Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2161 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 30 juni 2021, 11:35

Dankjewel Frank, laat ik de enige zijn die dankjewel zegt. Dankzij jou kunnen de winkels die oranje ellende niet kwijt dus bij ons zijn alle oranje tompoezen in de aanbieding! Niet echt goed voor mij maar vooruit, die ene keer dat we geen EK winnen..... Dus: dankje Frank. :clap:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2162 Bericht door driver » donderdag 01 juli 2021, 09:47

serpay schreef: maandag 28 juni 2021, 17:23
Lammert de Haan schreef: zondag 27 juni 2021, 23:21
erik-kuijpers schreef: zondag 27 juni 2021, 22:08 Dacht dat Serpay het schelden verleerd was maar nee.... :mrgreen:
Dat zal hij nooit verleren, Erik. Zo steekt hij nu eenmaal in elkaar. Op zijn leeftijd krijg je zo'n karaktereigenschap er van z'n levensdagen niet meer uit.

Overigens kwam zijn wens/verwachting niet uit. Na de groepsfase zou het volgens hem gebeurt zijn met het Nederlandelftal. Ik meen toch te weten dat zij als no. 1 zijn geëindigd in groep C. En zijn geliefde Duitsland? Met de hakken en ook weer in de laatste minuten (zoals zo vaak) over de sloot. Het had niet veel gescheeld of Duitsland had de groepsfase niet overleefd

Voor het Nederlandse elftal heb ik de oplossing klaarliggen: ik heb m'n voetbalschoenen reeds gepoetst. Nu nog achter een rollator aan (niet al te duur als het even kan) en het feest kan beginnen. :D

Duitsland weet dat het na de groepsfase pas begind. Nederland dacht er al te zijn.
en jank niet wie de bal kaatst zal iets terug verwachten.
printen een vraagje hoe vond je de scheidsrechters tijdens de wedstijden? ik vond ze heel goed. maar ik heb geen verstand van voetbal gelukkig.

zag gisteren wel verstappen winnen en vd poel in de toer.
helaas Herlings werd derde in de MXGP maar xtoch ezeer goed voor Nederland
Duitsland weet nu ook dat het na de groepsfase is geëindigd.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2163 Bericht door printen44 » donderdag 01 juli 2021, 10:06

serpay schreef: maandag 28 juni 2021, 17:23
Lammert de Haan schreef: zondag 27 juni 2021, 23:21
erik-kuijpers schreef: zondag 27 juni 2021, 22:08 Dacht dat Serpay het schelden verleerd was maar nee.... :mrgreen:
Dat zal hij nooit verleren, Erik. Zo steekt hij nu eenmaal in elkaar. Op zijn leeftijd krijg je zo'n karaktereigenschap er van z'n levensdagen niet meer uit.

Overigens kwam zijn wens/verwachting niet uit. Na de groepsfase zou het volgens hem gebeurt zijn met het Nederlandelftal. Ik meen toch te weten dat zij als no. 1 zijn geëindigd in groep C. En zijn geliefde Duitsland? Met de hakken en ook weer in de laatste minuten (zoals zo vaak) over de sloot. Het had niet veel gescheeld of Duitsland had de groepsfase niet overleefd

Voor het Nederlandse elftal heb ik de oplossing klaarliggen: ik heb m'n voetbalschoenen reeds gepoetst. Nu nog achter een rollator aan (niet al te duur als het even kan) en het feest kan beginnen. :D

Duitsland weet dat het na de groepsfase pas begind. Nederland dacht er al te zijn.
en jank niet wie de bal kaatst zal iets terug verwachten.
printen een vraagje hoe vond je de scheidsrechters tijdens de wedstijden? ik vond ze heel goed. maar ik heb geen verstand van voetbal gelukkig.

zag gisteren wel verstappen winnen en vd poel in de toer.
helaas Herlings werd derde in de MXGP maar toch ezeer goed voor Nederland
Sorry voor het late antwoord.
Ik vind de scheidsrechters redelijk goed. Ze gebruiken de VAR alleen als het echt moet. Ik zie ook weinig protesterende spelers. Dus echt protesterend spelers. Niet de mekkeraars. Dat ook de scheidsrechterscommissie de scheidsrechters goed vinden, zie je aan de aanstellingen. Wat mij ook opvalt is de conditie van de scheidsrechters. Bij de half uur extra speeltijd zijn ze nog alert. In he algemeen zou ik ze een cijfer 8 geven. Maar ik zie uiteraard alleen op televisie, niet het gehele speelveld.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2164 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 02 juli 2021, 06:57

Zou ik er ver naast zitten met Spanje-Engeland als finale? Al hoop ik dat de Belgen blijven winnen maar die blijken een ziekenboeg te hebben. Ik verwacht Bjorn Kuipers als scheids.

In Duitsland hebben ze de afscheid nemende bondscoach Joachim Löw gevraagd of hij geen bondscoach van Oranje wil worden. 'Heb ik op dit moment geen zin in' was zijn diplomatiek antwoord...

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2165 Bericht door Adrie » vrijdag 02 juli 2021, 19:18

Zo te zien nu word het Zwitserland tegen Belgie :mrgreen:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2166 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 02 juli 2021, 22:05

Zo! Zijn de Belgen er ook een keer ingetuind!

Het wordt dus SPA tegen ITA; twee ploegen die het comedia dell'arte beheersen als geen ander. Eens zien wie daar wint. Ik denk dat ENG de lachende derde is.

Morgen TSJ-DEN onder leiding van Kuipers en ENG-OEK onder leiding van Herr Dr Brych. Twee topfluiters.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2167 Bericht door KhunSugar » vrijdag 02 juli 2021, 22:14

Italianen waren simpelweg beter en tactisch hebben ze de Belgen belet uit te verdedigen door hoog druk te zetten.
Verdiende winnaar. Misschien hebben we wel verloren tegen de nieuwe Europese kampioen.


Verzonden vanaf mijn iPhone XS met Tapatalk

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2168 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 03 juli 2021, 22:00

Een fijne voetbalavond vandaag. DEN wint van TSJ maar het kostte moeite doch was wel terecht. Dat ENG van OEK won was me al snel duidelijk. Twee mooie wedsen.

Wat nu? SPA-ITA en wie gaat dat fluiten? Ik gok Danny Makkelie. ENG-DEN zal dr Brych worden en de finale Kuipers want die staat aan het einde van zijn internationale loopbaan.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2169 Bericht door printen44 » zondag 04 juli 2021, 11:54

erik-kuijpers schreef: zaterdag 03 juli 2021, 22:00 Een fijne voetbalavond vandaag. DEN wint van TSJ maar het kostte moeite doch was wel terecht. Dat ENG van OEK won was me al snel duidelijk. Twee mooie wedsen.

Wat nu? SPA-ITA en wie gaat dat fluiten? Ik gok Danny Makkelie. ENG-DEN zal dr Brych worden en de finale Kuipers want die staat aan het einde van zijn internationale loopbaan.
Kan een mooie afsluiting voor Kuiper zijn, maar je weet nooit wat die scheidsrechtercommissie zal besluiten. Ik gok op Makkelie, die floot zijn wedstrijden vrijwel zonder fouten. Heef behoorlijk veel gezag bij de spelers.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2170 Bericht door erik-kuijpers » zondag 04 juli 2021, 21:59

Printen Kees, vandaag een artikel in het AD. Kuipers maakt grote kans op de finale en anders wel Brych en een Turk. Makkelie is een jonkie; de finale is een beloning voor de ouwe hap en Danny M is nog te vers. Hij krijgt wel ITA-SPA of ENG-DEN.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2171 Bericht door erik-kuijpers » zondag 04 juli 2021, 22:00

Ja, zie net ITA-SPA krijgt Brych.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2172 Bericht door erik-kuijpers » maandag 05 juli 2021, 06:50

Om het dan maar af te maken! Makkelie fluit DEN-ENG en Kuipers de finale. Zijn vierde en mogelijk laatste finale, de beloning voor heel veel goed werk.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2173 Bericht door printen44 » maandag 05 juli 2021, 09:51

erik-kuijpers schreef: maandag 05 juli 2021, 06:50 Om het dan maar af te maken! Makkelie fluit DEN-ENG en Kuipers de finale. Zijn vierde en mogelijk laatste finale, de beloning voor heel veel goed werk.
Ik las het even en meestal is het AD goed geinformeerd. Ben benieuwd of Kuipers die finale krijgt. Ik denk wel. Staat van dienst in Europa is erg goed. Een waardig afscheid van de internationale Scheidsrechterswereld.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2174 Bericht door erik-kuijpers » maandag 05 juli 2021, 13:45


Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2175 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 06 juli 2021, 22:51

De eerste klap is een daalder waard. Dat zei men vroeger wel en vanavond werd het waar. Na een mooie weds wonnen de Italianen het prijsschieten van de Spanjolen dus de eerste finalist is bekend.

Ook is nu defi dat Kuipers de finale mag doen.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”