Goed werk
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: Goed werk
Alleen zo'n 10 jaar te laat... 
En hopelijk blijft hij lekker daar i.p.v uitgeleverd te worden..

En hopelijk blijft hij lekker daar i.p.v uitgeleverd te worden..
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.
- Jim
- Volwaardig lid
Dan zien de beleggers echt geen stuiver meer terug.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Jim schreef:Dan zien de beleggers echt geen stuiver meer terug.
Als slachtoffer zou ik meer voldoening hebben van het feit dat hij veilig opgeborgen zit in BKK Hilton dan dat hij hier na een paar jaar in relatieve luxe weer vrijkomt en ik misschien nog een paar grijpstuivers terug krijg...
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.
- Jim
- Volwaardig lid
Ik zou liever m'n geld (of een gedeelte ervan) terug hebben.
Hij heeft 60 tot 70 miljoen achterover gedrukt. Je weet niet hoeveel geld er nog over is.
Blijft hij in Thailand dan kom je er nooit achter en is er ook nog een kans dat hij eoa politiechef of rechter een paar miljoen toeschuift en vrijkomt.
Hij heeft 60 tot 70 miljoen achterover gedrukt. Je weet niet hoeveel geld er nog over is.
Blijft hij in Thailand dan kom je er nooit achter en is er ook nog een kans dat hij eoa politiechef of rechter een paar miljoen toeschuift en vrijkomt.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Is Johan van Laarhoven tot nu toe ook niet gelukt...dat risico neem ik dan wel..Jim schreef: Blijft hij in Thailand dan kom je er nooit achter en is er ook nog een kans dat hij eoa politiechef of rechter een paar miljoen toeschuift en vrijkomt.

-
- Expat
In nederland kom je daar helemaal niet achter. Hij zit zijn straf van een paar jaar op zijn gemak uit. Sport, wifi, hobbies, je vermaakt je daar best. Goed eten en drinken enz. Hij heeft geen enkele redem om te vertellen waar het geld is. Als hij vrijkomt heeft hij dan wat achter de hand.
Enige wat ik me zou knunnen voorstellen is dat hij in ruil voor info zijn straf in nederland mag uitzitten ipv in thailand.
Enige wat ik me zou knunnen voorstellen is dat hij in ruil voor info zijn straf in nederland mag uitzitten ipv in thailand.