ThailandTravel.NL

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Twinkles
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 15
Lid geworden op: dinsdag 06 december 2005, 19:09

ThailandTravel.NL

#1 Bericht door Twinkles » vrijdag 09 december 2005, 17:18

Wie heeft ervaring met ThailandTravel.NL??

Westerlee

thailand travel

#2 Bericht door Westerlee » vrijdag 09 december 2005, 22:59

Ik ken het. Heb afgelopen maand via hen geboekt. Snelle afhandeling, Hotel in Bangkok viel tegen, en daarnaast kregen we wegens onduidelijke redenen een andere excursie voorgeschoteld dan dat we geboekt hadden. Het supplement is ons in elk geval tegengevallen. Thailand op zich is ons bijzonder goed bevallen en we komen zeker nog eens terug.

Wim

Marlie

#3 Bericht door Marlie » woensdag 28 december 2005, 17:25

Oh wat raar, vrienden van ons hadden dat juist niet, die hadden alleen goeie verhalen. Heb je ze gemaild over die excursie dan? Je krijgt toch wel ene bewijs ervan, of niet?

Gast

Re: ThailandTravel.NL

#4 Bericht door Gast » vrijdag 04 augustus 2006, 07:08

Twinkles schreef:Wie heeft ervaring met ThailandTravel.NL??
Immiddels zelf al ervaring opgedaan ?
Mijn eerste contat met thailand travel is erg goed. Ze denken erg goed mee met de klant zodat e echt een programma uit komt wat je wilt. Of alles ook waar gemaakt wordt moet nog blijken, want w gaan pas in november weg.

ann

#5 Bericht door ann » woensdag 23 augustus 2006, 21:57

wij hebben deze week via Thailand Travel geboekt, we hebben zelf de reis samengesteld.
Vindt ze wel een beetje "mat" overkomen, krijg niet echt het gevoel dat ze het fijn vinden om de reis aan je te verkopen (je bent tenslotte klant).
Het wordt wel geregeld hoe je het vraagt.
De praktijk zal blijken hoe onze vakantie gaat verlopen, en hopelijk goed en dat bedoel ik te zeggen dat ik niet de 100% vertrouwen erin heb en waarom dat weet ik niet echt.... wellicht de matte manier van communiceren?! Als iemand spontaan overkomt dan heb je het idee meer van dat je de juiste belissing hebt genomen en dat heb ik nog steeds niet, helaas. Maar kijk wel uit naar de vakantie over een maand.

kuki
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 23
Lid geworden op: dinsdag 19 september 2006, 20:14
Locatie: Kerkrade

#6 Bericht door kuki » dinsdag 19 september 2006, 22:03

vorig jaar via hun geboekt, alles oke.
Dit jaar weer via hun geboekt en zatardag vertrekken we (hopenlijk).
Het enige wat we dit jaar gekregen hebben zijn de e-tickets, de rest krijgen we in BKK......zal wel goed komen.

Sanne

Wil gaan boeken

#7 Bericht door Sanne » zaterdag 16 december 2006, 12:30

We willen gaan boeken; ik kan niet echt uit de reakties opmaken of het een betrouwbare reisorganisatie is. Kan iemand hier wat meer over vertellen?

Gast

#8 Bericht door Gast » zaterdag 16 december 2006, 14:51

Hoi Sanne,
wij zijn net terug van een schitterende rondreis die we bij Thailandtravel hadden geboekt. Alles was perfekt geregeld, we hadden goede hotels en alle transfers waren stipt op tijd.In Thailand konden we terugvallen`op Nederlandse reisleiding wat wij erg prettig vonden. Het was een unieke ervaring en we gaan opzeker weer terug !

groetjes
Petra

kuki
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 23
Lid geworden op: dinsdag 19 september 2006, 20:14
Locatie: Kerkrade

#9 Bericht door kuki » zondag 04 februari 2007, 14:32

reeds 3 x nu daar geboekt, super gegaan. Nu hebben we vorige week een email geschreven dat we graag 16 februari 10 dagen naar thailand wilden, zij hebben alles binne een week geregeld.
Super organisatie, kan ik alleen maar aanbevelen!

sretlow
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: donderdag 01 maart 2007, 08:30

#10 Bericht door sretlow » donderdag 14 juni 2007, 12:28

Wij zijn van 16-31 mei naar Thailand geweest via thailandtravel.nl. Ik moet zeggen dat alles goed geregeld was. Hotel in Bangkok (3 dagen) was normaal. Classic Place. In het hotel zat een reisagent die alles verder voor je regelt. Daarna netjes via vlucht naar Trat en van daar op de boot naar Koh Chang. Overal staan ze netjes op je te wachten om je op te halen. We zijn wat eerder terug gegaan en hebben nog een aantal dagen in Bangkok doorgebracht. Ook het omboeken is prima verlopen en ook nu stond alles weer klaar om ons te vervoeren naar hotel in Bangkok. Bij e-mail of vragen per telefoon altijd goed geholpen. En niet duur! We hadden wat specifieke wensen (hotel Sea View in Koh Chang, vliegen vanaf Düsseldorf, 3 dagen bangkok (geen excursies)). Ook dat is allemaal prima geregeld.

Je ontvangt inderdaad een e-ticket. Hiermee kun je gewoon inchecken. Aan de bali (koffers afgeven) ontvang je je boarding pass.

Jeroen_Sp
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 12 november 2009, 13:44

Re: ThailandTravel.NL

#11 Bericht door Jeroen_Sp » vrijdag 13 november 2009, 08:54

Ik wilde zelf net via Thailand Travel gaan boeken. Dus op internet alles ingevuld. Ticket gekozen. Toen moest ik voor beschikbaarheid de datums invullen. Gedaan en nog steeds een mooie prijs voor het ticket. Op de website "Boek Nu" aangeklikt en alle gegevens in gevuld. Daarna een mail ontvangen met een bevestiging van de mail.

Vandaag voor de zekerheid maar een gebeld of alles goed was. Kreeg ik te horen dat ze mij niet voor de prijs konden aanbieden waar ik gisteren voor heb geboekt. Dat was een vanafprijs. Wel staat deze prijs in de bevestigings mail welke ik heb ontvangen van Thailand Travel.

Dus een hele discussie aan de telefoon gehad. De man van Thailand Travel vertelde mij dat er onderaan de mail staat weergegeven dat prijzen kunnen wijzigen. Daar kan ik nog wel inkomen. Ik mocht nu echter 150 euro meer per ticker afrekenen. Daar ging ik natuurlijk niet aan beginnen!!

Hem dus even duidelijk gemaakt dat dit geen manier van zakendoen is en dat ik zo beter bij de concurrent kon gaan boeken (333 travel natuurlijk, waar mijn ouders ook hebben geboekt en zeer goede ervaringen mee hebben!!!)

Zijn antwoord daarop was dat ik dat dan maar moest doen en hij knalde daarna de hoorn op de haak.

Einde klantvriendelijkheid dus! Wat een slechte gang van zaken. Mensen verkeerde prijzen voorhouden en daarna woeker prijzen rekenen. Heb ze ook aangegeven bij de consumentenbond.

Voor mij NOOIT MEER Thailand Travel, ga voortaan ook direct naar 333 travel!!

Jeroen

joris
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 150
Lid geworden op: dinsdag 14 april 2009, 08:03

Re: ThailandTravel.NL

#12 Bericht door joris » vrijdag 13 november 2009, 09:07

ik ken een jongen en die boekt er al jaren zijn vluchten e.d , hij is super tevreden
zelf nog geen ervaring met een boeking,
wel hun een keer iest laten opzoeken, goede , snelle service

pierre
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: vrijdag 13 november 2009, 15:38

Re: ThailandTravel.NL

#13 Bericht door pierre » dinsdag 17 november 2009, 13:14

Bij Thailandtravel is alles goed geregeld, echtwaar ik boek er al jaren mijn ticket's.

Ga nu voor het eerst met mahan air op 9 december , schelde toch € 400,-,vlieg voor € 500,- euro.

en moet 2.5 uur wachten in iran.

dat is nog wel te doen als je voor 5 weken gaat.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: ThailandTravel.NL

#14 Bericht door Ben » dinsdag 17 november 2009, 13:45

pierre schreef:Bij Thailandtravel is alles goed geregeld, echtwaar ik boek er al jaren mijn ticket's.

Ga nu voor het eerst met mahan air op 9 december , schelde toch € 400,-,vlieg voor € 500,- euro.

en moet 2.5 uur wachten in iran.

dat is nog wel te doen als je voor 5 weken gaat.

Mahan 500€op 9 dec Emirates 560€ op 9 dec onlangs wel een paar poeiertjes beter dan dat Mahan . en maar 60€ verschil

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: ThailandTravel.NL

#15 Bericht door Rene » donderdag 19 november 2009, 02:06

Ben schreef:
pierre schreef:Bij Thailandtravel is alles goed geregeld, echtwaar ik boek er al jaren mijn ticket's.

Ga nu voor het eerst met mahan air op 9 december , schelde toch € 400,-,vlieg voor € 500,- euro.

en moet 2.5 uur wachten in iran.

dat is nog wel te doen als je voor 5 weken gaat.

Mahan 500€op 9 dec Emirates 560€ op 9 dec onlangs wel een paar poeiertjes beter dan dat Mahan . en maar 60€ verschil
Kom net terug in NL en met Emirates voor € 468,- op en neer gevlogen. Service is zeer goed, uiterst vriendelijk en netjes en de vrouwen hoeven geen hoofddoek te dragen op het vliegveld bij transfer. :mrgreen:
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”