Ziekenhuis
Moderator: Loempia
-
- Expat
Ziekenhuis
Ik ben vannacht om 3 uur naar een eerste hulppost gebracht in een klein government hospital dat hier in de buurt ligt. Om 12 uur weer naar huis alles oke maar wel moe. Onderzoeken, injecties, medicijnen, aan het infuus gelegen en nog medicijnen mee naar huis gekregen alles bij elkaar 600 baht.
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Re: Ziekenhuis
Ziek zijn is maar niks dus word maar snel beter!
-
- Expat
heb een goeie verpleegdter hier.erik-kuijpers schreef: ↑vrijdag 25 januari 2019, 11:52 Ziek zijn is maar niks dus word maar snel beter!

-
- Volwaardig lid
Voor die 600 thb kun je wel een keer ziek worden daar inclusief alles wat er gedaan is en wat je kreeg aan medicatie 
Beterschap toegewenst in ieder geval.

Beterschap toegewenst in ieder geval.
-
- Expat
Thanks,
Leuk verhaaltje;
Vanmorgen om een uur of 7/8 begon er hele luide muziek te spelen vlak voor het ziekenhuisje. Een bandje met zangeres en een solo trompetspeler die hele bekende melodietjes speelde en mooi ook, tot een uur of 11. Maar om dat nou voor de ingang van de spoedeisende hulp te gaan doen

Dus toen ik om 12 uur werd opgehaald vroeg ik mijn meissie wat voor asoos zulke harde muziek gaan spelen zodat het hele ziekenhuis kan meegenieten. Maar dat doen ze daar dus bijna elke ochtend, om de patienten wat op te vrolijken. Zo zie je maar weer hoe je dingen verkeerd kan beoordelen.
-
- Volwaardig lid
Ook veel beterschap gewenst.
In thailand heb ik eigenlijk nog geen oorstopjes gezien, alhoewel ze daar zeker nodig zijn.
Hun oplossing: zelf de eigen muziek luider zetten...
In thailand heb ik eigenlijk nog geen oorstopjes gezien, alhoewel ze daar zeker nodig zijn.
Hun oplossing: zelf de eigen muziek luider zetten...

-
- heeft ervaring
Voor het geld hoef je het niet te laten.wanadee schreef: ↑vrijdag 25 januari 2019, 10:58 Ik ben vannacht om 3 uur naar een eerste hulppost gebracht in een klein government hospital dat hier in de buurt ligt. Om 12 uur weer naar huis alles oke maar wel moe. Onderzoeken, injecties, medicijnen, aan het infuus gelegen en nog medicijnen mee naar huis gekregen alles bij elkaar 600 baht.
-
- Expat
Ik heb dit zelfde een jaar of 6 geleden ook een keer gehad en toen waren we met vakantie in Kanchanaburi.janvanonderen schreef: ↑zaterdag 26 januari 2019, 00:26Voor het geld hoef je het niet te laten.wanadee schreef: ↑vrijdag 25 januari 2019, 10:58 Ik ben vannacht om 3 uur naar een eerste hulppost gebracht in een klein government hospital dat hier in de buurt ligt. Om 12 uur weer naar huis alles oke maar wel moe. Onderzoeken, injecties, medicijnen, aan het infuus gelegen en nog medicijnen mee naar huis gekregen alles bij elkaar 600 baht.
Toen ben ik naar een priveziekenhuis gebracht, daar hebben ze rontgenfotos gemaakt, een hartfilmpje en nog wat andere zaken. Daar was ik ook na 1 injectie binnen een paar uur weer opgeknapt maar moest ter observatie een nacht blijven. Privekamer met extra bed voor ta, eigen badkamer, zithoek en keuken. Kosten iets van 270 euro toen.
Het resultaat was hetzelfde alleen een stuk duurder dan 600 baht

-
- heeft ervaring
Voor 270 euro mag je nu 16 keer. Het blijft een fijn land dat Thailand.wanadee schreef: ↑zaterdag 26 januari 2019, 01:24Ik heb dit zelfde een jaar of 6 geleden ook een keer gehad en toen waren we met vakantie in Kanchanaburi.janvanonderen schreef: ↑zaterdag 26 januari 2019, 00:26Voor het geld hoef je het niet te laten.wanadee schreef: ↑vrijdag 25 januari 2019, 10:58 Ik ben vannacht om 3 uur naar een eerste hulppost gebracht in een klein government hospital dat hier in de buurt ligt. Om 12 uur weer naar huis alles oke maar wel moe. Onderzoeken, injecties, medicijnen, aan het infuus gelegen en nog medicijnen mee naar huis gekregen alles bij elkaar 600 baht.
Toen ben ik naar een priveziekenhuis gebracht, daar hebben ze rontgenfotos gemaakt, een hartfilmpje en nog wat andere zaken. Daar was ik ook na 1 injectie binnen een paar uur weer opgeknapt maar moest ter observatie een nacht blijven. Privekamer met extra bed voor ta, eigen badkamer, zithoek en keuken. Kosten iets van 270 euro toen.
Het resultaat was hetzelfde alleen een stuk duurder dan 600 baht![]()
-
- Expat
Beterschap
-
- Expat
Dank je wel maar ik ben weer de oude. Kort maar heftig.