Non Immigrant-O- Multiple entry

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#31 Bericht door wpdl » zondag 02 juli 2017, 01:09

Het was toch zo'n eenvoudige vraag van de opsteller.
Zijn er hier mensen die op de Thaise ambassade in Den Haag de afgelopen drie maanden een
Non Immigrant -O- Multiple entry hebben gekregen?
En zo ja, hoe is je dit gelukt.
Het plaatsen van onderschriften zal wel in een andere gemoedstoestand gebeuren. :Whistle:

Dafrans
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 28
Lid geworden op: zondag 11 juni 2017, 09:27

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#32 Bericht door Dafrans » zondag 02 juli 2017, 13:18

:Whistle: [|( :Whistle:

Met de opsteller van dit bericht, haha , dat ben ik dus.

Het blijft een beetje, passen en meten, of is het meten en passen :roll:
Verder reageer ik niet op sommige commentaren die niets bijdragen aan mijn vraagstelling, waarvan ik hoop dat ook anderen baat zullen hebben bij reacties die er wel toe doen en eventueel van nut kunnen zijn.
Ik zal t.z.t. een aanvraag indienen voor het Non Immigrant-O- multiple Entry en verder zie ik dan wel of ik het krijg of niet.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#33 Bericht door driver » zondag 02 juli 2017, 13:37

Dafrans: Er is eigenlijk as usual hier op dit forum weer van alles bijgekomen wat weinig met jouw vraag te maken had. Deedt ik zelf ook aan mee overigens maar soms krijg je dat hé als er opmerkingen geplaatst worden waar je het niet mee eens bent.. Actie is dan reactie ;)

Dafrans
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 28
Lid geworden op: zondag 11 juni 2017, 09:27

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#34 Bericht door Dafrans » zondag 02 juli 2017, 13:48

Beste Driver
Ik trek het me niet aan hoor.
Het is enkel alleen maar vervelend als je fora doorspit op zoek naar bruikbare informatie, en soms louter kul tegenkomt.
het gaat er ten slotte toch om, om elkander te helpen met goede raad en/of adviezen.
Maar goed, ik weet het wel...

Domme vragen bestaan niet, ... domme antwoorden daarentegen wel :giggle2: :giggle2: :clap:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#35 Bericht door driver » zondag 02 juli 2017, 15:45

Dafrans schreef:Beste Driver
Ik trek het me niet aan hoor.
Het is enkel alleen maar vervelend als je fora doorspit op zoek naar bruikbare informatie, en soms louter kul tegenkomt.
het gaat er ten slotte toch om, om elkander te helpen met goede raad en/of adviezen.
Maar goed, ik weet het wel...

Domme vragen bestaan niet, ... domme antwoorden daarentegen wel :giggle2: :giggle2: :clap:
Yep.. Het zou mooi zijn de draadjes te houden waarvoor ze bedoeld zijn. Lukt helaas niet altijd.

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#36 Bericht door Joep » maandag 03 juli 2017, 04:50

Zij die het hardst roepen dat de eisen voor immigranten in NL/Europa niet streng genoeg zijn klagen het hardst over de eisen die andere landen aan hun visum stellen.

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#37 Bericht door Joep » maandag 03 juli 2017, 04:52

Dafrans schreef:Beste Driver
Ik trek het me niet aan hoor.
Het is enkel alleen maar vervelend als je fora doorspit op zoek naar bruikbare informatie, en soms louter kul tegenkomt.
het gaat er ten slotte toch om, om elkander te helpen met goede raad en/of adviezen.
Maar goed, ik weet het wel...

Domme vragen bestaan niet, ... domme antwoorden daarentegen wel :giggle2: :giggle2: :clap:
Zorg dan dat je een sluitend reisplan hebt qua overnachtingen, hetzij een uitnodigingsbrief van een Thai of hotelovernachtingen cq huur appartement etc. En gedraag je correct op de ambassade, dan is de medewerker ook correct naar U.

herman69
kenner
kenner
Berichten: 116
Lid geworden op: vrijdag 14 juli 2017, 00:46

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#38 Bericht door herman69 » vrijdag 14 juli 2017, 23:12

Dag mensen, volgens de geruchten moet men geen borderrun meer doen met een multiple non o .

zij hebben mij gezegd dat u om de 3 maanden een stempel kan halen bij immi in u provincie.

Klopt dat , zijn er mensen hier die daar meer over weten.


grtj herman 69

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#39 Bericht door jumbo » zaterdag 15 juli 2017, 01:04

Hangt er een beetje van af waar je het visa hebt aangvraagd of verlengd en welke omstandigheden.
De vuistregel is dat als je een Non O onder marriage of retirement bij je locale immigratie kantoor in Thailand dat je een jaarvisa/verlening krijgt toegewezen waarvoor de verlichting is je elke 90 dagen te melden, tenzij je regelmatig in- en uitreist

Sommige andere visa, bijvoorbeeld via een Thaise ambassade buiten TH of zelfs sommige Non B visa (criteria werkgever) kan je voor uit en in moeten reizen elke 90 dagen or 3 maanden.
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#40 Bericht door wpdl » zaterdag 15 juli 2017, 03:11

De vuistregel is dat als je een Non O onder marriage of retirement bij je locale immigratie kantoor in Thailand dat je een jaarvisa/verlening krijgt toegewezen
Verdiep mij daar ook niet echt meer in maar dacht dat je aan de hand van een TM 28 duidelijk moet maken waar je woonadres is en in die provincie is dus de verlenging [Extensie].
Jaren terug was dat van geen belang kon je ieder immigratie buro binnenlopen is over.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#41 Bericht door jumbo » zaterdag 15 juli 2017, 03:41

wpdelange schreef:
De vuistregel is dat als je een Non O onder marriage of retirement bij je locale immigratie kantoor in Thailand dat je een jaarvisa/verlening krijgt toegewezen
Verdiep mij daar ook niet echt meer in maar dacht dat je aan de hand van een TM 28 duidelijk moet maken waar je woonadres is en in die provincie is dus de verlenging [Extensie].
Jaren terug was dat van geen belang kon je ieder immigratie buro binnenlopen is over.
TM28 is volgens mij change of address and TM30 notification of address

Verlenging moest volgens mij altijd in het immigratie kantoor van je locatie, 90 dagen kon altijd overal dus is nu over

Maar we dwalen af van de vraag
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Non Immigrant-O- Multiple entry

#42 Bericht door wpdl » zaterdag 15 juli 2017, 03:47

Oeps wat ik al zij verdiep mij daar niet meer echt in woon hier en alles is volledig.
TM 30 dus :worshippy:

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”