Ik mag binnenkort mijn NL rijbewijs weer verlengen maar begin me langzamerhand het nut ervan af te vragen..
Ik kom af en toe in NL en gebruik puur uit gemak en om rond te kunnen kijken bij voorkeur de trein of familie/vriend rijden me rond.
Mocht ik een keer een auto willen huren zou dat dan kunnen met mijn Thaise rijbewijs, zijn er leden met ervaringskennis?
NL rijbewijs
Moderator: Loempia
- jumbo
- Expat
NL rijbewijs
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
Re: NL rijbewijs
Als je kunt aantonen dat je in Thailand woonachtig bent en je hebt een thais internationaal rijbewijs naast je thaise rijbewijs dan mag je hiermee 6 maanden in Europa rondtuffen. Wel rechts rijden hoor.jumbo schreef:Ik mag binnenkort mijn NL rijbewijs weer verlengen maar begin me langzamerhand het nut ervan af te vragen..
Ik kom af en toe in NL en gebruik puur uit gemak en om rond te kunnen kijken bij voorkeur de trein of familie/vriend rijden me rond.
Mocht ik een keer een auto willen huren zou dat dan kunnen met mijn Thaise rijbewijs, zijn er leden met ervaringskennis?
Voor wat betreft auto huren is een thais rijbewijs voldoende nooit probleem mee gehad, het gaat hun tenslotte om je euro's en dat maakt het verschil.
-
- Expat
- Contacteer:
Re: NL rijbewijs
Internationaal rijbewijs is niet nodig, Thais rijbewijs volstaat. Moet officieel wel een 5 jarig of langer rijbewijs zijn.sjeng schreef:Als je kunt aantonen dat je in Thailand woonachtig bent en je hebt een thais internationaal rijbewijs naast je thaise rijbewijs dan mag je hiermee 6 maanden in Europa rondtuffen. Wel rechts rijden hoor.jumbo schreef:Ik mag binnenkort mijn NL rijbewijs weer verlengen maar begin me langzamerhand het nut ervan af te vragen..
Voor wat betreft auto huren is een thais rijbewijs voldoende nooit probleem mee gehad, het gaat hun tenslotte om je euro's en dat maakt het verschil.