Aangezien ik alweer wat wisselende reacties heb gelezen over de terugkeer van Erik en Printen doe ik even apart mijn zegje hoe ik er nu over denk als dat mag ipv door de draadjes heen te posten.
Ga er vanuit dat dit gewoon blijft staan zodat anderen desgewenst ook iets erover kunnen posten voordat er straks weer complete draadjes verwijderd worden ect.
................................................................................................................................................................................................
Iedereen die zelf op een bepaald moment hier weggebleven zijn hebben daar zo hun reden voor gehad lijkt me. Voor mij niet echt belangrijk verder omdat ik hier gewoon mijn eigen ding doe en me meestal om niemand druk maak. Al zijn er ook bij mij wel mensen die ik zeg maar minder leuk dan anderen vindt. Maar dat zal andersom ook zo zijn denk ik. Jeanette nu ook terug mij prima hoor. Erik en Printen ook maar als het binnenkort weer continu posten om het posten wordt zal er vanzelf wel weer de zoveelste revolutie hier uitbreken denk ik
Alleen maar draadjes openen of reageren om het reageren ect is in het verleden mijns inziens al te vaak gebeurd dus ik hoop dat we daar nu in ieder geval verschoond van blijven.
Evenals meningen die van horen zeggen zijn en ik heb het elders gelezen ect.
Post gewoon een vraag of post een antwoord is mijn idee en ga niet iedere keer de bekende betweter uithangen of ik heb de klok horen luiden maar...
Dit geldt dan uiteraard voor iedereen hier aanwezig even voor de bekende helderheid.
Dus ook voor mijzelf.
Het was hier lange tijd (te)rustig maar met Godzilla o.a kwam er m.i weer wat positief leven in de Thailand Forum brouwerij en ik hoop dat de terugkeer van Erik en Printen niet opnieuw gaan LIJDEN tot wederom gezeur ,gedram en de bekende afplas reacties.
Ik post vlgd jaar gewoon weer mee her en der op mijn eigen manier..
EDIT :
Dus eigenlijk ..Is dit mijn nieuwjaarswens