Voorstel tot helderheid

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Voorstel tot helderheid

#106 Bericht door ron » zondag 26 mei 2013, 08:08

Bedankt voor jou schrijven Chang.

Wil jij mij even wijzen naar mijn schrijven waarin ik suggereer contact met jou te hebben gehad.........moet toch niet gekker worden lijkt mij.

Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Chang
Site Admin
Site Admin
Berichten: 580
Lid geworden op: dinsdag 01 februari 2005, 19:45
Contacteer:

Re: Voorstel tot helderheid

#107 Bericht door Chang » zondag 26 mei 2013, 08:14

ron schreef:Bedankt voor jou schrijven Chang.

Wil jij mij even wijzen naar mijn schrijven waarin ik suggereer contact met jou te hebben gehad.........moet toch niet gekker worden lijkt mij.

Groet,Ron.
Lees de discussie voor mijn schrijven nog eens kritisch na. Daarin wordt de suggestie gedaan dat je contact hebt gehad met het moderatorteam. Zo is het ook door RuudThai opgevat.

Chang

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Voorstel tot helderheid

#108 Bericht door prajak » zondag 26 mei 2013, 08:20

Helemaal mee eens, Chang.

Hopelijk komen de grote schrijvers weer terug als de ongein wordt gestopt.

Zelfs Ron, toch iemand met een brede rug, is gestopt met schrijven na persoonlijke aanvallen. Dan hoop ik weer van 'zijn' Piet te kunnen lezen.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Voorstel tot helderheid

#109 Bericht door ron » zondag 26 mei 2013, 08:21

Dat ligt waarschijnlijk dan aan het feit HOE je iets wil lezen schijnbaar.
Als ik de suggestie heb gewekt dat ik contact met de moderatie zou hebben gehad,dan is dit zeker niet de bedoeling geweest Chang.
Jammer dat dit dan zo over komt,maar teruglezende zou een weldenkend iemand redeneren dat Ruud mij het advies geeft om jou te benaderen via pb......t,is maar hoe je het leest.

Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Chang
Site Admin
Site Admin
Berichten: 580
Lid geworden op: dinsdag 01 februari 2005, 19:45
Contacteer:

Re: Voorstel tot helderheid

#110 Bericht door Chang » zondag 26 mei 2013, 08:42

ron schreef:Dat ligt waarschijnlijk dan aan het feit HOE je iets wil lezen schijnbaar.
Als ik de suggestie heb gewekt dat ik contact met de moderatie zou hebben gehad,dan is dit zeker niet de bedoeling geweest Chang.
Jammer dat dit dan zo over komt,maar teruglezende zou een weldenkend iemand redeneren dat Ruud mij het advies geeft om jou te benaderen via pb......t,is maar hoe je het leest.

Groet,Ron.
Daarom zou je soms wat voorzichtiger moeten zijn wat je plaatst. Het is namelijk multi interpretabel. Verdere discussie aangaande deze zinsnede alleen per privébericht.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Voorstel tot helderheid

#111 Bericht door driver » zondag 26 mei 2013, 09:25

Die helderheid is nu wel duidelijk lijkt me dus wat mij betreft hoeft niemand meer iets te melden over de opzet van dit Forum.
Chang heeft nu openlijk zijn zegje gedaan dus accepteer het en ga hier verder en wil je blijven mokken , Ben je het er niet mee eens is weggaan een optie of niks meer posten en gewoon meelezen.
Chang voert zijn TF beleid op zijn manier en mee eens of niet mee eens doet er verder niet toe dus leg je daar gewoon bij neer ook al heb ik ook wel eens wat moeite als er iets weggehaald is dat is voor mij geen reden om daar kwaad of teleurgesteld over te worden dat gebeurt nu eenmaal op forums waar je op bezoek bent.

gr driver

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Voorstel tot helderheid

#112 Bericht door elst99 » zondag 26 mei 2013, 09:33

Ik heb er geen moeite mee, ben blij met de mod's!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Voorstel tot helderheid

#113 Bericht door RuudThai » zondag 26 mei 2013, 09:34

Arie, het ging mij er niet alleen om wat werd weggehaald maar ook wat dan bleef stáán! Soms bleven hinderlijke uitspraken staan die ik liever verwijderd had gezien omdat ze bedoeld waren om iemand onder de gordel te raken.
Maar er is in elk geval verduidelijking gekomen en daar kan ik mee verder. Ik hoop anderen ook, ook mensen die ik op mijn vijandenlijst heb gezet vanwege hun negatieve persoonlijke bemoeizucht.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Voorstel tot helderheid

#114 Bericht door driver » zondag 26 mei 2013, 09:50

RuudThai schreef:Arie, het ging mij er niet alleen om wat werd weggehaald maar ook wat dan bleef stáán! Soms bleven hinderlijke uitspraken staan die ik liever verwijderd had gezien omdat ze bedoeld waren om iemand onder de gordel te raken.
Maar er is in elk geval verduidelijking gekomen en daar kan ik mee verder. Ik hoop anderen ook, ook mensen die ik op mijn vijandenlijst heb gezet vanwege hun negatieve persoonlijke bemoeizucht.
Okee Ruud begrijp ik maar het leven van een TF modje is soms zwaar en lastig en moeilijk :angel: want zeg nu zelf : Ze moeten wel beslissen wat er weggehaald wordt of ...blijft staan met hun TF insteek en dan zul je het nooit helemaal goed doen gezien de diversiteit van personen hier aanwezig die ook allemaal weer heel divers denken over wat wel en wat niet ..ect.

Kortom, de helderheid omtrent TF is er dus nu gewoon weer posten zou ik zeggen.

gr Arie

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Voorstel tot helderheid

#115 Bericht door Jeanette » zondag 26 mei 2013, 10:02

Je hebt helemaal gelijk Ruud, negatieve persoonlijke bemoeizucht - het moest niet mogen. :mrgreen:

Is je spiegel trouwens kapot? :mrgreen:

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Voorstel tot helderheid

#116 Bericht door Loe » zondag 26 mei 2013, 10:12

Verwijderen hebben wij dus niets over te zeggen, maar kan voor de duidelijkheid niet gewoon de tekst" bericht verwijderd door MOD" worden geplaatst dan hoeven wij ons niet rot te zoeken waar onze berichtjes zijn en het onderwerp leest dan ook een stuk gemakkelijker.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Voorstel tot helderheid

#117 Bericht door driver » zondag 26 mei 2013, 10:30

Er zijn nu ook wat berichten verwijderd die niemand nu mist als men het niet gelezen heeft dat lijkt mij wel okee.
Wat niet weet wat niet deert Loe en als ik bijv wat berichten van mijzelf mis kijk ik soms nog een keer maar dan vindt ik het ook wel prima verder als ik ze niet meer zie.

gr driver

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Voorstel tot helderheid

#118 Bericht door ron » zondag 26 mei 2013, 10:33

Denk dat na de uitgebreide uitleg van Chang,dit topic wel gesloten kan worden.
Voor mijn persoontje is het in ieder geval wel duidelijk geworden wat ongeveer de grens is,dit na persoonlijke correspondentie met Chang.
Een ieder die de grenzen nou nog niet kent,lijkt mij een pb naar de moderatie op zijn plaats.
Gegarandeerd antwoord!

Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Voorstel tot helderheid

#119 Bericht door driver » zondag 26 mei 2013, 10:54

Afbeelding

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Voorstel tot helderheid

#120 Bericht door serpay » zondag 26 mei 2013, 21:30

ron schreef:Denk dat na de uitgebreide uitleg van Chang,dit topic wel gesloten kan worden.
Voor mijn persoontje is het in ieder geval wel duidelijk geworden wat ongeveer de grens is,dit na persoonlijke correspondentie met Chang.
Een ieder die de grenzen nou nog niet kent,lijkt mij een pb naar de moderatie op zijn plaats.
Gegarandeerd antwoord!

Ron.
nee ron helaas sommige figuren hier doen net alsof hen neus bloed
het zal echter niet lang duren voordat er flink gespucht of gekotst word op bepaalde mensen
Alfisti rebeli

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”