Botex behandeling voor o.a. rimpels kraaienpoten.
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Botex behandeling voor o.a. rimpels kraaienpoten.
Hallo allemaal,
Is zondag middag dus een ontspannen dag, maar wil toch wat vragen.
Heb perfecte ervaringen met thailandforum, dus probeer het weer.
Ben een man en voor velen vreemd onder mannen, echter voor mij niet en dat is behandeling als je een correctie kan betalen en dit graag wil.
Het betreft Botex inspuitingen waardoor tijdelijk gemiddeld een jaar spiertjes die o.a. kraaienpoten en tussen wenkbrouwen twee plooien kan vervagen.
Deze plooitjes tussen wenkbrouwen zorgen ervoor dat je altijd zeer serieus kijkt.
Heb er ervaring mee is enkele jaren geleden al behandeld met botex met een perfect resultaat.
Maar het is tijdelijk, maar weet iemand een adres waar de prijs redelijk en behandeling goed is.
In Pattaya is duidelijk dat je bijvoorbeeld niet in centrum moet binnen lopen, dan betaal je veel meer.
Dus denk dames, en misschien heren hebben jullie een adres of tip voor mij.
Vriendelijk dank.
Robert.
Hoop alleen berichten van ruim denkende leden, die iedereen in zijn waarde laat.
Is zondag middag dus een ontspannen dag, maar wil toch wat vragen.
Heb perfecte ervaringen met thailandforum, dus probeer het weer.
Ben een man en voor velen vreemd onder mannen, echter voor mij niet en dat is behandeling als je een correctie kan betalen en dit graag wil.
Het betreft Botex inspuitingen waardoor tijdelijk gemiddeld een jaar spiertjes die o.a. kraaienpoten en tussen wenkbrouwen twee plooien kan vervagen.
Deze plooitjes tussen wenkbrouwen zorgen ervoor dat je altijd zeer serieus kijkt.
Heb er ervaring mee is enkele jaren geleden al behandeld met botex met een perfect resultaat.
Maar het is tijdelijk, maar weet iemand een adres waar de prijs redelijk en behandeling goed is.
In Pattaya is duidelijk dat je bijvoorbeeld niet in centrum moet binnen lopen, dan betaal je veel meer.
Dus denk dames, en misschien heren hebben jullie een adres of tip voor mij.
Vriendelijk dank.
Robert.
Hoop alleen berichten van ruim denkende leden, die iedereen in zijn waarde laat.
- joepattaya
- Expat
Re: Botex behandeling voor o.a. rimpels kraaienpoten.
Veel botOx in Pattaya.
Er zijn talloze beauty-clinics aan Pattaya Tai en 2nd Road.
Gewoon maar eens wat prijzen vragen.
Er zijn talloze beauty-clinics aan Pattaya Tai en 2nd Road.
Gewoon maar eens wat prijzen vragen.
- wpdl
- Volwaardig lid
En diploma of certificaat ook niet onbelangrijk.
"It's up to you"
-
- Volwaardig lid
Bedankt,
Ja weet dat er veel klinieken zijn in o.a Pattaya Tai, maar heb het geplaatst omdat er iemand toevallig een goed adres zou bezocht kunnen hebben.
En juist ook is dan wel een officiele diploma belangrijk, zal daar zeker naar vragen.
Dus perfect, is er iemand die botex gedaan heeft en goed is behandeld ook qua prijs dan ben ik blij.
Dank voor reactie's.
Robert
Ja weet dat er veel klinieken zijn in o.a Pattaya Tai, maar heb het geplaatst omdat er iemand toevallig een goed adres zou bezocht kunnen hebben.
En juist ook is dan wel een officiele diploma belangrijk, zal daar zeker naar vragen.
Dus perfect, is er iemand die botex gedaan heeft en goed is behandeld ook qua prijs dan ben ik blij.
Dank voor reactie's.
Robert
- KhunSugar
- Volwaardig lid
Misschien toch maar de juiste naam gebruiken, 'Botox' en niet 'Botex', dan begrijpt men de vraag beter.sawadikrap schreef:Bedankt,
Dank voor reactie's.
Robert
Mocht je op zoek zijn naar vakmensen en correcte prijs kan ik Bangkok Hospital naar voor schuiven. Niet uit eigen ervaring dan wel uit deze van derden.
Suc6
-
- Volwaardig lid
Sorry,
Niet gezien dat ik het verkeerd geschreven heb.
Bedankt voor tip.
Robert
Niet gezien dat ik het verkeerd geschreven heb.
Bedankt voor tip.
Robert
-
- Volwaardig lid
Bedankt voor alle reactie's
Robert
Robert