voedsel uitdelen

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: voedsel uitdelen

#16 Bericht door wpdl » zaterdag 25 april 2020, 11:40

De berichten die je in internetkranten ziet staan zijn ook uit de toeristen plaatsen [Regio Chiang Mai Regio Bangkok et cetera]
Ook de inmiddels al diverse Skydivers.
Foto's bij de onderwerpen getuigen meer van gelegenheid gebruikers in mijn ogen.
Wil niet zeggen dat de voorspelde 10 miljoen werkelozen in Thailand niet heel serieus met problemen te maken gaan krijgen maar of dat nu begint eten ........................
Tijdje terug was er een berichtje dat een paar honderd mensen hun goud in aan het leveren was mag natuurlijk maar iets zegt mij dat je dan al een tijdje op het verkeerde spoor staat.
Het is voor velen te hopen dat het spreekwoord de soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend geldt.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: voedsel uitdelen

#17 Bericht door wanadee » zaterdag 25 april 2020, 11:43

wpdelange schreef: zaterdag 25 april 2020, 11:40 De berichten die je in internetkranten ziet staan zijn ook uit de toeristen plaatsen [Regio Chiang Mai Regio Bangkok et cetera]
Ook de inmiddels al diverse Skydivers.
Foto's bij de onderwerpen getuigen meer van gelegenheid gebruikers in mijn ogen.
Wil niet zeggen dat de voorspelde 10 miljoen werkelozen in Thailand niet heel serieus met problemen te maken gaan krijgen maar of dat nu begint eten ........................
Tijdje terug was er een berichtje dat een paar honderd mensen hun goud in aan het leveren was mag natuurlijk maar iets zegt mij dat je dan al een tijdje op het verkeerde spoor staat.
Het is voor velen te hopen dat het spreekwoord de soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend geldt.
Mijn meisje wilde ook haar goud vetkopen, niet omdat ze het geld nodig hebt maar ze is gek op winst. Zo zullen er velen zijn die hier een handeltje in zien, meer dan dat ze geen voedsel kunnen kopen.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: voedsel uitdelen

#18 Bericht door jumbo » zaterdag 25 april 2020, 11:56

wpdelange schreef: zaterdag 25 april 2020, 11:40 De berichten die je in internetkranten ziet staan zijn ook uit de toeristen plaatsen [Regio Chiang Mai Regio Bangkok et cetera]
Ook de inmiddels al diverse Skydivers.
Foto's bij de onderwerpen getuigen meer van gelegenheid gebruikers in mijn ogen.
Wil niet zeggen dat de voorspelde 10 miljoen werkelozen in Thailand niet heel serieus met problemen te maken gaan krijgen maar of dat nu begint eten ........................
Tijdje terug was er een berichtje dat een paar honderd mensen hun goud in aan het leveren was mag natuurlijk maar iets zegt mij dat je dan al een tijdje op het verkeerde spoor staat.
Het is voor velen te hopen dat het spreekwoord de soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend geldt.
De economie ligt nagenoeg stil maar als je de naar de markten kijkt, zowel super als traditioneel dan zie geen vermindering van kopers, althans ik niet.
De voorspelling hangt mede af van de definitie werkloos, tijdelijk of permanent...
Als eea starks weer herstart zal de snelheid daarvan bepalend zijn voor het uiteindelijke getal.
Bedrijven zullen ook van de 'gelegenheid' gebruik maken om te saneren en arbeiders en officestaff niet terug te huren en gemiste omzet als reden gebruiken.
Ze zullen wel de severance moeten betalen die wettelijk is vastgelegd hetgeen niet geldt voor omgevallen bedrijven, maar dat zijn over het algemeen niet de
grotere bedrijven of mulitnationals..
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: voedsel uitdelen

#19 Bericht door wpdl » zaterdag 25 april 2020, 12:00

@wanadee

De winstpakkers zullen er zeker tussen zitten maar krijg bij dit onderwerp meer de indruk dat cash geld de doorslag was.

https://bit.ly/2VATAeB

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”