Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Het TF Voetbaltopic.

#1 Bericht door driver » donderdag 29 augustus 2013, 18:04

Op verzoek van Prajak die het niet echt leuk vindt bijv. de voetbaluitslagen van de Zondag al te lezen in diverse andere topics nu dan een voetbaltopic geopend.
Zelf denk ik dat dit niet lang open /actief zal zijn omdat mensen die niks met voetbal hebben zich hier niet melden terwijl mensen die elders iets over voetbal lezen wslijk wel op reacties van mede forumgebruikers zullen reageren.

We gaan het vanzelf zien of hier animo voor is en zoniet dan denk ik dat er wel weer en niet alleen door mij elders voetbal dingen doorheen zullen glippen.

Even overgenomen uit het positief topic we moeten toch ergens beginnen :

...........................................................................................................
RuudThai schreef:


driver schreef:


Ook heelll positief :

Zo, dat 040 weet ook weer waar ze staan en de Ajax en de aanhan weer blij :clap: :

Goed nieuws Ajax: PSV eruit
Van onze Telesportredactie

PSV is er niet in geslaagd zich te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League en dat is bijzonder goed nieuws voor Ajax. De Amsterdammers houden miljoenen over aan de uitschakeling van de Eindhovenaren.( dat is dus positief nieuws )

Als PSV AC Milan had verslagen, dan had Ajax het Nederlandse quotum in de marketingpool van de Champions League moeten delen. Dat zou Ajax zo'n 7 miljoen euro (!) hebben gescheeld.

gr driver
..........................................................................................................................................................
Ruudthai schreef :Onsportief taalgebruik.
Komt niet zo overeen met je onderschrift, :neus[/b]:
..............................................................................................................................................................
Onsportief taalgebruik wat niet overeen komt met mijn onderschrift ????
Als ik dus iets vindt over 040 lees PSV Eindhoven en jij en /of anderen zijn het daar niet mee eeens is het onsportief taalgebruik ?
T, moet hier niet gekker worden :mrgreen: ik vindt alles positief als het gaat om mindere prestaties van 040 :angel:

Voetbaltopic is een optie Prajak maar ik vondt het positief dat 040 eruit gemikt is en daarom melde ik dat hier.
Als we nu moeten gaan nadenken om nergens iets over voetbal te melden omdat jij en misschien anderen in Thailand het later willen horen wil ik best een apart voetbal topic openen maar was dat topic er al niet ?
Ik heb al wat lopen zoeken maar niks gevonden tot nu toe.

Terug komend op het positieve nieuws vandaag en dat is weer voetbal sorry hoor....Ajax heeft een prachtige CL loting gehad zojuist :

Ac Milaan met dank aan 040
Celtic
Barcelona

Mooie tegenstanders waartegen ze het wslijk niet redden en dus komen ze met wat geluk 040 weer tegen in de andere leage waartoe ze dan ook veroordeeld worden ;)


Voetbal vervolg dan maar in een voetbal topic ???????????


gr driver

_________________
Dit forum geeft plezier aan menig persoon houdt het daarom dan ook met zijn allen schoon !

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2 Bericht door serpay » donderdag 29 augustus 2013, 19:43

ja driver mooie loting en ook ik ben blij dat 040 er niet bij is.
en voor prajak die moet maar een abbo nemen op voetbal anders dit topic s.v.p. links laten liggen,
en vooral NIET reageren.
mooi topic en ik zal veelvuldig reageren,
toch wel mooi dat shalke het wel gered heeft [|( [|( [|(
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1691
Lid geworden op: vrijdag 19 februari 2010, 13:10
Locatie: Belgie-จอมเทียน

Re: Het TF Voetbaltopic.

#3 Bericht door v@go » donderdag 29 augustus 2013, 20:51

Afbeeldingis dit ook voetbal of hoort het bij moppentrommel?
Afbeelding
Afbeelding
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#4 Bericht door driver » donderdag 29 augustus 2013, 22:49

serpay schreef:ja driver mooie loting en ook ik ben blij dat 040 er niet bij is.
en voor prajak die moet maar een abbo nemen op voetbal anders dit topic s.v.p. links laten liggen,
en vooral NIET reageren.
mooi topic en ik zal veelvuldig reageren,
toch wel mooi dat shalke het wel gered heeft [|( [|( [|(
Hee Serpay....de eerste is binnen nu eens zien wat er nog bijkomt .
Prajak komt hier niet want die wil niks lezen over uitslagen of wat dan ook en voetbalhaters hebben hier ook niks te zoeken maar voetballiefhebbers dus wel :thumbsup:
En of dat nu over Emmen is , een Thaise club of wat dan ook boeit niet echt denk ik zolang het maar over voetbal gaat.
Schalke....ben ik in het verleden wel heen geweest mooie club.
Ajax heb ik 22 jaar een seizoenkaart gehad totdat ze naar de Arena gingen toen ben ik en met mij velen afgehaakt.
Om diverse redenen overigens .

Ik volg het wel maar niet meer zo fanatiek als voorheen maar wat 040 betreft moet ik dat nog steeds niet ook om diverse redenen.

Ben benieuwd wie zich hier nog meer gaan melden .......en komt er niks bij verder hebben we mooi ons prive topic :mrgreen:

gr driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#5 Bericht door driver » donderdag 29 augustus 2013, 22:52

v@go schreef:Afbeeldingis dit ook voetbal of hoort het bij moppentrommel?
Afbeelding
Afbeelding
Hoort bij voetbalhumor Vigo denk ik ;)

gr driver

euromonkey
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 252
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 04:31

Re: Het TF Voetbaltopic.

#6 Bericht door euromonkey » vrijdag 30 augustus 2013, 02:29

Het is een thailandforum dus zal ik mijn ervaring over FC Udon delen.
FC Udon speelt in de 2e division van Thailand regio Noordoosten.
Ze staan momenteel 2e met nog 3 wedstrijden te spelen Waaronder tegen de koploper Roi Et en Ubon Rat.
Mochten ze 2e blijven spelen ze in de Play off ronden om te kunnen promoveren.
Waarneer er mensen geinterreseert zijn zal ik verslag uitbrengen op dit forum.

Dus meer Thailand voetbal volgers op het forum?

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het TF Voetbaltopic.

#7 Bericht door ron » vrijdag 30 augustus 2013, 03:28

Afbeelding

TLF Fan of the Week

Table
Pos Team Pld Pts
1 • Muang Thong United 24 57
2 • Buriram United 23 55
3 • Chonburi F.C. 24 46
4 • Suphanburi F.C. 24 42
5 • Army United 24 38
6 • BEC Tero Sasana 23 35
7 • Bangkok Glass 24 34
8 • Osotspa M-150 Saraburi 23 33
9 • Songkla United 25 30
10 • Police United 23 29
11 • Chainat FC 24 29
12 • TOT SC 24 24
13 • Rachaburi F.C. 24 23
14 • Bangkok United 24 23
15 • Samut Songkram F.C. 23 19
16 ↑ Chiang Rai United 23 16
17 ↓ Pattaya United 24 16
18 • Si Saket F.C. 3 1

bron: http://thaileaguefootball.com/
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#8 Bericht door RuudThai » vrijdag 30 augustus 2013, 07:33

RuudThai schreef:
driver schreef:

Ook heelll positief :

Zo, dat 040 weet ook weer waar ze staan en de Ajax en de aanhan weer blij :clap: :

Goed nieuws Ajax: PSV eruit
Van onze Telesportredactie

PSV is er niet in geslaagd zich te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League en dat is bijzonder goed nieuws voor Ajax. De Amsterdammers houden miljoenen over aan de uitschakeling van de Eindhovenaren.( dat is dus positief nieuws )

Als PSV AC Milan had verslagen, dan had Ajax het Nederlandse quotum in de marketingpool van de Champions League moeten delen. Dat zou Ajax zo'n 7 miljoen euro (!) hebben gescheeld.

gr driver

Onsportief taalgebruik.
Komt niet zo overeen met je onderschrift, :neus:

Onsportief taalgebruik wat niet overeen komt met mijn onderschrift ????
Als ik dus iets vindt over 040 lees PSV Eindhoven en jij en /of anderen zijn het daar niet mee eeens is het onsportief taalgebruik ?
T, moet hier niet gekker worden :mrgreen: ik vindt alles positief als het gaat om mindere prestaties van 040 :angel:
"Als ik dus iets vindt ......."
Je mag altijd iets van iets vinden maar ik vind het onsportief dat je het een NEDERLANDSE voetbalclub gunt dat het uit een internationaal toernooi wordt geknikkerd. Je kunt nog zoveel fan zijn van een bepaalde club maar dit is hooligantaal, een andere Nederlandse club niks gunnen en eigenlijk een platte haat ventileren.

Het is ook kortzichtig op z'n Thais, niet verder vooruitkijken naar de consequenties. Want hoe meer Nederlandse clubs meedoen aan de toernooien en hoe hoger ze eindigen, hoe meer punten Nederland verzamelt en hoe meer recht ontstaat op deelname van meer clubs uit Nederland. En bijv. het recht op 2 vaste Champions League plekken. Zodat wanneer Ajax een volgende keer als 2e eindigt in onze eredivisie ze toch automatisch mogen deelnemen aan de Champions League zonder voorronden te hoeven spelen.

Ik ben geen fan van welke voetbalclub dan ook, hoogstens heb ik wel wat met underdogs die het moeten opnemen tegen de miljoenenclubs. Dus zoals nu Pec Zwolle dat na 4 wedstrijden nog ongeslagen is terwijl de patsersclubs allemaal al punten hebben verspeeld.
Ik vind een spannende competitie het leukst en hoop daarom dat al die miljoenenclubs nog heel veel punten verspelen zodat het tot het einde toe leuk blijft, zo ongeveer als tot een paar wedstrijden voor het einde van het afgelopen seizoen.

Maar ik vind dat je elke Nederlandse club die aan de Champions of Europa League meedoet moet steunen en zeker niet zo afvallen als Driver nu doet. Het Nederlandse clubvoetbal zit internationaal gezien toch al in een dip gezien de resultaten de afgelopen weken tegen 2e-rangs provincieclubjes (regelrechte afgangen toch van Feyenoord, FC Utrecht en FC Twente?), dus is dat nu 3e-rangs.

En ik gun elke Nederlandse club een goed resultaat in de grote toernooien - dus ook Ajax - maar ik vrees dat na de winterstop er geen Nederlandse deelnemers meer zijn. Dan hopen we maar op het WK, dat draait nog wel goed maar dat komt door de in het buitenland spelende voetballers want in Nederland is het niet veel meer.... [|( :(

euromonkey
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 252
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 04:31

Re: Het TF Voetbaltopic.

#9 Bericht door euromonkey » vrijdag 30 augustus 2013, 07:38

Voor jouw Ron.
Het was pauze en wat doe je dan?
http://www.youtube.com/watch?v=fFfxR42yals

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#10 Bericht door driver » vrijdag 30 augustus 2013, 08:24

RuudThai schreef:
RuudThai schreef:
driver schreef:

Ook heelll positief :

Zo, dat 040 weet ook weer waar ze staan en de Ajax en de aanhan weer blij :clap: :

Goed nieuws Ajax: PSV eruit
Van onze Telesportredactie

PSV is er niet in geslaagd zich te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League en dat is bijzonder goed nieuws voor Ajax. De Amsterdammers houden miljoenen over aan de uitschakeling van de Eindhovenaren.( dat is dus positief nieuws )

Als PSV AC Milan had verslagen, dan had Ajax het Nederlandse quotum in de marketingpool van de Champions League moeten delen. Dat zou Ajax zo'n 7 miljoen euro (!) hebben gescheeld.

gr driver

Onsportief taalgebruik.
Komt niet zo overeen met je onderschrift, :neus:

Onsportief taalgebruik wat niet overeen komt met mijn onderschrift ????
Als ik dus iets vindt over 040 lees PSV Eindhoven en jij en /of anderen zijn het daar niet mee eeens is het onsportief taalgebruik ?
T, moet hier niet gekker worden :mrgreen: ik vindt alles positief als het gaat om mindere prestaties van 040 :angel:
"Als ik dus iets vindt ......."
Je mag altijd iets van iets vinden maar ik vind het onsportief dat je het een NEDERLANDSE voetbalclub gunt dat het uit een internationaal toernooi wordt geknikkerd. Je kunt nog zoveel fan zijn van een bepaalde club maar dit is hooligantaal, een andere Nederlandse club niks gunnen en eigenlijk een platte haat ventileren.

Het is ook kortzichtig op z'n Thais, niet verder vooruitkijken naar de consequenties. Want hoe meer Nederlandse clubs meedoen aan de toernooien en hoe hoger ze eindigen, hoe meer punten Nederland verzamelt en hoe meer recht ontstaat op deelname van meer clubs uit Nederland. En bijv. het recht op 2 vaste Champions League plekken. Zodat wanneer Ajax een volgende keer als 2e eindigt in onze eredivisie ze toch automatisch mogen deelnemen aan de Champions League zonder voorronden te hoeven spelen.

Ik ben geen fan van welke voetbalclub dan ook, hoogstens heb ik wel wat met underdogs die het moeten opnemen tegen de miljoenenclubs. Dus zoals nu Pec Zwolle dat na 4 wedstrijden nog ongeslagen is terwijl de patsersclubs allemaal al punten hebben verspeeld.
Ik vind een spannende competitie het leukst en hoop daarom dat al die miljoenenclubs nog heel veel punten verspelen zodat het tot het einde toe leuk blijft, zo ongeveer als tot een paar wedstrijden voor het einde van het afgelopen seizoen.

Maar ik vind dat je elke Nederlandse club die aan de Champions of Europa League meedoet moet steunen en zeker niet zo afvallen als Driver nu doet. Het Nederlandse clubvoetbal zit internationaal gezien toch al in een dip gezien de resultaten de afgelopen weken tegen 2e-rangs provincieclubjes (regelrechte afgangen toch van Feyenoord, FC Utrecht en FC Twente?), dus is dat nu 3e-rangs.

En ik gun elke Nederlandse club een goed resultaat in de grote toernooien - dus ook Ajax - maar ik vrees dat na de winterstop er geen Nederlandse deelnemers meer zijn. Dan hopen we maar op het WK, dat draait nog wel goed maar dat komt door de in het buitenland spelende voetballers want in Nederland is het niet veel meer.... [|( :(
Helaas, helaas...mijn gedachte over PSV blijft zoals het is ongeacht of dat nu wel of niet goed is voor het Nederlands voetbal incl de punten voor meer deelnemers aan de toernooien.
Het maakt sowieso weinig uit of er meer meedoen want kijk o.a naar het wijze Vitesse wat al kansloos weggespeeld is en Utrecht idem dito de meeste clubs die zich plaatsen zijn vaak al weg na de 1ste ronde.En Ajax zit er sowieso na de winterstop nog bij wslijk weer als enigste.
Pec Zwolle doet het zeker leuk maar op het eind zullen de grote ? clubs wel weer bovenaan staan .
WK duurt nog even maar komt tzt wel aan bod hoop ik.
Maarrehhh......welkom in het voetbal topic Ruudthai en blijf je menig ventileren :thumbsup:

gr driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#11 Bericht door driver » vrijdag 30 augustus 2013, 08:26

euromonkey schreef:Het is een thailandforum dus zal ik mijn ervaring over FC Udon delen.
FC Udon speelt in de 2e division van Thailand regio Noordoosten.
Ze staan momenteel 2e met nog 3 wedstrijden te spelen Waaronder tegen de koploper Roi Et en Ubon Rat.
Mochten ze 2e blijven spelen ze in de Play off ronden om te kunnen promoveren.
Waarneer er mensen geinterreseert zijn zal ik verslag uitbrengen op dit forum.

Dus meer Thailand voetbal volgers op het forum?
Altijd goed toch als je dat doet misschien volgen er meer ?
Fotoos oid rond/van de wedstrijden aldaar lijkt me ook leuk.

gr driver

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het TF Voetbaltopic.

#12 Bericht door ron » vrijdag 30 augustus 2013, 08:27

euromonkey schreef:Voor jouw Ron.
Het was pauze en wat doe je dan?
http://www.youtube.com/watch?v=fFfxR42yals

Mag ik je danken voor deze verfrissende afwisseling in dit topic euromonkey. :thumbsup:
Het vers geopende topic begon al weer aardig te meuren.

Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#13 Bericht door driver » vrijdag 30 augustus 2013, 09:19

ron schreef:
euromonkey schreef:Voor jouw Ron.
Het was pauze en wat doe je dan?
http://www.youtube.com/watch?v=fFfxR42yals

Mag ik je danken voor deze verfrissende afwisseling in dit topic euromonkey. :thumbsup:
Het vers geopende topic begon al weer aardig te meuren.

Ron.
Idd leuk filmpje en wat jij bedoelt met : Het vers geopende begon weer aardig te meuren vat ik even niet Ron.

gr driver

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Het TF Voetbaltopic.

#14 Bericht door prajak » vrijdag 30 augustus 2013, 10:18

Ik zal buiten zondag en maandag hier wel lezen hoor en vooral als je het over mijn kluppie wilt hebben: Substantia. Dus kom maar op, mensen ! :giggle2:

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#15 Bericht door serpay » vrijdag 30 augustus 2013, 12:08

hoor net dat az het met de hakken over de sloot gehaald heeft
en speelt in de euroleage.
Alfisti rebeli

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”