Bibi aan het woord.

Diversen filmpjes Thailand

Moderators: Loempia, patriot

Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Bibi aan het woord.

#16 Bericht door wanadee » vrijdag 21 februari 2020, 07:08

jumbo schreef: vrijdag 21 februari 2020, 04:42 Denk ook dat de mening wordt beinvloedt door het gezelschap waar je in verkeert, niet dat het ene beter is als het andere...

Ik werk dus kom met buitenlandse collega's in contact of kennissen van familie of vrienden die weten dat ik werk.

Die gasten vragen waar ik werk en woon, stranden, de ziekenhuizen, attracties en toegangkelijkheden voor alles en nog wat en minder naar
barren, dames, vertier....en heel af en toe waar ik mijn vrouw heb leren kennen etc.
Grappige is dat naar mijn beleving mijn generatie (boomer) uit Alkmaar, elkaar het meest heeft leren kennen in de kroeg/disco
En dat diezelfde gasten nu een schampere glimlach laten zien als je aangeeft dat je je vriendin in een bar hebt leren kennen :shock:

Ik kom ze hier niet tegen in de kerk, school of bus/trein/vliegtuig, dansles of supermarkt.......kroeg of werk, simpel zat

De vooroordelen interesseren me niet zo...lekker laten gaan, brede rug...
Ik heb mijn meisje in nederland leren kennen, ze logeerde bij een tante 3 maandenen hielp met het organiseren van thaise beurzen ed. De eerste keer dat ik met haar op de markt liep in Drenthe zag ze een leuke sjaal die ze wilde hebben. Marktkoopman van turkse afkomst vroeg direct of ik haar uit Pattaya had mee genomen. Ta sprak alleen thais maar het woord Pattaya verstond ze wel, behoorlijk beledigend.
Mijn eigen kennissenkring wist hoe het in elkaar stak dus daar werd dat uiteraard niet gevraagd. Alleen mijn broer heb ik afscheid van moeten nemen omdat hij steeds maar weer jammerde of ik niet iets dichter uit de huurt kon “nemen”. Maar die kreeg 40 jaar geleden ook de kriebels omdat ik met wijlen mijn vrouw naar nudisten campings ging. Mijn oude moedertje lachte hem dan vierkant uit om zijn preutsheid.
Ps, hij ging wel aktijd even met de hond wandelen op het nudisten gedeelte van het strand :giggle:

Ps 2 ik was toen nog aan huis gebonden, kon niet op vakantie door onstandigheden. Was thais aan het leren via de NHA cursus maar omdat het te moeilijk werd met uitspraak ed zocht ik een lerares via skype. Zo ben ik bij die tante terecht gekomen.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Bibi aan het woord.

#17 Bericht door ron » vrijdag 21 februari 2020, 17:08

Afbeelding

De hond van jou broer zal ook wel aangekleed zijn geweest op dat nudistenstrand,Han? :crazy:

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Bibi aan het woord.

#18 Bericht door wanadee » zaterdag 22 februari 2020, 01:46

Uiteraard, duitse herders lopen niet bloot :crazy:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2874
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Bibi aan het woord.

#19 Bericht door wpdl » zaterdag 22 februari 2020, 02:05

Allemaal 'oude school' verhalen over hoe een vriendinnetje te vinden/tegen het lijf te lopen.
Internet was er vrijwel niet al helemaal geen contact mogelijkheden op de digitale snelweg.
Vandaag de dag normaal heb ik mij laten vertellen dat men voor de eerste ontmoeting al meer van elkaar weet als 'wij' vroeger na jaren.
Bar disco hobby's et cetera het avond nacht leven was het meest directe lijntje toen.
En ja om de avond prettig af te sluiten of je korte vakantie toch een goed adviesvrouw naast je te hebben zijn er mogelijkheden.
Overal ter wereld trouwens, bekrompen zielen veelal met hun 'negatieven mening' daarover.
Diegene die bij Het woord Thailand denken lekkere meiden hebben groot gelijk. :thumbsup:
Mag er na vele jaren getrouwd nog graag naar kijken. :crazy:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Bibi aan het woord.

#20 Bericht door ron » zaterdag 22 februari 2020, 09:54

wanadee schreef: zaterdag 22 februari 2020, 01:46 Uiteraard, duitse herders lopen niet bloot :crazy:
Ik zie het aan deze Duitse herder Han......nooit geweten. :crazy:

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11582
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Bibi aan het woord.

#21 Bericht door jumbo » maandag 24 februari 2020, 01:53

wpdelange schreef: zaterdag 22 februari 2020, 02:05 Allemaal 'oude school' verhalen over hoe een vriendinnetje te vinden/tegen het lijf te lopen.
Internet was er vrijwel niet al helemaal geen contact mogelijkheden op de digitale snelweg.
Vandaag de dag normaal heb ik mij laten vertellen dat men voor de eerste ontmoeting al meer van elkaar weet als 'wij' vroeger na jaren.
Bar disco hobby's et cetera het avond nacht leven was het meest directe lijntje toen.
En ja om de avond prettig af te sluiten of je korte vakantie toch een goed adviesvrouw naast je te hebben zijn er mogelijkheden.
Overal ter wereld trouwens, bekrompen zielen veelal met hun 'negatieven mening' daarover.
Diegene die bij Het woord Thailand denken lekkere meiden hebben groot gelijk. :thumbsup:
Mag er na vele jaren getrouwd nog graag naar kijken. :crazy:
Vind het niet eenvoudig een 'normale' bar te vinden zoals wij die in NL kennen en die om 12.00 opengaat voor een bakkie koffie
Misschien in centrum Bangkok, maar daarbuiten is het niet eenvoudig tot nagenoeg onmogelijk..
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”