met hun gezicht en gedachten begraven in hun telefoon. En dan uiteraard de bezienswaardigheden delen met anderen.
Ik snap niet zo goed hoe deze mensen en dan vooral de jongeren met hun partner communiceren anders dan via de bekende apps.
Het lijkt voor de jongeren niet veel uit te maken dat hun lief geen gespreksstof heeft, geen manieren lijkt te hebben en noem maar op, want ze communiceren niet echt met elkaar
Ik hoor alleen, we gaan, als ze naar huis gaan. Soms willen, vooral de dames, nog wel eens naar een soap kijken op TV maar daar is het mee gezegd en gedaan
Ja, ik stoor me daar toch wel aan, mijn zoon was 10-11 toen hij met zijn gameboy (denk ik) zonder kijken de weg opliep....
Nu rijden ze met 1 hand aan het gas met de motocy slingerend over de weg ook in tegemoet komend verkeer en vooral de bezorgers die op de phone moeten zien waar de waren gebracht moeten worden
In ons gezin zijn er regels, maar de kleinsten, daar waar het begint, worden ontzien....het paard achter de wagen spannen, maar goed wie ben ik als farang en oudere jongere heb ik daar geen verstand van..
Nah, das effe van het bord af