag 03 november 2020, 23:01 Kiele kiele Ajax! De punten zieholpenjn binnen maar het was niet fraai en niet vloeiend en 'vrouwen en kinderen eerst' maar vooruit, de puntjes staan er.
Niet alleen de punten. Liverpool heeft Ajax ook een beetje geholpen door Atalanta met 0-5 te verslaan.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2014 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 04 november 2020, 22:56

Ik ging er voor zitten met de zakjap in de aanslag maar wat de Messies lieten zien was niet veel. Toch liep er voor een vette stuiver op het gras maar veel kwam er niet uit. Barca had kunnen verliezen ook.

Nou, vanavond weer drie wedstrijden. Ben benieuwd.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2015 Bericht door driver » donderdag 05 november 2020, 06:00

erik-kuijpers schreef: woensdag 04 november 2020, 22:56 Ik ging er voor zitten met de zakjap in de aanslag maar wat de Messies lieten zien was niet veel. Toch liep er voor een vette stuiver op het gras maar veel kwam er niet uit. Barca had kunnen verliezen ook.

Nou, vanavond weer drie wedstrijden. Ben benieuwd.
Man Utd was ook niet echt blij gisteren.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2016 Bericht door erik-kuijpers » zondag 15 november 2020, 22:39

Oranje was in vorm en nog een afgekeurde goal ook! Het gaat de goeie kant op. Straks nog even de Polen opbergen en we zijn klaar voor het WK.

Keek vanavond naar Cambuur tegen Almere. Pak slaag maar wel verdiend.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2017 Bericht door driver » maandag 16 november 2020, 05:55

Eerste helft gezien was wel oké vondt ik. Uitslag iets hoger was mooi geweest. Maar de eerste winst onder de Boer is binnen.

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2018 Bericht door rfms » maandag 16 november 2020, 06:13

En de Belgen hebben gewonnen tegen de Engelsen. 2 - 0
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2019 Bericht door erik-kuijpers » zondag 22 november 2020, 23:19

Een hoopje zieligheid hoor, dat AZ tegen Emmen. 1-0 Voor, een man meer, en de angst in de broek dat drietal punten nog te verliezen. Dat grote talent Stengs heeft geen bal fatsoenlijk geraakt.

Over PSV zullen we het maar niet meer hebben; wat dat wordt in Europa deze week, het kan alleen maar meevallen.....

Zag wel verdacht veel ingrijpen van de VAR en dan moet het ineens rood zijn; bij AZ vond ik het geel, niet rood, maar wie ben ik...

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2020 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 26 november 2020, 23:06

Bij Feijenoord snap ik het niet. Je hebt geel in de eerste helft en toch sla je in de tweede helft iemand in zijn gezicht. En maar klagen dat je geel en rood pakt. Wel knap dat de tien het op 0-0 konden houden. Knap was het ook van AZ dat nu 3e staat.

Tja, dat Eindhoven, knullig 0-2 achter en toch naar 3-2 winnend. Meer mazzel en hard werken dan techniek maar ze staan 2e nu. Niet gek.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2021 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 01 december 2020, 22:56

Nou, dankjewel voor de blunder, Onana, nu verloor Ajax van Liverpool en moet het met Atalanta knokken om plaats 2. Maar niet alleen Onana heeft schuld: Schuurs had rood kunnen krijgen en de vleugelaanvallers waren vleugellam. Ajax is er nog lang niet.....

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2022 Bericht door driver » woensdag 02 december 2020, 09:03

erik-kuijpers schreef: dinsdag 01 december 2020, 22:56 Nou, dankjewel voor de blunder, Onana, nu verloor Ajax van Liverpool en moet het met Atalanta knokken om plaats 2. Maar niet alleen Onana heeft schuld: Schuurs had rood kunnen krijgen en de vleugelaanvallers waren vleugellam. Ajax is er nog lang niet.....
Onana heeft al punten genoeg gepakt voor Ajax dus deze fout is jammer maar kan gebeuren. In het begin een bal op de paal. Gaat die erin krijg je ook gelijk een andere wedstrijden denk ik.
Dat ze er nog niet zijn klopt.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2023 Bericht door serpay » woensdag 02 december 2020, 17:44

erik-kuijpers schreef: dinsdag 01 december 2020, 22:56 Nou, dankjewel voor de blunder, Onana, nu verloor Ajax van Liverpool en moet het met Atalanta knokken om plaats 2. Maar niet alleen Onana heeft schuld: Schuurs had rood kunnen krijgen en de vleugelaanvallers waren vleugellam. Ajax is er nog lang niet.....
gelukkig heb je meer verstand van andere zaken maar van voetbal totaal niet.
schuurs was een van de beste op het veld.
Onana mag hij een keer een fout maken ?
dat je nu een friesland fan geworden bent omdat je er woont is mij een raadsel . spelen die ook internationaal of alleen in in Friesland.
nee ajax heeft goed gespeelt helaas geen goal gemaakt , maar heb vandaag de Engelse kranten gelezen deze waren vol lof over Ajax.
dus blijf bij je leest en zwijg over voetbal als je niet objectief zijn kan.
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2024 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 02 december 2020, 22:51

Zwijgen voor jou, Serpay? Iedereen heeft hier het recht voor zijn mening uit te komen en als jij dat recht wil afpakken ben je van het soort dat hier niet thuishoort. Kijk maar eens in de forumregels; daar staat niet dat jij hier de baas bent. Gelukkig maar. :mrgreen:

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2025 Bericht door printen44 » donderdag 03 december 2020, 11:12

erik-kuijpers schreef: woensdag 02 december 2020, 22:51 Zwijgen voor jou, Serpay? Iedereen heeft hier het recht voor zijn mening uit te komen en als jij dat recht wil afpakken ben je van het soort dat hier niet thuishoort. Kijk maar eens in de forumregels; daar staat niet dat jij hier de baas bent. Gelukkig maar. :mrgreen:
En ik ben ook van mening dat Feyenoord een veel betere elftal heeft dan Ajax en mijn favoriete club, de "De Vliegende Graskluiten" is uiteraard ook een van de beste in de regio. Maar Serpay, ik hou dat geheim, want anders heeft iedereen in dit forum een andere mening hierover, en dat mag van jou niet. [$) [$) [$) [$) [$)

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”