hotel in Klaeng (vlak bij Rayong)

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Kalebath
kenner
kenner
Berichten: 102
Lid geworden op: maandag 08 augustus 2011, 12:55
Locatie: Delft

hotel in Klaeng (vlak bij Rayong)

#1 Bericht door Kalebath » donderdag 16 mei 2019, 21:12

Deze zomer gaan we weer naar thailand van uit bangkok reizen we eerst naar Rayong had daar al een hotel besproken vlak bij het aquarium aldaar. Nu heeft mijn vrouw het plan op gevat om ergens te gaan etenmet haar oude school vriendin die daar ergens woont, bij een vis bufet resturant met onbeperkt eten en drinken. ons hotel licht echter op 40 km van dit resturant dus ik zie het niet zo zitten om 40 km te gaan terug rijden. Ik vroeg me af of er in klaeng zef niet een hotel zit als ik op maps kijk moeten er wel een paar zitten maar die zitten niet op de booking websides die ik gebruik iemand tips Ik reis met 4 2 volwasen en 2 kinderen 11 en 3 zoek dan ook een familie kamer.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: hotel in Klaeng (vlak bij Rayong)

#2 Bericht door jumbo » vrijdag 17 mei 2019, 02:05

Kalebath schreef: donderdag 16 mei 2019, 21:12 Deze zomer gaan we weer naar thailand van uit bangkok reizen we eerst naar Rayong had daar al een hotel besproken vlak bij het aquarium aldaar. Nu heeft mijn vrouw het plan op gevat om ergens te gaan etenmet haar oude school vriendin die daar ergens woont, bij een vis bufet resturant met onbeperkt eten en drinken. ons hotel licht echter op 40 km van dit resturant dus ik zie het niet zo zitten om 40 km te gaan terug rijden. Ik vroeg me af of er in klaeng zef niet een hotel zit als ik op maps kijk moeten er wel een paar zitten maar die zitten niet op de booking websides die ik gebruik iemand tips Ik reis met 4 2 volwasen en 2 kinderen 11 en 3 zoek dan ook een familie kamer.
Klaeng is wat fors, dit voorbeeld geldt voor Kram of Gram een gedeelte van Kleang aan het strand
Zoek naar Bali Pizza Restaurant, beste pizza's in Thailand. Die zitten aan de 'boulevard' en daar zijn legio mogelijkheden. Van kleinere tot grotere duurdere hotels
Ik breng hier meestal mijn Thaise vakanties door, heerlijk rustig, goede restaurants en niet eenvoudig bereikbaar voor toeristen..grote scandinavischa enclave
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Kalebath
kenner
kenner
Berichten: 102
Lid geworden op: maandag 08 augustus 2011, 12:55
Locatie: Delft

Re: hotel in Klaeng (vlak bij Rayong)

#3 Bericht door Kalebath » vrijdag 17 mei 2019, 19:53

in tussen booking omgezet naar mea pim resort hotel zag er mooi uit. Maar dat zegt ook niet alles iets dichter bij onze eind besteming koh chang

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”