BM Air reizen

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Kimmm

BM Air reizen

#1 Bericht door Kimmm » vrijdag 14 oktober 2005, 12:14

is dat wat?

Bartje

#2 Bericht door Bartje » vrijdag 14 oktober 2005, 12:19

Ja dat is wel wat! Ze verkopen tickets enz....

Gast

#3 Bericht door Gast » vrijdag 14 oktober 2005, 12:22

Bartje, lekkere grappenmaker!

Goed, wie heeft goede danwel slechte ervaring(en) met BM Air reizen? :roll:

Bartje

#4 Bericht door Bartje » vrijdag 14 oktober 2005, 12:46

Nou effe serieus dan. Ik heb een keer of 10 bij Bmair geboekt. Tickets altijd op tijd gekregen. Ik ben dit jaar overgestapt naar 333travel omdat die kneus van een "Pia" bij Bmair m'n strot uitkwam! Op een of andere manier lukt het mij niet om goed met haar te communiceren, met het andere personeel lukt het altijd wel! Vorig jaar wilde ze ons nota bene van de passagierslijst verwijderen omdat er een initiaal niet klopte....21 dgn voor vertrek, en 8 mnd daarvoor al geboekt en betaald. De vlucht was gewoon overboekt en ze zochten zo een makkelijke uitweg. En natuurlijk zat alles vol in December. Zelf effe naar EVA in Amsterdam gebeld na een hoop gezeik met"Pia" en toen bleek dat het helemaal geen probleem was en dat we die datum gewoon konden vliegen! Ik weer contact met "Pia" dat het wel in orde was en dat ze EVA moest checken. Na een week nog niets gehoord van haar dus zelf maar weer bellen en bleek de tickets waren onderweg en "Pia" pissig en gefrustreerd!

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

BM Air reizen

#5 Bericht door henkypenky » vrijdag 14 oktober 2005, 16:19

Kimmm schreef:is dat wat?
ja bm-air is wel wat .
zelf nooit geboekt bij hen omdat ik in belgie woon , maar mijn broer in nl heeft goede ervaringen en krijgt altijd zeer goede tarieven zelfs als last-minute .
en wat de negatieve reactie hierboven betreft lijkt me die tegelijkertijd ook zeer postitief want je boekt niet zo maar zonder reden jarenlang bij dezelfde reisagent :lol:
live and let live !

Vliegticket

Klant is koning

#6 Bericht door Vliegticket » zondag 14 januari 2007, 12:15

Bartje schreef:Nou effe serieus dan. Ik heb een keer of 10 bij Bmair geboekt. Tickets altijd op tijd gekregen. Ik ben dit jaar overgestapt naar 333travel omdat die kneus van een "Pia" bij Bmair m'n strot uitkwam! Op een of andere manier lukt het mij niet om goed met haar te communiceren, met het andere personeel lukt het altijd wel! Vorig jaar wilde ze ons nota bene van de passagierslijst verwijderen omdat er een initiaal niet klopte....21 dgn voor vertrek, en 8 mnd daarvoor al geboekt en betaald. De vlucht was gewoon overboekt en ze zochten zo een makkelijke uitweg. En natuurlijk zat alles vol in December. Zelf effe naar EVA in Amsterdam gebeld na een hoop gezeik met"Pia" en toen bleek dat het helemaal geen probleem was en dat we die datum gewoon konden vliegen! Ik weer contact met "Pia" dat het wel in orde was en dat ze EVA moest checken. Na een week nog niets gehoord van haar dus zelf maar weer bellen en bleek de tickets waren onderweg en "Pia" pissig en gefrustreerd!

vliegticket

klant is de koning

#7 Bericht door vliegticket » zondag 14 januari 2007, 12:48

laaste keer dat ik bij een reis bureau heb geboekt, moet ik euro 35 betalen omdat mijn naam verkeerd stond dom dom!!

Tja, je boek via telefonische en toch zuren of de naam niet goed stond.
Bovendient is toch heel slodig van jezelf, geef maar iemand anders de schuld.

Om veiligheid is de naam niet altijd te veranderen. Zal je dan fijn vinden als je iemand anders je ticket gebruikt.

Als je perfect wil boeken, Waarom boek je dan niet bij je om de hoek en niet vergeten om je half dag vrij te nemen ?

jac
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: maandag 05 februari 2007, 11:01

#8 Bericht door jac » woensdag 14 februari 2007, 20:44

dat gezeur over pia je moet naar mariek vragen die regelt alles perfect
en als je alles per email verzend dan komt alles goed ik boek al jaren bij BMair en nooit iets fout gegaan als je maar goed uitlegt wat je wilt en een keer vaker bellen hoe alles nou geregeld is is toch ook niets mis mee

jacques

mariek

bedankt!

#9 Bericht door mariek » donderdag 15 februari 2007, 16:07

jac schreef:dat gezeur over pia je moet naar mariek vragen die regelt alles perfect
en als je alles per email verzend dan komt alles goed ik boek al jaren bij BMair en nooit iets fout gegaan als je maar goed uitlegt wat je wilt en een keer vaker bellen hoe alles nou geregeld is is toch ook niets mis mee

jacques
dank u wel meneer!
groeten mariek
bm air reizen

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

#10 Bericht door JohanS » donderdag 15 februari 2007, 16:11

jac schreef:dat gezeur over pia je moet naar mariek vragen die regelt alles perfect
en als je alles per email verzend dan komt alles goed ik boek al jaren bij BMair en nooit iets fout gegaan als je maar goed uitlegt wat je wilt en een keer vaker bellen hoe alles nou geregeld is is toch ook niets mis mee

jacques
Het mag toch niet uitmaken wie je dossier beheerd, of het nu Pia of Mariek is; het moet steeds vlot en in orde zijn.

Gast

#11 Bericht door Gast » donderdag 15 februari 2007, 16:36

JohanS schreef:
jac schreef:dat gezeur over pia je moet naar mariek vragen die regelt alles perfect
en als je alles per email verzend dan komt alles goed ik boek al jaren bij BMair en nooit iets fout gegaan als je maar goed uitlegt wat je wilt en een keer vaker bellen hoe alles nou geregeld is is toch ook niets mis mee

jacques
Het mag toch niet uitmaken wie je dossier beheerd, of het nu Pia of Mariek is; het moet steeds vlot en in orde zijn.
Natuurlijk hoort het niet uit te maken wie het dossier beheerd,maar je mag toch iemand bedanken waar je een compliment van krijgt.
Het hele BM AIR team doet zijn uiterste best om iedereen na tevredenheid te helpen!

Groeten Mariek

mariek

#12 Bericht door mariek » donderdag 15 februari 2007, 16:37

JohanS schreef:
jac schreef:dat gezeur over pia je moet naar mariek vragen die regelt alles perfect
en als je alles per email verzend dan komt alles goed ik boek al jaren bij BMair en nooit iets fout gegaan als je maar goed uitlegt wat je wilt en een keer vaker bellen hoe alles nou geregeld is is toch ook niets mis mee

jacques
Het mag toch niet uitmaken wie je dossier beheerd, of het nu Pia of Mariek is; het moet st

Natuurlijk hoort het niet uit te maken wie het dossier beheerd,maar je mag toch iemand bedanken waar je een compliment van krijgt.
Het hele BM AIR team doet zijn uiterste best om iedereen na tevredenheid te helpen!eeds vlot en in orde zijn.

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

#13 Bericht door JohanS » donderdag 15 februari 2007, 16:40

mariek schreef:
JohanS schreef:
jac schreef:dat gezeur over pia je moet naar mariek vragen die regelt alles perfect
en als je alles per email verzend dan komt alles goed ik boek al jaren bij BMair en nooit iets fout gegaan als je maar goed uitlegt wat je wilt en een keer vaker bellen hoe alles nou geregeld is is toch ook niets mis mee

jacques
Het mag toch niet uitmaken wie je dossier beheerd, of het nu Pia of Mariek is; het moet st

Natuurlijk hoort het niet uit te maken wie het dossier beheerd,maar je mag toch iemand bedanken waar je een compliment van krijgt.
Het hele BM AIR team doet zijn uiterste best om iedereen na tevredenheid te helpen!eeds vlot en in orde zijn.
Zeker en vast.
Keep up the good work.

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#14 Bericht door Manuel » donderdag 15 februari 2007, 19:33

Mariek, het zou ook interessant zijn indien je reageerde op andere postings met betreffende BM, niet alleen reageren op de complimenten.
Zou een verijking zijn en een beter beeld kunnen geven.

jac
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: maandag 05 februari 2007, 11:01

#15 Bericht door jac » vrijdag 09 maart 2007, 14:30

ik heb dit jaar weer geboekt bij BMair alles goed geregeld
zelfs kunnen onderhandelen over de prijs in pattaya
bij welk reisbureau ken dat nog

jac P

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”