Wordt er al geëvacueerd?
Moderator: Loempia
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Wordt er al geëvacueerd?
WORDT ER AL GEËVACUEERD?
Ja, uit oorlogsgebied wel. Thaise mensen worden weggehaald en gaan naar huis in Thailand. Maar met deze dreiging, ook elders uit Europa?
Ik denk aan, zal geen naam noemen, een rijke Thai die in Zuid-Duitsland bivakkeert met 250 bediendes, 30 witte poedels en 15 vliegtuigen vol kunstschatten uit Thailand omdat het in Thailand af en toe eens rommelt.
Maar in Europa dreigt bepaald geen 'Stille Nacht, Heilige Nacht' en als je bang bent aangelegd voor je poedeltjes zou ik maar de benenwagen nemen terug naar huis.....
Misschien is ie al onderweg....
Ja, uit oorlogsgebied wel. Thaise mensen worden weggehaald en gaan naar huis in Thailand. Maar met deze dreiging, ook elders uit Europa?
Ik denk aan, zal geen naam noemen, een rijke Thai die in Zuid-Duitsland bivakkeert met 250 bediendes, 30 witte poedels en 15 vliegtuigen vol kunstschatten uit Thailand omdat het in Thailand af en toe eens rommelt.
Maar in Europa dreigt bepaald geen 'Stille Nacht, Heilige Nacht' en als je bang bent aangelegd voor je poedeltjes zou ik maar de benenwagen nemen terug naar huis.....
Misschien is ie al onderweg....
- jumbo
- Expat
Re: Wordt er al geëvacueerd?
Is het allemaal zo dreigend dat de rest van Europa ook moet evacueren??
Putin krijgt Ukraine, niet vrijwillig, maar niemand die hem stopt en wellicht wordt het een 2e Afghanistan voor hem, laten we dat hopen.
Maar de Nato, UN en al dat gedoe, hoog gezwam maar weinig gedoe.. Ook dit komt nooit meer goed
Putin krijgt Ukraine, niet vrijwillig, maar niemand die hem stopt en wellicht wordt het een 2e Afghanistan voor hem, laten we dat hopen.
Maar de Nato, UN en al dat gedoe, hoog gezwam maar weinig gedoe.. Ook dit komt nooit meer goed
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
Als het niet escaleert en Europa pakt door, dan komt het wel goed, Europa is als totaal de machtigste economie, groter als China, groter als Amerika en als we ook militair doorpakken worden we 'by far' de sterkste macht
Je hoopt dat je het nooit hoeft te gebruiken, maar het is prettig als je weet dat je de sterkste bent,
Btw nooit gedacht dit te (moeten) denken en zeggen
Je hoopt dat je het nooit hoeft te gebruiken, maar het is prettig als je weet dat je de sterkste bent,
Btw nooit gedacht dit te (moeten) denken en zeggen

-
- Volwaardig lid
Hij zal wel bang worden nu er een kern centrale in brand geschoten is.
Maar haast heeft hij niet met zoveel eigen vliegtuigen tot zijn beschikking.
Maar haast heeft hij niet met zoveel eigen vliegtuigen tot zijn beschikking.
- jumbo
- Expat
US 22,2 triljoen EU 17.1 China 14.1genesis schreef: ↑vrijdag 04 maart 2022, 03:44 Als het niet escaleert en Europa pakt door, dan komt het wel goed, Europa is als totaal de machtigste economie, groter als China, groter als Amerika en als we ook militair doorpakken worden we 'by far' de sterkste macht
Btw nooit gedacht dit te (moeten) denken en zeggen![]()
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Effe off topic, Jumbo. US 22,2 triljoen EU 17.1 China 14.1 Ja, op vandaag denk ik. India en Brazilië komen er langzaam ook aan maar China zal wel een grote sprong naar voren gaan maken. Denk dat US ooit nummer 2 of 3 wordt.
- jumbo
- Expat
Waar is je gedachte op gebaseerd?? Maar er zit natuurlijk een kans achter, 50/50 denk ikerik-kuijpers schreef: ↑vrijdag 04 maart 2022, 08:28 Effe off topic, Jumbo. US 22,2 triljoen EU 17.1 China 14.1 Ja, op vandaag denk ik. India en Brazilië komen er langzaam ook aan maar China zal wel een grote sprong naar voren gaan maken. Denk dat US ooit nummer 2 of 3 wordt.
Van niets naar iets is eenvoudiger als consolideren en doorgroeien
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Waarop gebaseerd? Op gevoelens, Jumbo, want weten doet niemand het precies. Bovendien is in China veel geheim of gemanipuleerd. Maar ik lees wel eens wat over de groeiende consumptie in China en India en gezien de bevolkingsgroei moet dat toch eens tot economische groei leiden. De VS zit al jaren op 350 miljoen mensen, de EU groeit wel maar heeft heel veel immigranten en dat is niet de koopkrachtige groep.
Nee, ik zie de echte groei uit China en India komen met Brazilië in de toekomst. Ome Sam en de EU gaan echt een keer achterblijven. En zou de US$ over 50 jaar nog de rekenstandaard zijn? Laten we eerlijk zijn, het land plus zijn bevolking is technisch failliet....
Maar we dwalen af van de ellende in OEK.
Nee, ik zie de echte groei uit China en India komen met Brazilië in de toekomst. Ome Sam en de EU gaan echt een keer achterblijven. En zou de US$ over 50 jaar nog de rekenstandaard zijn? Laten we eerlijk zijn, het land plus zijn bevolking is technisch failliet....
Maar we dwalen af van de ellende in OEK.