Paniek in Korat.

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Paniek in Korat.

#46 Bericht door wanadee » donderdag 13 februari 2020, 08:48

wpdelange schreef: donderdag 13 februari 2020, 08:42 IK doe ALS ik een jurist nodig heb zaken met hem het verhaal doet de ronde op Google al jaren.
Vragen doe ik het niet zo,n boer ben ik niet beschuldigen ook niet.
Dat doen alleen kleine geesten met een rancuneus denkraam.
Ik ook, goeie vent met verstand van zaken.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Paniek in Korat.

#47 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 13 februari 2020, 08:51

Willem, ik heb geen naam genoemd, dat doen Wanadee en jij in bedekte termen. Ik ken de man niet persoonlijk, heb wel zaken met dat bedrijf gedaan maar met een andere medewerker, en werd door forumleden hierop attent gemaakt. Op internet staat meneer als volgt:

https://www.theglobeandmail.com/news/na ... cle712212/

Dus vertel het maar. Als dat een leugen is dan had ie het wel weg laten halen...... Overigens, de man die Pim F. vermoordde heeft ook zijn straf uitgezeten maar zal zijn leven lang bekend blijven als de moordenaar van....

En wat Willem zegt klopt niet. Meerdere keren per jaar? Laat dat dan maar eens zien....... Je schrijft nu echt uit je nek! :mrgreen:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2892
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Paniek in Korat.

#48 Bericht door wpdl » donderdag 13 februari 2020, 09:04

Nee Erik jij heb dit al meerdere keren vermeld in de loop der jaren over deze man op zijn hoogst is het naar boven afgerond.
Verwijderen van het internet :cheesy: :cheesy: :cheesy: kom nou toch je weet ook dat dat onbegonnen werk is.
Geen naam genoemd een ieder weet van een buitenlandse jurist in KORAT jouw woorden.
Draai je kont er toch niet zo tussen uit,
Eerst in de strontprut roeren en als het begint te stinken weet je van niks :oops:

Wil het wel eens vragen aan hem met naam en adres zodat je verder zelf kan praten met deze man over het wel of niet en zo.
Geen punt kan via de chat o zo makkelijk.
Of toch maar verder kwebbelen over een waanzinnige die een paar dozijn gezinnen in droefenis heeft gestort ?
Waar blijft die modderatie of doet die tegenwoordig alles per PB.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Paniek in Korat.

#49 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 13 februari 2020, 09:16

Kijk, je trekt jouw beschuldiging al wat terug. Dat siert! En ik heb meneers e-mail dus als ik behoefte heb aan hernieuwd contact dan kan ik dat zelf wel doen.

Dit onderwerp gaat over wat iemand in een vlaag van waanzin kan doen. Nu duidelijk Willem?

En wat aardig dat juist jij nu om de moderatie roept..... :giggle:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Paniek in Korat.

#50 Bericht door ron » donderdag 13 februari 2020, 09:20

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2892
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Paniek in Korat.

#51 Bericht door wpdl » donderdag 13 februari 2020, 09:25

Omdat die graag wil dat de huisregels precies nageleefd moeten worden weet je nog wel.
Vreemd genoeg struikel je hier over de opmerkingen die volgens die huisregels niet mogen.
Ik trek helemaal niks terug de beschuldiging dat JIJ die man in de loop der jaren blijft beschuldigen van die daad staat.
Nogmaals dan
Draai je kont er toch niet zo tussen uit,
Eerst in de strontprut roeren en als het begint te stinken weet je van niks

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Paniek in Korat.

#52 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 13 februari 2020, 09:36

Ik kan je jouw gedachten niet afnemen Willem. Als je je daar prettig bij voelt, ga je gang.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1579
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Paniek in Korat.

#53 Bericht door Herbergier » donderdag 13 februari 2020, 09:39

Rustig heren, er is al genoeg ellende in deze rumoerige tijd, bekende gezegdes zijn: Verbeter de wereld en begin bij u zelf, of: Oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld wordt.
Alles van waarde is weerloos.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Paniek in Korat.

#54 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 13 februari 2020, 09:46

Over de achtergronden van zijn wapenbezit vanmorgen een artikel in de BBC.
Weblink www.bbc.com/news/world-asia-51470359

En Wanadee en Willem, over de bewuste meneer zul je me nooit meer horen.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Paniek in Korat.

#55 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 13 februari 2020, 09:53

Vandaag een toelichting in het persbericht van Dick vd Lugt in Bangkok en ik ben zo vrij zijn tekst in dank over te nemen.

===

Leger staat beheer voorzieningen af aan professionals

13 februari – Het beheer van commerciële en welzijnsvoorzieningen voor soldaten gaat overgeheveld worden naar professionals uit de particuliere sector. Het personeel dat nu de leiding heeft zal daarbij assisteren. Het leger tekent daarover over een week een Memorandum of Understanding met het ministerie van Financiën. Doel is een sound (solide) beheer want uit het bloedbad in Korat is gebleken dat er veel ondeugdelijke praktijken zijn met onder andere bijbaantjes van legerofficieren .

Legercommandant Apirat die dit gisteren bekendmaakte, zei dat de golfbanen van het leger, boksstadions en het Suan Son Pradipat Army Rehabilitation and Recreation Centre als eerste onder het toezicht van Financiën komen. Het leger heeft 30 golfbanen maar geen enkele maakt winst. Aanvankelijk mocht alleen legerpersoneel er gebruik van maken, later ook particulieren.

Apirat zei dat hij zijn belofte zal waarmaken om transparantie en rekenschap in de legerkazernes te brengen. Dat beloofde hij toen hij een verklaring gaf voor het geweld van Jakapranth Thomma, dat wordt toegedicht aan een persoonlijk conflict tussen de schutter en zijn meerdere over de verkoop van grond. ‘Als er iets verkeerds gebeurt, geef ik het toe en pak het aan. I don’t just talk, I walk the walk’, aldus Apirat, een uitdrukking die zoiets betekent als geen woorden maar daden.

Partijleider Thanathorn van Future Forward riep het leger gisteren op te stoppen met alle commerciële bezigheden indien het werkelijk wil zichzelf te hervormen. Thanathorn, een uitgesproken criticus van het leger, wijst op de inkomsten van het leger uit particuliere bedrijfsactiviteiten, die bekend staan als off-budget funds. Dat geld stroomt niet in de staatskas en onttrekt zich aan controle. ‘Ik wil dat de hervormingspogingen van Apirat succes hebben. Hij dient te beginnen om de transparantie te verbeteren.’

Zoals bekend wil Future Forward bezuinigen op het leger, de dienstplicht afschaffen en het aantal officieren met de rang van generaal terugbrengen.

===

Bron: https://www.dickvanderlugt.nl/columns-j ... -februari/ en ga naar 12-13 februari.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Paniek in Korat.

#56 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 14 februari 2020, 12:42

De mall is weer open. Met de zegen van de monniken. Laten we hopen dat dit nooit meer gebeurt.

https://tinyurl.com/vhgdqlz

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”