Een nieuwe weg

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Een nieuwe weg

#1 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 13 augustus 2020, 10:41

Een nieuwe weg komt er nu definitief zodat je over x jaar per auto van Thailand kunt reizen naar Manipur in NO India. Van Mae Sot (Provincie Taak) via Myanmar naar deelstaat Manipur. De vraag is, hoe gaan ze het oplossen dat Myanmar rechts rijdt.....? En dan heb ik het nog niet over de voortdurende oorlogshandelingen in Myanmar.....

https://www.globalconstructionreview.co ... ilateral-/

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Een nieuwe weg

#2 Bericht door Adrie » donderdag 13 augustus 2020, 11:29

erik-kuijpers schreef: donderdag 13 augustus 2020, 10:41 Een nieuwe weg komt er nu definitief zodat je over x jaar per auto van Thailand kunt reizen naar Manipur in NO India. De vraag is, hoe gaan ze het oplossen dat Myanmar rechts rijdt.....?

Nou hetzelfde als we vanaf hier naar Engeland rijden

Blijft link, want de eerste keer dat ik met de vrachtwaggel naar Engeland ging moest je wel bij de les blijven.

S,avonds bij een klant aangekomen en daar overnacht en s,morgens ff lossen 2 pal, en ja toen ging ik gelijk"
de mist in op een klein industrie terreintje, en ging dus ff verkeerde weghelft rijden, maar had het
wel gelijk in de gaten.
Was ook niets gebeurd, maar ik bedoel maar>>> een fout is snel gemaakt

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Een nieuwe weg

#3 Bericht door serpay » donderdag 13 augustus 2020, 12:45

erik-kuijpers schreef: donderdag 13 augustus 2020, 10:41 Een nieuwe weg komt er nu definitief zodat je over x jaar per auto van Thailand kunt reizen naar Manipur in NO India. Van Mae Sot (Provincie Taak) via Myanmar naar deelstaat Manipur. De vraag is, hoe gaan ze het oplossen dat Myanmar rechts rijdt.....? En dan heb ik het nog niet over de voortdurende oorlogshandelingen in Myanmar.....

https://www.globalconstructionreview.co ... ilateral-/


nooit de grens bij nong-kai naar laos over geweest met de auto dan moet je ook wisselen van links Thailand naar Rechts Laos!
ff aanpassen maar is wel anders spiegels kijken omdat je stuur anders zit
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Een nieuwe weg

#4 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 13 augustus 2020, 14:37

Het ligt er aan wat ze gaan doen. Het grootste stuk weg ligt in Myanmar dus ik denk dat de weg rechtsrijdend is. Adrie geeft het goed weer; je hebt ergens gestopt en moet die weg weer op, en vervalt in oude gewoontes. Ik heb in het VK gereden met links stuur en een grote sticker op het stuur geplakt: links rijden, stond er op.....

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”