Hulp nodig! Probleem met hotel Amora in Chiang Mai

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ipaulaa
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 11
Lid geworden op: vrijdag 08 augustus 2014, 16:36

Hulp nodig! Probleem met hotel Amora in Chiang Mai

#1 Bericht door ipaulaa » zaterdag 08 november 2014, 11:36

Hoi iedereen,
Ik heb nogal een dringende vraag, hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik heb de afgelopen nachten overnacht in het Amora hotel in Chiang Mai.
De service was verschrikkelijk. Eerst raken ze een kledingstuk kwijt in de was, geen excuses of iets want ik moest verkeerd geteld hebben. Ze hadden zeker weten maar 13 stuks ontvangen. Later werd het teruggevonden, ook geen excuses of iets, terwijl ze echt keihard waren en zeiden dat het toch echt mijn fout moest zijn. En later als dieptepunt was er een plastic zakje met speelgoed verdwenen. Wat collector items voor m'n neefje en heel wat dingetjes voor een schooltje die ik ging bezoeken. Uiteindelijk heb ik bij elkaar voor bijna 3000 bath uitgegeven daaraan. Maar goed, het was weg en zij wisten zeker dat niemand het uit m'n kamer had gehaald. Ik geef het hotel nog de voorkeur van de twijfel door te denken dat het misschien aangezien kan zijn voor afval. Meerdere keren langs geweest en elke keer zeiden ze dat ze het niet hebben gevonden en niets voor me kunnen doen. Heb gevraagd naar een vergoeding of iets maar ze bleven maar herhalen dat ze het niet hebben en de huishouding niets van mijn kamer hebben meegenomen of weggegooid. Vandaag had ik m'n vlucht terug naar Bangkok en toen kreeg ik een rekening van bijna 1400 bath. Dat weigerde ik te betalen. Meerdere mensen werden er bijgehaald, alles nog tien keer uitleggen. Toen ik weg wilde gaan werd ik tegengehouden en als ik nu niet betaalde werd de politie gebeld. Na toch een tijdje discussiëren heb ik maar betaald.. Ik moest immers echt gaan om m'n vlucht te halen. Ben ontzettend assertief maar de manier waarop was zo naar. Geen enkele toerist in de lobby op dat moment.. Ik heb betaald met creditcard en een kruis als handtekening gezet. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
En of er wel iets aan te doen is? Toeristenpolitie schijnt ook niet top te zijn. Ben inmiddels weer in Bangkok en morgen reis ik door.

Sorry voor het lange verhaal en alvast bedankt!

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Hulp nodig! Probleem met hotel Amora in Chiang Mai

#2 Bericht door Jeanette » zaterdag 08 november 2014, 11:56

Schrijf een review met een 1 en dit verhaal erbij en zet het verder van je af.
Je hebt er nu genoeg verpeste tijd mee doorgebracht.

Verder bouwt iedereen zijn eigen negatieve/positieve karma op ook zonder dat jij achterstevoren voor ze gaat bidden :mrgreen: omdat je gerechtigheid wil.

Ik spreek uit ervaring, ben zelf 55.000 gulden voor een groot deel w.s. kwijt in de teak :( dat nu eigenlijk voor extra pensioen zou moeten zorgen.
Maar als ik dat dan afzet tegen 75.000 gulden extra gekregen bij de verkoop van ons huis in 1981 is dit 'gewoon' een harteklop op de ECG van mijn levenslijn.

[|) [8)

ipaulaa
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 11
Lid geworden op: vrijdag 08 augustus 2014, 16:36

Re: Hulp nodig! Probleem met hotel Amora in Chiang Mai

#3 Bericht door ipaulaa » zaterdag 08 november 2014, 14:50

Ja, dat is vast het enige dat ik kan doen.
Het gaat ne ook niet eens om het geld maar de manier waarop ik behandeld ben.
Misschien moet ik het ook maar laten gaan en het op tripadvisor zetten om anderen te waarschuwen.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Hulp nodig! Probleem met hotel Amora in Chiang Mai

#4 Bericht door Jeanette » zaterdag 08 november 2014, 15:31

Ja joh, ik las hoe je je verheugde over deze vakantie.
Zorg dat je dat gevoel terug krijgt. 8-)
Dat mogen ze je niet afpakken.
Bij het verwezenlijken van een droom moet je wakker zijn en ben je zonder roze wolk.

Bedenk dat als de rollen omgedraaid waren zou je nu schaamte voelen en nu - of over een tijdje ;) - zou je medelijden kunnen hebben met deze oneerlijke mensen en blij zijn niet in hun schoenen te staan.

Morgen naar de River Kwai hè?
Het leukst daarvan vond ik het met een zwemvest aan in de rivier springen en dan bij het laatste trapje er weer uit.
Dat gaat hard joh op die stroming. :D

Nog veel plezier gewenst meisje.

[|)

ipaulaa
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 11
Lid geworden op: vrijdag 08 augustus 2014, 16:36

Re: Hulp nodig! Probleem met hotel Amora in Chiang Mai

#5 Bericht door ipaulaa » zondag 09 november 2014, 03:29

Ahh dankje!
Ga het maar gewoon vergeten. Ze zullen het geld vast nodig hebben, lees bijna alleen slechte reviews.
Volgende keer zelf niet alleen naar de goedkope prijs kijken.
Inderdaad straks richting River Kwai! Heb er heel veel zin in :)

Danku!!

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Hulp nodig! Probleem met hotel Amora in Chiang Mai

#6 Bericht door joepattaya » donderdag 13 november 2014, 04:59

ipaulaa,
als je het niet eens bent met de rekening van het hotel........onmiddellijk melding doen bij de cc-maatschappij.
Je zult een formulier ontvangen, waarin je kunt uitleggen hoe-wat-waar en waarom?
De cc-maatschappij zal de zaak uitzoeken en totdat er een uitslag is, zal de THB 1,400 eerst teruggenomen en geblokkeerd worden
Let wel: Als de THB 1,400 voor genoten services en/of goederen is geweest, dan heeft dit natuurlijk geen zin.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”