De dagelijkse vulling van het forum.

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

De dagelijkse vulling van het forum.

#1 Bericht door dutch » woensdag 03 augustus 2016, 02:59

Het valt mij (helaas)op,dat de zo aktieve kritiek leveraars,weinig inbreng hebben als het om de normale dagelijkse berichten/nieuwtjes/kritiekjes gaat.
Ik persoonlijk zou het jammer vinden als een zo lang en vruchtbaar bestaan van dit forum teloor zou gaan.
Ik vind het altijd juist een pluspunt als een forum niet uitsluitend uit eensgezinde meningen bestaat.Het tegen elkaar aanvechten met onwelgevoegelijke taal kan uiteindelijk niet het doel van een forum zijn.

Als ik echter zie hoe ik benoemd wordt ,als lid van dit forum zijnde,in de post op het facebook,zou ik ook niet weten waar ik dat aan verdiend heb.Alles wordt daar wel op een grote hoop gegooid en ik zou de schrijvers willen aanraden eens na ta kijken of men vind dit ik,onder de daar voor IEDEREEN gebruikte scheldwoorden wel thuis hoor.

Ik ben geen extreem ultra rechtse figuur,maar beslist ook geen linkse alles beterweter.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#2 Bericht door stevenl » woensdag 03 augustus 2016, 05:11

Heb je een link naar die post Dutch?

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#3 Bericht door wanadee » woensdag 03 augustus 2016, 07:11

Wat ik hier gemerkt heb is dat als je kritische post plaatst je al snel voor rechtsextremist wordt uitgemaakt. Post die ik schrijf worden verdraaid door een paar mensen en vervolgens wordt ik afgerekend op de leugens die er verteld worden. Ik ben hier volgens mij meer bezig met me te verdedigen dan met leuke dingen schrijven wat ik best wel zou kunnen doen als er niet zo negatief gereageerd wordt. Kritiek is prima maar wel op een eerlijke manier.
Daarnaast worden er vaak hele stukken weg gehaald, mi onnodig. En laatst ook weer de topic over de aanslagen in Duitsland. Ik ben een 4/8 pendelaar en dingen die in europa gebeuren zijn voor mij ook belangrijk. Als dat soort dingen weg gehaald worden om een paar mensen die de boel verdraaien is voor mij de lol er af. In plaats dat men de maf.......die beginnen te schelden of mensen te beledigen er af gooit, wordt een heel topic verwijderd. Heb ik en anderen wel tijd in gestoken en daar baal ik van.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#4 Bericht door driver » woensdag 03 augustus 2016, 07:32

Begin dan eens met leuke dingen schrijven en vermijdt de kritiek situaties zou ik zeggen.
Geouwehoer is hier altijd wel ongeacht door wie dus wil je daar niet in mee gaan laat dat gezemel dan links liggen ( of rechts ;) )dan bloedt het meestal vanzelf dood lijkt me ?

gr driver

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#5 Bericht door elst99 » woensdag 03 augustus 2016, 08:17

Komop Arie! We hoeven hier niet lief gevonden te worden! Als er kritiek is kan het ook opbouwende kritiek zijn.
Maar er zijn leden die alleen de weg naar de rode knop vinden en die een groot haantjes gedrag vertoonden. Het gaat niet om rechts of links, het gaat ook om angst en die kun je niet bagatelliseren, met er zijn ook aardige moslims, die kennen een ieder ook!
Maar helaas, heeft een heel stel moslims, wel de wereld in zijn greep! En daar mag toch wel op een forum over gediscuteerd worden, ook Bangkok en het zuiden hebben ermee te maken.
Er zijn genoeg fora, waar het over bloemetjes, bijtjes, motorsport en andere lieftallige dingen gaat.
Maar het gaat mij veel en veel te ver om voor rechts extremist uitgemaakt te worden.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#6 Bericht door driver » woensdag 03 augustus 2016, 08:25

Kritiek van wie dan ook levert meestal gedoe op ongeacht waar het over gaat.Ik heb daar geen zin in en ga niet zinloos de discussies aan waar men vaak toch niet uitkomt. Lief zijn hier hoeft niet maar die achterlijke ja en nee discussies en ik vindt dit en een ander dat waar meestal weer discussies uit ontstaan met alle verwijten heen en weer ect..Zinloos gedoe allemaal is mijn mening.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#7 Bericht door elst99 » woensdag 03 augustus 2016, 08:37

Ok die mening is de jouwe! Ga dan niet op een forum is mijn mening! Er zullen altijd onderwerpen zijn, die ook mij niet interesseren, onthou ik me van kritiek.
Maar waar ik wel een mening over heb, wil ik wel op reageren. En ik hoef niet lief gevonden te worden.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#8 Bericht door torkom » woensdag 03 augustus 2016, 08:37

Een forum is ook een spiegel van het gewone leven en het gewone leven is niet altijd en alleen maar leuk (zeker de laatste tijd niet).
prajak en kornuiten hebben hier altijd de boventoon gevoerd en criticasters van hun zijn stelselmatig verwijderd of monddood gemaakt dmv voormoderatie. Mensen die hier regelmatig schreven zoals Ron, henkkorat, Ashakorat , Elst en anderen, hadden wel kritiek maar ook veel positieve inbreng. Dat het dan nu stiller wordt nu prajak en consorten het bijltje er bij neergooien lijkt me logisch.
Het zal even wat tijd kosten maar volgens mij komt er nu weer wat lucht vrij voor nieuwe schrijvers mits de leiding neutraal modereert en niet hele topics zomaar verwijderd waar mensen werk en tijd in staken en hun zorgen over wat er in Europa momenteel aan de hand is, in kwijt konden..
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#9 Bericht door stevenl » woensdag 03 augustus 2016, 08:50

Kijk eens in de spiegel jongens.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#10 Bericht door elst99 » woensdag 03 augustus 2016, 09:01

Heb jij dat ook gedaan? ;)
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#11 Bericht door Joep » woensdag 03 augustus 2016, 09:04

stevenl schreef:Kijk eens in de spiegel jongens.
:clap: :clap: :clap:

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#12 Bericht door wanadee » woensdag 03 augustus 2016, 09:55

Met dit soort bijdrages gaan we het ook niet redden denk ik :crazy: :crazy:

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#13 Bericht door Hua Thale » woensdag 03 augustus 2016, 10:44

@Torkom
neutraal modereert en niet hele topics zomaar verwijderd
Moest juist nog eens wat meer gebeuren meerdere onderwerpen kunnen nooit de bedoeling geweest zijn van off topic.
Politiek/terrorisme [de Nederlandse of Europese in het bijzonder] waar een ieder kan lezen dat met drie of vier reacties de pan in de vlam slaat bij de leden, opzouten horen niet thuis op een Thailandforum.
Ach je bent een beetje gefrustreerd of liever gezegd bang en je wil je ei kwijt ga lekker naar de telegraaf.nl
En ja ook Thaise politiek mag kort gehouden worden.
Er zijn hier veel leden die honderden zo niet duizenden reacties oftewel punten hebben die IK in die jaren dat ik lid ben nog nooit een ding over Thailand heb zien schrijven ja wel gromberen stoken et cetera heb zien schrijven.
Kijk je eens bij 'leden' hoe of wat achter zijn of haar naam er wat staat nada noppo maar wel erg veel weten over andere leden vreemd nietwaar.
Wie o wie werkt er met meerdere namen om even de club
Mensen die hier regelmatig schreven
aan te halen denk allemaal.
Zolang men vanuit eigen zuilen blijft denken schrijven en aanvallen zal dit forum altijd naar stront blijven stinken.
Prajak en kornuiten ja er moest toch eens een tegen kreet komen op de sala bende :giggle3:
Er is hier geen boventoon die laat je je aanpraten.
Een ieder heeft zo zijn ding waar er sommige van mij hier helemaal niet thuis horen maar goed met wil nogal eens de definitie van een forum blog of andere media laten verwateren of domweg niet begrijpen.
Meerdere onderwerpen horen hier gewoon niet thuis maar ja tot eer en meerdere glorie voor het forum.
Dat stukje vakkennis of interesse of ervaring of oja vragen wat mensen wel hebben en hier wel thuis hoort kunnen mensen plaatsen en op reageren hoe of wat.
Ik plaats graag stukjes nieuws interessant grappig of dom probeer zoveel mogelijk buitenlander gericht een ander weer zijn oude werk de volgende is van mening dat die veel weet over ............afijn
Soms eens wat foto's of technische zaken privé vanuit Hua Thale en ja regelmatig mijn mening op een gewone manier.
Boventoon is dus een onzin kreet.

Zo klein stukje van mijn ei.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#14 Bericht door driver » woensdag 03 augustus 2016, 11:27

elst99 schreef:Ok die mening is de jouwe! Ga dan niet op een forum is mijn mening! Er zullen altijd onderwerpen zijn, die ook mij niet interesseren, onthou ik me van kritiek.
Maar waar ik wel een mening over heb, wil ik wel op reageren. En ik hoef niet lief gevonden te worden.
Waarom zou ik niet op een forum gaan als ik zinloze en kritiek discussies wil mijden ?
Ooit kwam ik hier voor info over Thailand gerelateerde dingen daar was dit forum ook voor bedoeld lijkt me.
Dat er dan bijv een praathuis kwam of niet Thailand gerelateerde draadjes ect prima maar er was/is ook altijd weer discussie en vaak om niks.
De wij weten alles beter figuren, De ik ga lekker overal tegen in figuren..De ik neem niks van een ander aan figuren..ect ect..
En ik heb zelf ook een mening en heb in het verleden ook wel wat gediscuseerd maar nooit met de insteek mensen snoeihard onderuit te schoppen en ook niet om lief gevonden te worden.
Ik ben en blijf gewoon mezelf hier, daar en overal en ik reageer nu net als jouw in dit draadje met mijn mening die jij blijkbaar niet deelt dat is mij verder prima en in andere draadjes vinden we elkaar bijvoorbeeld wel en dat is nou net mijn insteek..sommige figuren botsen een paar keer en blijven elkaar daarna bewust opzoeken of bewust onderuit schoppen her en der .
Dat doe ik dus niet ..draadje 1 ben ik het niet met je eens en zeg ik dat en in draadje 23 reageer ik dan wslijk wel positief op je geposte draadje .

gr driver

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#15 Bericht door elst99 » woensdag 03 augustus 2016, 11:50

Dat is dus wat ik bedoel, interesseren draadjes me niet, lees ik het niet en heb geen commentaar! Heeft het wel mijn interesse en heb ik er een mening over, dan reageer ik.
En of dat nu Thailand of wereld gerelateerd is, maakt me niets uit, heb voor iedere religie respect, als er voor mijn 'religieloze' leven ook respect is, helaas is dat niet altijd het geval!

En juist daar gaat het verschil van mening over.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”