Big Joke op kruistocht tegen E-smoken!

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Big Joke op kruistocht tegen E-smoken!

#1 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 28 maart 2019, 10:48

.
BIG JOKE OP KRUISTOCHT TEGEN E-SMOKEN

Want E-smokers en E-handelaars zijn 'bad people' vindt hij en zijn drie opperbazen hebben hem nu op jacht gestuurd naar E-lieden. Ik wed dat ie, dat doende, ook V-lieden (overstayers) gaat vinden en dat zijn veel vliegen in een klap.

Nu is het online kopen van dat E-spul aan de beurt en ook op night-markets gaat hij op jacht. Ik rook zelf niet meer, om precies te zijn 7 jaar 11 maanden en 19 dagen, maar gun iedereen zijn nicotine-vrij lolletje.

Lees mee als je wilt: https://forum.thaivisa.com/topic/109203 ... ywQlSiU4nw

En steek er een op zolang Big Joke niet voor jouw deur staat!

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Big Joke op kruistocht tegen E-smoken!

#2 Bericht door godzilla » donderdag 28 maart 2019, 11:37

Big Joke doet zijn naam alle eer aan...
E dampers aanpakken terwijl 50m verder hele velden illegaal in brand gestoken worden.
:cheesy:

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Big Joke op kruistocht tegen E-smoken!

#3 Bericht door printen44 » donderdag 28 maart 2019, 11:56

godzilla schreef: donderdag 28 maart 2019, 11:37 Big Joke doet zijn naam alle eer aan...
E dampers aanpakken terwijl 50m verder hele velden illegaal in brand gestoken worden.
:cheesy:
In het Noorden kan je gratis roke, gewoon buiten staan en inhaleren. Zijn naam is echt een "Big Joke". [$) [$) [$)

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Big Joke op kruistocht tegen E-smoken!

#4 Bericht door KhunSugar » donderdag 28 maart 2019, 13:33

Naar goede gewoonte wil een buitenlander enkel de wetten naleven die hen goed uitkomen.
Als de wet het verbied, damp dan niet, toch simpel. Mag je op openbare plaatsen niet roken, rook er dan niet.
Doe je het toch en loop je tegen de lamp...zorg dan dat je wat licht meebrengt voor de toekomst.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Big Joke op kruistocht tegen E-smoken!

#5 Bericht door godzilla » vrijdag 29 maart 2019, 03:31

KhunSugar schreef: donderdag 28 maart 2019, 13:33 Naar goede gewoonte wil een buitenlander enkel de wetten naleven die hen goed uitkomen.
Als de wet het verbied, damp dan niet, toch simpel. Mag je op openbare plaatsen niet roken, rook er dan niet.
Doe je het toch en loop je tegen de lamp...zorg dan dat je wat licht meebrengt voor de toekomst.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jaja, mooi tussen de lijntjes blijven lopen, ook al worden ze smaller en smaller...
Ik ben benieuwd hoe jij gaat reageren als je eens iets niet meer mag dat je nodig hebt.
:Whistle:

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Big Joke op kruistocht tegen E-smoken!

#6 Bericht door KhunSugar » vrijdag 29 maart 2019, 08:47

Ik ben benieuwd hoe jij gaat reageren als je eens iets niet meer mag dat je nodig hebt.
Heel eenvoudig, ik rookte. Deze vrijheid werd mij enkele jaren geleden bij wet ontnomen in openbare plaatsen.
Dus op mijn werk was het verboden, vervolgens in de kroeg...
Dat zinde mij totaal niet maar de wet was er.

Wat doe je dan? Dan toon je wat karakter en je stopt.
Het resultaat is dat het zowel voor mij als voor mijn omgeving een goede zaak is, had ik eerder moeten doen. Want eigenlijk had ik dat niet nodig, je kan er best zonder.

Dat dampen zou een alternatief zijn voor losers die het aan karakter ontbreekt om met roken te kappen.
Terwijl niemand staat te wachten om die walm aan geuren te ruiken waarvan believers beweren dat ze gezond zijn.

Maar ja, als je die nicotine nodig hebt om te functioneren moet je maar buiten de lijntjes kleuren en er de gevolgen van dragen, no mercy.

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Big Joke op kruistocht tegen E-smoken!

#7 Bericht door godzilla » vrijdag 29 maart 2019, 10:01

KhunSugar schreef: vrijdag 29 maart 2019, 08:47
Ik ben benieuwd hoe jij gaat reageren als je eens iets niet meer mag dat je nodig hebt.
Heel eenvoudig, ik rookte. Deze vrijheid werd mij enkele jaren geleden bij wet ontnomen in openbare plaatsen.
Dus op mijn werk was het verboden, vervolgens in de kroeg...
Dat zinde mij totaal niet maar de wet was er.

Wat doe je dan? Dan toon je wat karakter en je stopt.
Het resultaat is dat het zowel voor mij als voor mijn omgeving een goede zaak is, had ik eerder moeten doen. Want eigenlijk had ik dat niet nodig, je kan er best zonder.

Dat dampen zou een alternatief zijn voor losers die het aan karakter ontbreekt om met roken te kappen.
Terwijl niemand staat te wachten om die walm aan geuren te ruiken waarvan believers beweren dat ze gezond zijn.

Maar ja, als je die nicotine nodig hebt om te functioneren moet je maar buiten de lijntjes kleuren en er de gevolgen van dragen, no mercy.
Je kan zoals geen ander een roker of een damper als een lozer bestempelen, maar dat zit nu eenmaal in je aard.
Maar ja, als je in belgie woont heb je nog een keuze, en zoals je zelf al aangaf, verkassen naar thailand zit er voor jou niet in.
Dus eigenlijk is jou mening een ver van mijn bed gevoel.
Ik ben er zeker van, dat je ook dingen nodig hebt waarover je je hoofd zou schudden als het niet meer toegelaten was... :neus:

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”