Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2041 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 09 december 2020, 22:39

SBS6 had duidelijk commentaar na afloop. Onsamenhangend, geen plan, te traag. Apathisch en slordig. Vind ik ook. Dan nog zo'n menneke met geel op zak die iemand een klap voor zijn ... meent te moeten geven en tja, dan sta je met 10. Jammer, weer een jaar voorbij. Morgen beter met die andere drie?

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2042 Bericht door driver » donderdag 10 december 2020, 20:50

Doeijjj AZ... Gokken op een gelijkspel op het einde van de wedstrijd en hopen dat elders gewonnen wordt..

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2043 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 10 december 2020, 22:51

Nu bij Feijenoord 2e minuut extra tijd. Staan 1-0 achter. Fantasieloos voetbal; in de eerste helft welgeteld EEN schot tussen de palen. Dat was het echte Feijenoord niet meer. Tikkie terug en verder niks.

AZ heeft hard gewerkt en verliest helaas. Maar strijdend ten onder is beter dan lanterfanten. Ajax had ook gewoon pech maar bracht lang niet wat het moest en kan.

Nee, de winnaar van de week is PSV! Had ik niet verwacht maar het was grote klasse! Nu eens zien hoe ver ze komen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2044 Bericht door driver » vrijdag 11 december 2020, 06:00

Ajax speelde gewoon niet goed en mat vondt ik. AZ vondt ik ook weinig aan verder.
Feyenoord niet gezien en PSV ook niet.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2045 Bericht door printen44 » vrijdag 11 december 2020, 11:59

De vraag zal altijd wel blijven of het drukke programma, de eredivisie en de Europese competitie, een rol hebben gespeeld bij Ajax en Feyenoord. En ook hoever het ontslag van de trainer bij AZ heeft doorgewerkt. Spelers zijn geen automaten. Maar het was gisteren en eergisteren heel slecht met Ajax, Feyenoord en AZ.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2046 Bericht door Jim » zaterdag 12 december 2020, 15:27

driver schreef: donderdag 10 december 2020, 20:50 Doeijjj AZ... Gokken op een gelijkspel op het einde van de wedstrijd en hopen dat elders gewonnen wordt..
Wat moet je anders met 10 man tegen een ploeg waar Napoli en Sociedad bijna hun tanden op stuk beten.
Tel daar bij op het aantal keren dat het voor AZ in de slotfase mis is gegaan dit seizoen.

Iig jammer. Zonde van de UEFA punten. Ook de uitschakelingen van Ajax en Feyenoord zijn jammer.
Alleen PSV door.. Als groepswinnaar zelfs. Wie had dat kunnen voorspellen.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2047 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 16 december 2020, 23:11

Ajax-Utrecht Beker was om te genieten. 5-4 maar 4-5 had ook gekund. Maar Ajax bekert verder.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2048 Bericht door driver » donderdag 17 december 2020, 07:15

erik-kuijpers schreef: woensdag 16 december 2020, 23:11 Ajax-Utrecht Beker was om te genieten. 5-4 maar 4-5 had ook gekund. Maar Ajax bekert verder.
Het kon idd alle kanten op in die wedstrijd en in Utrecht zullen ze nog wel eens terugdenken hoe ze het vlak voor tijd nog weggaven.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2049 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 23 december 2020, 22:47

Dat was een slechte beurt van Ajax uit bij WII. Een-een gelijk is veel te matig en ze verliezen zo wel 2 punten. Feijenoord-Heerenveen heb ik niet uitgekeken maar 2-0 was een goeie stand 5 minuten voor tijd.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2050 Bericht door driver » donderdag 24 december 2020, 07:31

erik-kuijpers schreef: woensdag 23 december 2020, 22:47 Dat was een slechte beurt van Ajax uit bij WII. Een-een gelijk is veel te matig en ze verliezen zo wel 2 punten. Feijenoord-Heerenveen heb ik niet uitgekeken maar 2-0 was een goeie stand 5 minuten voor tijd.
Niks gezien terwijl ik het wel had kunnen zien maar geen zin om te kijken gisteren. Zonder publiek waardeloos gedoe op deze manier voetbal kijken en beleven.
Kijk net wanneer het me uitkomt terwijl ik met publiek wel veel volgde.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2051 Bericht door driver » zaterdag 27 maart 2021, 21:07

Dit draadje is er ook nog.. Nederlands elftal tegen Turkije 2-4 was niet best en vanavond 2-0 tegen Letland niet gezien.
Jim is vlgs mij weer heppie dat er in Alkmaar weer een compleetheid stadion komt. De Ajax liefhebbers vinden de huidige stand om de Eredivisie ook prima en PSV doet tot mijn vreugde nergens meer aan mee.
Hoop alleen dat Emmen erin blijft maar zie dat niet gebeuren eigenlijk.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2052 Bericht door Jim » zaterdag 27 maart 2021, 22:18

idd wel blij dat er weer een stadion is. Nu nog publiek! :)
Gelukkig haalt Ajax nog wat UEFA punten binnen dus met een beetje mazzel gaan we de CL wel halen (PSV pakken we wel :) )
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2053 Bericht door driver » zondag 28 maart 2021, 07:41

Jim schreef: zaterdag 27 maart 2021, 22:18 idd wel blij dat er weer een stadion is. Nu nog publiek! :)
Gelukkig haalt Ajax nog wat UEFA punten binnen dus met een beetje mazzel gaan we de CL wel halen (PSV pakken we wel :) )
Publiek erbij idd. Nederlands Elftal zat weer wat publiek zag ik op wat beelden.
Ajax en de uefa punten klopt. Hoop dat ze dat nog even vol kunnen houden.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2054 Bericht door erik-kuijpers » zondag 28 maart 2021, 22:06

Het aardige van een weekend WK wedstrijden is dat je eens gaat kijken naar de Eerste Divisie, de KK divisie. Dit weekend de toppers aan zet en dan zie ik graag Roda winnen van Cambuur en nog vet ook! Dat is mijn Limburgs hart na 30 jaar wonen daar maar ook vind ik het jammer voor Cambuur dat een goeie tweede Friese club zal zijn in de eredivisie. Volgend seizoen dus Heerenveen-Cambuur en omgekeerd.

En dan NAC-Graafschap, de nummers 2 en 4 die in een mooie pot voetbal 3-1 neerzetten en daarmee nu plaats 2 en 3 innemen en samen met Almere gaan knokken om de tweede promotieplaats naar de eredivisie. Blunders van doelmannen en mooie goals die de kamp sieren.

Ocherm, dan zag ik ook het teleurgestelde jochie van Portugal dat dacht Makkelie te kunnen overheersen met een verhaal over goal of niet. Daar bereik je niks mee; als de 'grens' niet zwaait en er geen VAR is dan is er geen goal. Simpel toch? Al vraag je je af waarom er geen top techniek wordt ingezet in dit soort belangrijke wedstrijden. Maar wat voor voetballer ben je als je alleen kunt winnen met een VAR?

Ik hoorde van vrienden dat sinds afgelopen week een gemiste pingel in Turkije een 'Memphis' heet. :giggle:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2055 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 30 maart 2021, 15:51

Vanavond 2045 NL tijd foebal Gibraltar-Oranje. Zou ik weer na 2-0 gillend moeten weglopen met een kater van jewelste? Of zet men de goede lijn voort?

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”