Curatele?!

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Curatele?!

#1 Bericht door genesis » donderdag 22 mei 2014, 22:39

Ik dacht dat ik beichten mocht plaatsen, maar ik begrijp dat die eerst door de ballotage commissie heen moet?!

Want mijn eerste bericht zo'n 15 uur geleden is niet geplaatst, maar heb ook geen feedback van de moderator(s) gehad?

Genesis

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Curatele?!

#2 Bericht door joepattaya » zaterdag 24 mei 2014, 05:18

Het kan wel eens fout gaan...........
Soms wordt er tijdens je plaatsing nog een ander bericht geplaatst in dezelfde topic.
Klik je dan op "versturen" dan verschijnt er een mededeling, dat er tijdens je posting al iemand anders gepost heeft.
Als je dit niet ziet en je op de "verversen" klikt, dan is je bericht niet gepost.

Je moet dus even opletten of je bericht inderdaad gepost is.

Over ballotage of censuur weet ik niets........althans nog niks van gemerkt.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Curatele?!

#3 Bericht door Hua Thale » zaterdag 24 mei 2014, 06:21

Ik ben ook wel eens wat 'kwijt'
Soms is 'Broom' erg snel met vegen :happyno: waar geen uitleg voor hoeft gegeven te worden.
Soms doe je zelf iets niet goed.
De site geeft zelf aan of je het geplaatste bericht wil bekijken nadat je op versturen heb geklikt is dit niet het geval gaat er iets niet goed.
Maar was het een beetje grof of zo omdat je gelijk aan de ballotage denkt. :giggle:
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Curatele?!

#4 Bericht door prajak » zaterdag 24 mei 2014, 06:27

Als je op voormoderatie staat dan was jouw berichtje hier ook niet doorgekomen. Ik denk dat je wat verkeerd hebt gedaan of een posting net voor je niet hebt gezien. Probeer het nog eens ?

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Curatele?!

#5 Bericht door Hua Thale » zaterdag 24 mei 2014, 06:53

Ik krijg te horen dat ik zo veel schrijf dat de jeugd niet uit de schrijfkast komt. Ik denk dat het verstandig is dat ik bij 12.500 postings stop met schrijven tot de teller op 13.500 staat. Dan kunnen anderen ook eens schrijven. Is dat juist gedacht ?

IK snap dit niet 'oude man' je bedoelt duizend postings van een ieder bij elkaar opgeteld afwezig?
En nee dat is niet juist gedacht.
Een ieder moet zich eens niet zo snel in een hoekje laten duwen hoewel het soms wel eens niet makkelijk is met een AANTAL drammers op dit forum.
Als je iets wil melden vragen of wat dan ook doe je dat gewoon het forum alleen lezen en de passieveling uithangen is voor nog jonger als de jeugd.
De 'jeugd' wat een humor op de zaterdag middag.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Curatele?!

#6 Bericht door Pieter » zaterdag 24 mei 2014, 07:03

Hua Thale schreef:Ik krijg te horen dat ik zo veel schrijf dat de jeugd niet uit de schrijfkast komt. Ik denk dat het verstandig is dat ik bij 12.500 postings stop met schrijven tot de teller op 13.500 staat. Dan kunnen anderen ook eens schrijven. Is dat juist gedacht ?

IK snap dit niet 'oude man' je bedoelt duizend postings van een ieder bij elkaar opgeteld afwezig?
En nee dat is niet juist gedacht.
Een ieder moet zich eens niet zo snel in een hoekje laten duwen hoewel het soms wel eens niet makkelijk is met een AANTAL drammers op dit forum.
Als je iets wil melden vragen of wat dan ook doe je dat gewoon het forum alleen lezen en de passieveling uithangen is voor nog jonger als de jeugd.
De 'jeugd' wat een humor op de zaterdag middag.
En op dit forum scoor ik mijn 5 dames per dag dus niet

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Curatele?!

#7 Bericht door Hua Thale » zaterdag 24 mei 2014, 07:13

Je moet ook niet overdrijven Pieter drie zou kunnen.
Ochtend Middag Avond moet je wel je leeftijd mee hebben.
Maar goed als de Moderatie er van uit gaat dat je naast de huisregels aan het schrijven ben ja dan is het over en uit.
Was hem vergeten trouwens naast het drammen waren er ook veel lange tenen.

En zo heurt dat niet. :Whistle:
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Curatele?!

#8 Bericht door Jeanette » zaterdag 24 mei 2014, 09:52

Genesis, dit lijkt op (alsof je ongezien) tegen een boven kastdeurtje aangelopen bent en dan nu klaagt dat een moderator je een 'lopselopselai' heeft gegeven. :mrgreen:

:D

Je weet dan ook niet waar je narigheid vandaan komt. [|(

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Curatele?!

#9 Bericht door driver » zaterdag 24 mei 2014, 10:24

Hua Thale schreef:Ik krijg te horen dat ik zo veel schrijf dat de jeugd niet uit de schrijfkast komt. Ik denk dat het verstandig is dat ik bij 12.500 postings stop met schrijven tot de teller op 13.500 staat. Dan kunnen anderen ook eens schrijven. Is dat juist gedacht ?

IK snap dit niet 'oude man' je bedoelt duizend postings van een ieder bij elkaar opgeteld afwezig?
En nee dat is niet juist gedacht.
Een ieder moet zich eens niet zo snel in een hoekje laten duwen hoewel het soms wel eens niet makkelijk is met een AANTAL drammers op dit forum.
Als je iets wil melden vragen of wat dan ook doe je dat gewoon het forum alleen lezen en de passieveling uithangen is voor nog jonger als de jeugd.
De 'jeugd' wat een humor op de zaterdag middag.
De jeugd...hmmmm...tot welke leeftijds categorie is dat dan ?
Zit hier wel jeugd die regelmatig wil gaan posten dan ?
Laat iedereen ongeacht wie gewoon lekker neerpennen wat hij of zij wil ongeacht hoe vaak en als er eens iets is wat de ander niet aanstaat gewoon zeggen vindt ik zonder elkaar direct grof af te schieten .
En tsja..die meelezers en nooit posters heb je overal en soms hebben ze daar zo hun redenen voor die ik begrijp en ach op ieder forum ongeacht waar zijn het toch vaak de diehards , lees veelposters die een forum in beweging houden.

Ook hier zijn er al zoveel geweest die het wilden veranderen ,aanpassen of weet ik veel wat vaak ook ter eigen eer en glorie of gewoon om andere veelposters het zwijgen op te leggen deels terecht en deels onterecht vindt ik maar uiteindelijk zie je toch dat een aantal personen nooit weg te krijgen zijn en die blijven dan het forum min of meer dragen dat zie je dus overal ook bij mijn motorgroep.

Curatele...van mij worden bij mijn weten nooit posts verwijderd zonder dat ik daar dan even een berichtje over krijg van een modje.

gr driver

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Curatele?!

#10 Bericht door nbreeker » zaterdag 24 mei 2014, 10:51

driver schreef:
Hua Thale schreef:Ik krijg te horen dat ik zo veel schrijf dat de jeugd niet uit de schrijfkast komt. Ik denk dat het verstandig is dat ik bij 12.500 postings stop met schrijven tot de teller op 13.500 staat. Dan kunnen anderen ook eens schrijven. Is dat juist gedacht ?

IK snap dit niet 'oude man' je bedoelt duizend postings van een ieder bij elkaar opgeteld afwezig?
En nee dat is niet juist gedacht.
Een ieder moet zich eens niet zo snel in een hoekje laten duwen hoewel het soms wel eens niet makkelijk is met een AANTAL drammers op dit forum.
Als je iets wil melden vragen of wat dan ook doe je dat gewoon het forum alleen lezen en de passieveling uithangen is voor nog jonger als de jeugd.
De 'jeugd' wat een humor op de zaterdag middag.
De jeugd...hmmmm...tot welke leeftijds categorie is dat dan ?
Zit hier wel jeugd die regelmatig wil gaan posten dan ?
Laat iedereen ongeacht wie gewoon lekker neerpennen wat hij of zij wil ongeacht hoe vaak en als er eens iets is wat de ander niet aanstaat gewoon zeggen vindt ik zonder elkaar direct grof af te schieten .
En tsja..die meelezers en nooit posters heb je overal en soms hebben ze daar zo hun redenen voor die ik begrijp en ach op ieder forum ongeacht waar zijn het toch vaak de diehards , lees veelposters die een forum in beweging houden.

Ook hier zijn er al zoveel geweest die het wilden veranderen ,aanpassen of weet ik veel wat vaak ook ter eigen eer en glorie of gewoon om andere veelposters het zwijgen op te leggen deels terecht en deels onterecht vindt ik maar uiteindelijk zie je toch dat een aantal personen nooit weg te krijgen zijn en die blijven dan het forum min of meer dragen dat zie je dus overal ook bij mijn motorgroep.

Curatele...van mij worden bij mijn weten nooit posts verwijderd zonder dat ik daar dan even een berichtje over krijg van een modje.

gr driver
Nu Arie als er post van je verwijderd wordt krijg je daar geen bericht van,niet van een modje of moderator,het is zomaar ineens weg.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Curatele?!

#11 Bericht door driver » zaterdag 24 mei 2014, 12:22

Er verdwijnt wel eens een bericht van mij als er bijvoorbeeld in een draadje wordt opgeschoond oid.
Een bericht wat ik plaats en wat dan blijkbaar wat onduidelijk of verkeerd overkwam heb ik wel eens een melding over gehad dat het verwijderd was in het verleden vlgs mij maar ik kan me niet herinneren dat ik de afgelopen tijd zomaar een bericht kwijt was wat ik had geplaatst dan zullen mijn berichten over het algemeen wel door de ballotage commissie komen denk ik ;)

Vindt het ook niet erg overigens als berichten van mij worden weggehaald zonder tekst / uitleg dan plaats ik wel weer een ander bericht :mrgreen:

gr driver

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Curatele?!

#12 Bericht door nbreeker » zaterdag 24 mei 2014, 12:46

Hua Thale schreef:Ik krijg te horen dat ik zo veel schrijf dat de jeugd niet uit de schrijfkast komt. Ik denk dat het verstandig is dat ik bij 12.500 postings stop met schrijven tot de teller op 13.500 staat. Dan kunnen anderen ook eens schrijven. Is dat juist gedacht ?

IK snap dit niet 'oude man' je bedoelt duizend postings van een ieder bij elkaar opgeteld afwezig?
En nee dat is niet juist gedacht.
Een ieder moet zich eens niet zo snel in een hoekje laten duwen hoewel het soms wel eens niet makkelijk is met een AANTAL drammers op dit forum.
Als je iets wil melden vragen of wat dan ook doe je dat gewoon het forum alleen lezen en de passieveling uithangen is voor nog jonger als de jeugd.
De 'jeugd' wat een humor op de zaterdag middag.

Zeg Willem je bent toch niet die Sidegra pillen aan het uit proberen,en als dat zo is is dat ook niet erg maar je moet er niet meer als 1 tegelijk nemen ik kan namelijk je berichtgeving niet meer volgen,eerst een bericht over een boom met een nederlander????? en nu dit bovenstaand verhaal ik weet eerlijk niet waar je het over heb,je hebt het over een schrijfkast en een oude man,12500 postings misschien als die pillen uitgewerkt zijn je je nader kunt verklaren maar voor nu veel succes met je pilletje.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Curatele?!

#13 Bericht door elst99 » zaterdag 24 mei 2014, 13:30

Ik snap het wel en ik gebruik geen pilletje? Nick, jij toch aan depil?
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Curatele?!

#14 Bericht door Hua Thale » zaterdag 24 mei 2014, 13:33

Zie hier de boom met de Nederlander nick.
Gewoon alles op zijn minst even vluchtig doornemen. :Whistle:

http://www.thailandforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=823204

Het was even kort het onderschrift van prajak die tekst in mijn quote.
Heeft die snel weggehaald is van zichzelf geschrokken.
Nee niet aan de pillen :happyno:
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Curatele?!

#15 Bericht door nbreeker » zaterdag 24 mei 2014, 13:34

elst99 schreef:Ik snap het wel en ik gebruik geen pilletje? Nick, jij toch aan depil?
Nee niet echt maar ik snap er geen bal van,of missen we wat,ik kan er geen touw aan vast knopen.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”