Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2131 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 22 juni 2021, 07:03

Vraag me af, als het geen Deen was geweest maar een Duitser, Fransman of Italiaan, en de eigen sportbond had tegen de bobo's van de UEFA keihard geweigerd te spelen, wat men had gedaan. Of in geval de reanimatie was mislukt en een land in rouw was gedompeld.

Dan had men deze week mogelijk een dag moeten zoeken om uit te spelen. Laten we hopen dat dit nooit meer gebeurt.

Maar verwacht geen mededogen; overkoepelende bonden draaien om mannetjesputters, macht en heel veel geld. Daar geldt The Show Must Go On.

Wat voetbal nog meer kan zijn zien we net bij NAC. En jaren terug bij de plannen voor FC Limburg. Dan gaan er ruiten in, en dat vindt men dan 'lichte schade'....

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2132 Bericht door jumbo » dinsdag 22 juni 2021, 07:53

Ze gaan oranje nu al tot de kanshebbers rekenen. Een mogelijke winnaar, maar zijn alle deelnemers dat niet?
Na drie matig of onbeduidende landen komt nu het serieuzere werk....
Aanval en middenveld hebben potentie maar de verdediging is matig
JC zei, je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander
Dat kan met dit team, en moet wellicht ook kwa verdediging....

But, you never know how a cow catches a rabbit...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2133 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 23 juni 2021, 22:11

Wat een fantastische ontknoping vanavond! Ik was al de tekst aan het zoeken van 'O was ist das schön' maar de Pruussen redden zich net op tijd. Oranje tegen de Tsjechen wordt een mooie weds, zondag, maar daarna bieden zich toch de echte grote teams aan. OK. Wil je kampioen worden dan moet je ze allemaal slachten.....

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2134 Bericht door erik-kuijpers » zondag 27 juni 2021, 18:45

:mrgreen: 'Zijn we er toch weer ingetuind.'
(Herman Kuiphof, 1974)

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2135 Bericht door serpay » zondag 27 juni 2021, 19:02

helaas is het over.
heb gelukkig geen verstand van voetbal volgens ....
vandaag weer gezien geen enkel vuur voor Nederland. en dat is het super groote probleem.
? nooit hoger gespeeld dan de 5e onderklasse. volgens een dorpsgek uit friesland,
te dom voor woorden wat je schrijft
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2136 Bericht door erik-kuijpers » zondag 27 juni 2021, 22:08

Dacht dat Serpay het schelden verleerd was maar nee.... :mrgreen:

Zag op Twitter iets over het NL elftal. 'Hardwerkende Tsjechische boeren tegen klagende Oranje mietjes'. Kon wel eens kloppen. En als je dan weet dat Frenkie 10 miljoen plus verdient; en maar klagen...

De Belgen zijn een ronde verder maar met wat ik vandaag zag redden ze het niet tegen de Italianen. Trouwens, Ronaldo doet het met een salaris van 30 miljoen per jaar....

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2137 Bericht door Jim » zondag 27 juni 2021, 22:32

Gelukkig werkt het niet zo. Het team met de duurste spelers wint niet altijd.
Hoeveel koste Bale ook al weer?

Het zat vanavond ook niet echt mee.
Als Malen 'm had gemaakt, dan had de beste speler op 't veld er niet met rood af gehoeven.
Ach ja, ze zijn nog ver gekomen..
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2138 Bericht door Lammert de Haan » zondag 27 juni 2021, 23:21

erik-kuijpers schreef: zondag 27 juni 2021, 22:08 Dacht dat Serpay het schelden verleerd was maar nee.... :mrgreen:
Dat zal hij nooit verleren, Erik. Zo steekt hij nu eenmaal in elkaar. Op zijn leeftijd krijg je zo'n karaktereigenschap er van z'n levensdagen niet meer uit.

Overigens kwam zijn wens/verwachting niet uit. Na de groepsfase zou het volgens hem gebeurt zijn met het Nederlandelftal. Ik meen toch te weten dat zij als no. 1 zijn geëindigd in groep C. En zijn geliefde Duitsland? Met de hakken en ook weer in de laatste minuten (zoals zo vaak) over de sloot. Het had niet veel gescheeld of Duitsland had de groepsfase niet overleefd

Voor het Nederlandse elftal heb ik de oplossing klaarliggen: ik heb m'n voetbalschoenen reeds gepoetst. Nu nog achter een rollator aan (niet al te duur als het even kan) en het feest kan beginnen. :D
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Het TF Voetbaltopic.

#2139 Bericht door KhunSugar » zondag 27 juni 2021, 23:30

“Klagende Oranje mietjes” Erik, dan begrijp ik die grote hoeveelheid regenboog kleuren.
Benieuwd wat wij tegen Italië [emoji634] gaan doen…

Niet het juiste topic maar toch dikke proficiat voor Mathieu, buitengewone klasse.


Verzonden vanaf mijn iPhone XS met Tapatalk

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2140 Bericht door driver » maandag 28 juni 2021, 04:15

Terecht verloren vindt ik. Kansen moet je maken als je die krijgt. Gebeurde niet dus exit.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2141 Bericht door erik-kuijpers » maandag 28 juni 2021, 07:13

Suiker, jullie hebben echt wel een kans tegen het spaghettigezelschap hoor! Die hebben al laten blijken liever Ronaldo onder controle te houden dan Romelo. Ben benieuwd.

Binnenkort zien we Engeland-Duitsland! Ik heb niks tegen Duitsers, hoor, zolang ze maar verliezen... :giggle2: Deze weds wordt gefloten door Danny Makkelie! Grote eer hoor! :clap:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2142 Bericht door erik-kuijpers » maandag 28 juni 2021, 11:16

Nou nou, Lammert, dat zijn nog fitte plannen voor 'den ouden dag'. Asjeblieft: Voor het Nederlandse elftal heb ik de oplossing klaarliggen: ik heb m'n voetbalschoenen reeds gepoetst. Nu nog achter een rollator aan (niet al te duur als het even kan) en het feest kan beginnen.

Misschien doet Kees Printen44 ook mee, die weet wel wat van foebal. Ik schuif ook aan met mijn rollator en ga wel kiepen: van paal tot paal haal ik wel binnen 20 minuten... :giggle:

Voor a.s. zaterdag zeg ik helaas af; kan op het moment helemaal niet lopen van de pijn en zoiets duurt een paar dagen. Zal je zaterdagmorgen wel 'van harte' wensen.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2143 Bericht door printen44 » maandag 28 juni 2021, 14:28

erik-kuijpers schreef: maandag 28 juni 2021, 11:16 Nou nou, Lammert, dat zijn nog fitte plannen voor 'den ouden dag'. Asjeblieft: Voor het Nederlandse elftal heb ik de oplossing klaarliggen: ik heb m'n voetbalschoenen reeds gepoetst. Nu nog achter een rollator aan (niet al te duur als het even kan) en het feest kan beginnen.

Misschien doet Kees Printen44 ook mee, die weet wel wat van foebal. Ik schuif ook aan met mijn rollator en ga wel kiepen: van paal tot paal haal ik wel binnen 20 minuten... :giggle:

Voor a.s. zaterdag zeg ik helaas af; kan op het moment helemaal niet lopen van de pijn en zoiets duurt een paar dagen. Zal je zaterdagmorgen wel 'van harte' wensen.
Ik doe zeker mee. Was in het verre verleden een uitmuntende keeper, dus Erik, er is rivaliteit. [$) [$)

Overigens had ik, volgens mijn medespelers, vaak "zeep" in mijn handen. De bal has ik niet altijd klemvast. [$) [$) [$)

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2144 Bericht door serpay » maandag 28 juni 2021, 17:23

Lammert de Haan schreef: zondag 27 juni 2021, 23:21
erik-kuijpers schreef: zondag 27 juni 2021, 22:08 Dacht dat Serpay het schelden verleerd was maar nee.... :mrgreen:
Dat zal hij nooit verleren, Erik. Zo steekt hij nu eenmaal in elkaar. Op zijn leeftijd krijg je zo'n karaktereigenschap er van z'n levensdagen niet meer uit.

Overigens kwam zijn wens/verwachting niet uit. Na de groepsfase zou het volgens hem gebeurt zijn met het Nederlandelftal. Ik meen toch te weten dat zij als no. 1 zijn geëindigd in groep C. En zijn geliefde Duitsland? Met de hakken en ook weer in de laatste minuten (zoals zo vaak) over de sloot. Het had niet veel gescheeld of Duitsland had de groepsfase niet overleefd

Voor het Nederlandse elftal heb ik de oplossing klaarliggen: ik heb m'n voetbalschoenen reeds gepoetst. Nu nog achter een rollator aan (niet al te duur als het even kan) en het feest kan beginnen. :D

Duitsland weet dat het na de groepsfase pas begind. Nederland dacht er al te zijn.
en jank niet wie de bal kaatst zal iets terug verwachten.
printen een vraagje hoe vond je de scheidsrechters tijdens de wedstijden? ik vond ze heel goed. maar ik heb geen verstand van voetbal gelukkig.

zag gisteren wel verstappen winnen en vd poel in de toer.
helaas Herlings werd derde in de MXGP maar toch ezeer goed voor Nederland
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2145 Bericht door serpay » maandag 28 juni 2021, 17:28

erik-kuijpers schreef: zondag 27 juni 2021, 22:08 Dacht dat Serpay het schelden verleerd was maar nee.... :mrgreen:

Zag op Twitter iets over het NL elftal. 'Hardwerkende Tsjechische boeren tegen klagende Oranje mietjes'. Kon wel eens kloppen. En als je dan weet dat Frenkie 10 miljoen plus verdient; en maar klagen...

De Belgen zijn een ronde verder maar met wat ik vandaag zag redden ze het niet tegen de Italianen. Trouwens, Ronaldo doet het met een salaris van 30 miljoen per jaar....
ik vertel helaas de waarheid dat jij het daar niet mee eens bent is me duidelijk
Alfisti rebeli

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”