ervaringen met 333-travel

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#16 Bericht door dirk » donderdag 13 oktober 2005, 12:00

Er zijn altijd nog veel mensen die geen computer en geen mobiele telefoon hebben.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 246
Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55

#17 Bericht door PeterPivo » dinsdag 18 oktober 2005, 11:11

Anonymous schreef:Zelfs uitprinten hoeft eigenlijk niet. Nummer opslaan in je mobiele telefoon en vervolgens tonen aan de incheckbalie.
Als het goed is kan je bij China airlnes via de hun internet site inchecken! dus doen we dat maar.

PeterPivo

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

#18 Bericht door ron » zaterdag 07 juli 2007, 18:51

Kwai schreef:Het is Arno van Uggelen

hij is mede directeur

en Kim werk daar ook bij 333 travel

Kwai

Ik weet dat dit al een heeeeeeeeeel oud verhaal is,maar aangezien ik de hele site zo,n beetje aan het doorspitten ben kwam ik deze discussie tegen waarin getwijfeld wordt over Arno,s achternaam.

Bij deze de oplossing:333TRAVEL - Arno van Uffelen (arno@333travel.nl)

Ik boek ook al een jaar of zes via Arno,en deze man maakt echt WERK van zijn werk.
Problemen met 1 van de hulpjes....?Vraag of ze je door willen schakelen naar Arno!

Groet Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

#19 Bericht door Wouter_Udon » maandag 19 november 2007, 20:34

Het is weer een aantal maanden geleden dat er een ervaring over 333 travel is verschenen, dus bij deze.
Vorig jaar kerst heeft 333 Travel mij uitstekend geholpen met het verkrijgen van 4 tickets bij EVA ondanks dat het al flinkk vol zat.
Alle lof.

Afgelopen zomer weer geboekt en 6 tickets besteld dit keer. Mijn vrouw en kinderen zouden 10 dagen eerder vertrekken en ik daarna met mijn vader en moeder. Tickets waren maar enkele dagen voor vertrek opgestuurd en pass na enkele malen aandringen.
Bovendien was mijn plaats in het vliegtuig wel gereserveerd en die van mijn vader en moeder niet zodat EVA er aan te pas is moeten komen om bij elkaar te kunnen zitten.

Zo zie je dat de kwaliteit wisselend kan zijn, ene keer perfect en de andere keer wat steken laten vallen.
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#20 Bericht door Jim » zondag 25 november 2007, 06:25

yup, ze hebben mij deze keer ook 4x eerste nacht 'gratis' bangkok door de neus geboord.
dat kon nog wel worden bij geboekt voor 50 euri pp (terwijl de room rate 1200 baht is voor een 2 pers kamer) :)

volgende keer dreizen maar weer 's proberen.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

#21 Bericht door Wouter_Udon » maandag 03 december 2007, 19:13

Ook dit keer gaat het weer mis met de ticketverzending.
Afgelopen vrijdag gebeld en men beloofde de tickets per e-mail diezelfde dag te versturen.
Niks ontvangen dus vandaag nog maar eens gebeld. Wederom beloofd om de tickets per mail op te sturen. En opnieuw niks ontvangen.
Nee, met mijn mailbox of de mailserver is niks mis.
Je zou toch zeggen dat het versturen van een mail een kleine moeite is maar blijkbaar denken ze daar bij 333Travel anders over.
Nog 9 dagen, dan vertrekt mijn vrouw. Reuze benieuwd wanneer we de tickets nu wel krijgen.
Morgen maar weer eens bellen: 3 keer scheepsrecht.
Live your dream, don't dream your life.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: ervaringen met 333-travel

#22 Bericht door Mart » vrijdag 01 februari 2008, 06:56

Vanmorgen kwamen 2 dames ( zusters P ) bijna overspannen, met hun reis gegevens bij me. Er was wat mis met de tickets. De vertrekdatum op de E tickets was 27-01-08. Maar de echte vertrekdatum zou zijn 03-02-08. Op de brief stond dat zij afgehaald zouden worden op 02-02.
Het bleek te zijn 333 travel. In de bescheiden vond ik alarmnummer in BKK. Ik belde en kreeg een Engels sprekende dame aan de lijn. Arno was bezig maar zou terugbellen. Binnen 5 minuten Arno aan de lijn. Hij vroeg naar de namen op de tickets. Toen ik die doorgaf riepen de dames P in koor dat zijn wij niet. Nadat de juiste naam was doorgegeven bleek dat er in AMS iets fout was gegaan met de computer registratie. Arno bevestigde dat de dames P inderdaad op 03-02-08 zouden vliegen. Een pluim voor 333 travel en in het bijzonder voor Arno
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: ervaringen met 333-travel

#23 Bericht door JohanS » vrijdag 01 februari 2008, 08:37

Mart schreef:Vanmorgen kwamen 2 dames ( zusters P ) bijna overspannen, met hun reis gegevens bij me. Er was wat mis met de tickets. De vertrekdatum op de E tickets was 27-01-08. Maar de echte vertrekdatum zou zijn 03-02-08. Op de brief stond dat zij afgehaald zouden worden op 02-02.
Het bleek te zijn 333 travel. In de bescheiden vond ik alarmnummer in BKK. Ik belde en kreeg een Engels sprekende dame aan de lijn. Arno was bezig maar zou terugbellen. Binnen 5 minuten Arno aan de lijn. Hij vroeg naar de namen op de tickets. Toen ik die doorgaf riepen de dames P in koor dat zijn wij niet. Nadat de juiste naam was doorgegeven bleek dat er in AMS iets fout was gegaan met de computer registratie. Arno bevestigde dat de dames P inderdaad op 03-02-08 zouden vliegen. Een pluim voor 333 travel en in het bijzonder voor Arno
Waarom een pluim voor 333 travel; omdat ze een flater geslagen hebben bij de boeking van het ticket ???

Een terechte pluim voor Arno, hij heeft het probleem wel vlot opgelost.

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

Re: ervaringen met 333-travel

#24 Bericht door dirk » zaterdag 16 februari 2008, 20:20

Mijn vrouw en ik vertrekken op 5 april voor 6 weken naar Thailand. Tickets via 333Travel besteld. Alles prima geregeld, ook de gratis 2 extra nachten + transfer naar het hotel in Bangkok.
Een tijdje geleden wil een kennis van ons met dezelfde vlucht meegaan. Ook alles geboekt via 333Travel, maar omdat zij alleen reist krijgt ze maar 1 nacht gratis en geen transfer naar het hotel. Staat ook in de voorwaarden die wij pas later hebben gelezen. Op de website blijft staan "inclusief 2 nachten +transfer". Zouden we gelijk met z'n drieën hebben geboekt krijg ze die gratis nacht + transfer wel.
Kwestie van: "jammer, had je de voorwaarden maar moeten lezen".
Waarom niet voor iedereen hetzelfde? Discrimatie van de alleengaande?
De vorige keren boekten we via een plaatselijk reisburo, nooit problemen met die gratis nachten, ook niet als mijn vrouw alleen ging.
Volgende keer weten wij dus beter.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: ervaringen met 333-travel

#25 Bericht door Wouter_Udon » zondag 17 februari 2008, 08:44

dirk schreef:Mijn vrouw en ik vertrekken op 5 april voor 6 weken naar Thailand. Tickets via 333Travel besteld. Alles prima geregeld, ook de gratis 2 extra nachten + transfer naar het hotel in Bangkok.
Een tijdje geleden wil een kennis van ons met dezelfde vlucht meegaan. Ook alles geboekt via 333Travel, maar omdat zij alleen reist krijgt ze maar 1 nacht gratis en geen transfer naar het hotel. Staat ook in de voorwaarden die wij pas later hebben gelezen. Op de website blijft staan "inclusief 2 nachten +transfer". Zouden we gelijk met z'n drieën hebben geboekt krijg ze die gratis nacht + transfer wel.
Kwestie van: "jammer, had je de voorwaarden maar moeten lezen".
Waarom niet voor iedereen hetzelfde? Discrimatie van de alleengaande?
De vorige keren boekten we via een plaatselijk reisburo, nooit problemen met die gratis nachten, ook niet als mijn vrouw alleen ging.
Volgende keer weten wij dus beter.
Heb je gevraagd om die kennis toe te voegen aan jullie reservering? Dan was het misschien wel mogelijk geweest.
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

Re: ervaringen met 333-travel

#26 Bericht door dirk » zondag 17 februari 2008, 13:22

Er is nog emailcontact geweest, alles uitgelegd, maar 333Travel gaat niet om. Ons maakt die paar Euro niet uit. We pakken nu met z'n drieën gewoon een taxi naar het "gratis" hotel. Onze kennis komt voor de eerste keer in Thailand en die willen wij niet alleen laten staan op het vliegveld.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Pascal
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 55
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 22:18

Re: ervaringen met 333-travel

#27 Bericht door Pascal » maandag 26 januari 2009, 18:48

Iemand nog recente ervaringen opgedaan met deze organisatie ? We zijn gisteren op hun stand geweest op het vakantiesalon in Antwerpen en een mooie brochure mee gekregen. We plannen dit jaar onze derde reis naar Thailand. 2 reizen van 333-Travel spreken ons aan : 17-daagse rondreis Thailand/Cambodja en de 17-daagse Tropical Island Tour. Iemand toevallig deze tours al gedaan ?

Pascal
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 55
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 22:18

Re: ervaringen met 333-travel

#28 Bericht door Pascal » maandag 16 februari 2009, 23:22

Ondertussen toch onze 3de reis geboekt naar Thailand, voor eind oktober 2009. Niet met 333-Travel (al heb ik geen problemen met deze organisatie) maar met Thomas Cook : de prijs gaf de doorslag (ik kreeg een fikse korting via werkgever), en kwam dus iets goedkoper uit voor hetzelfde aantal dagen.
Programma :
- 5 dagen Wondere Natuur (trekking Surat Thani - Khao Sok - Krabi - Poda Island - Phang Nga)
- 3 nachten Phuket Bangtao Beach
- 7 nachten Krabi : Peace Laguna (al een boel uitstappen gepland om ter plekke te regelen)

Gaan misschien in de toekomst toch nog gebruik maken van 333-Travel.

dreamzzz
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 68
Lid geworden op: vrijdag 01 september 2006, 12:37

Re: ervaringen met 333-travel

#29 Bericht door dreamzzz » woensdag 25 februari 2009, 20:35

Hoihoi,

Wij hebben geen ervaringen met de tours van 333travel, maar we hebben in 2007 wel onze tickets bij hen geboekt. Prima geregeld allemaal met ook nog twe gratis overnachtingen in het East In hotel in Bangkok. Ook mooi hotel, 4 sterren geloof ik. En ze hebben in dat hotel ook een eigen kantoor van waaruit je tours, treintickets, extra hotelnachten enz kan boeken. Ik heb geen slechte ervaringen met 333travel geha. Prima organisatie. Dit jaar willen we weer gaan en onze tickets hoogstwaarschijnlijk ook weer via 333 boeken.
Follow Your Dreamzzz, Wherever It Leads You....

Singtoo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: dinsdag 28 oktober 2008, 18:43
Locatie: Dordrecht / Chachoengsao

Re: ervaringen met 333-travel

#30 Bericht door Singtoo » donderdag 26 februari 2009, 00:52

dreamzzz schreef:Hoihoi,
Prima geregeld allemaal met ook nog twee gratis overnachtingen in het East In hotel in Bangkok. Ook mooi hotel, 4 sterren geloof ik. En ze hebben in dat hotel ook een eigen kantoor van waaruit je tours, treinticket's, extra hotelovernachting enz kan boeken.
Ik heb ook geen slechte ervaring met 333travel.
Mogelijk voor 1 april weer boeken via hun.
Maar de gratis nacht in het hotel is natuurlijk, zakelijk helemaal in orde, om je juist bij hun reisbureau in Bangkok te krijgen. :mrgreen:
Ignorante portam, non ventus suus / Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”