Vechtende boeddhistische monnik
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Vechtende boeddhistische monnik
Ophef in Thailand over vechtende boeddhistische monnik
In Thailand is ophef ontstaan over een vechtpartij tussen een boeddhistische monnik en een echtpaar.
De monnik slaat de vrouw meerdere malen in het gezicht nadat zij hem had beschuldigd van het spugen
in hun busje waarmee ze op weg waren.
Hetgeen de monnik ontkent.
Van de vechtpartij zijn beelden gemaakt.
De monnik raakte ook in gevecht met de echtgenoot van de vrouw, nadat deze het voor haar opnam.
Op de beelden is te zien hoe de twee aan het vechten zijn. Het voorval vond plaats
in het Noordoosten van Thailand, in de regio Roi Et.
De reisorganisatie waarmee het echtpaar toerde heeft het gedrag van het echtpaar veroordeeld.
Monniken hebben een hoge status in Thailand.
http://www.youtube.com/watch?v=zrc2VDq0I9w
In Thailand is ophef ontstaan over een vechtpartij tussen een boeddhistische monnik en een echtpaar.
De monnik slaat de vrouw meerdere malen in het gezicht nadat zij hem had beschuldigd van het spugen
in hun busje waarmee ze op weg waren.
Hetgeen de monnik ontkent.
Van de vechtpartij zijn beelden gemaakt.
De monnik raakte ook in gevecht met de echtgenoot van de vrouw, nadat deze het voor haar opnam.
Op de beelden is te zien hoe de twee aan het vechten zijn. Het voorval vond plaats
in het Noordoosten van Thailand, in de regio Roi Et.
De reisorganisatie waarmee het echtpaar toerde heeft het gedrag van het echtpaar veroordeeld.
Monniken hebben een hoge status in Thailand.
http://www.youtube.com/watch?v=zrc2VDq0I9w
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
door hen
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Re: Vechtende boeddhistische monnik
Deze in ieder geval niet meer, stond een filmpje op internet waar hij luid en duidelijk door de oudste eruit werd gegooid met de woorden (in nl vertaald natuurlijk) : Alweer ? Genoeg is genoeg ! Eruit nu !ron schreef: Monniken hebben een hoge status in Thailand.
Waarop de gewezen monnik verklaarde dat hij de oudste wel weer in de hel zou weerzien.
In elk beroep zitten rotte appelen, maar dit is er wel 1 van de hoogste orde .
-
- Volwaardig lid
Ach ja,het zijn ook net mensen............
A Drunk Monk gets de-frocked for bad behavior
http://www.youtube.com/watch?v=6XwzGsHMmFI

A Drunk Monk gets de-frocked for bad behavior
http://www.youtube.com/watch?v=6XwzGsHMmFI
"Zij die dansen
door hen
door hen
-
- Expat
Als hij mijn vrouw zou meppem gaf ik hem er ook van langs 

-
- Volwaardig lid
Filmpje gezien en wat ze zeggen weet ik niet maar die monnik moet zijn handjes thuis houden. Dat ie dan klappen krijgt is prima vindt ik. Vervolgens zie je hem terugslaan als die man niet kijkt. Laffe aanval die direct gepareerd wordt wat ik zie. Deze monnik gelijk zijn status afpakken lijkt me. Is in mijn ogen gezien het filmpje gewoon een Hufter. Zou hij Sukanya geslagen hebben had ik hem ook aangepakt ter plekke ongeacht wat er daarna zou gebeuren.
-
- Expat
driver schreef:Filmpje gezien en wat ze zeggen weet ik niet maar die monnik moet zijn handjes thuis houden. Dat ie dan klappen krijgt is prima vindt ik. Vervolgens zie je hem terugslaan als die man niet kijkt. Laffe aanval die direct gepareerd wordt wat ik zie. Deze monnik gelijk zijn status afpakken lijkt me. Is in mijn ogen gezien het filmpje gewoon een Hufter. Zou hij Sukanya geslagen hebben had ik hem ook aangepakt ter plekke ongeacht wat er daarna zou gebeuren.

-
- Volwaardig lid
Leuk filmpje ja, had t verhaal ook gelezen in de krant.
las ook dat de chauffeur en mevrouw ieder 1000b boete hadden gekregen en daar niet meer werkten.
Dus met busje en al opgejoekeld.
Maar idd,, je ziet die monnik ook zijn handen niet thuishouden. maar ja,, weet jij wat ze allemaal niet tegen m zegt?
las ook dat de chauffeur en mevrouw ieder 1000b boete hadden gekregen en daar niet meer werkten.
Maar idd,, je ziet die monnik ook zijn handen niet thuishouden. maar ja,, weet jij wat ze allemaal niet tegen m zegt?
-
- Expat
Wat ze zegt weet ik niet maar is ook niet relevant denk ik.gerrit11 schreef:Leuk filmpje ja, had t verhaal ook gelezen in de krant.
Ten eerste us het een man en het past niet om verbaalgeweld van een vrouw te beantwoorden met fysiek geweld.
Ten tweede is het een monnik en daar zou je van mogen verwachten dat die niet van die lange tenen heeft en al helemaal niet degene die begint met geweld tegen een vrouw nb