Keer je van vakantie terug naar Nederland, neem dan vooral geen beschermde dieren mee: je riskeert een fikse boete terwijl je al door je vakantiebudget heen bent.
Een Japanse toerist meende dit wel even te kunnen klaren. Het was haar immers al eens eerder gelukt. Maar deze keer was ze minder fortuinlijk: ambtenaren zagen op hun X-ray machine beelden van wat er uitzag als dieren. De vrouw werd gevraagd om haar koffers te openen.
Toen ze die opendeed kwam een hele dierentuin tevoorschijn: 32 kleine schildpadden van verschillende soorten, 8 kleine varanen en 15 alligator hagedissen.
De ‘vakantie’ van de Japanse vrouw is met ‘enige dagen’ verlengd.
Bron: Thai PBS
Neem geen beschermde dieren mee bij terugkeer van vakantie
Moderator: Loempia
- Lammert de Haan
- Volwaardig lid
Neem geen beschermde dieren mee bij terugkeer van vakantie
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.
-
- Expat
Re: Neem geen beschermde dieren mee bij terugkeer van vakan
Voordeel is dat die verlenging gratis is 

- Lammert de Haan
- Volwaardig lid
Re: Neem geen beschermde dieren mee bij terugkeer van vakan
Geen verdere visum kosten. Maar vast ook geen 4-sterren hotel. Er zullen wel een paar sterren ontbreken, denk ik.wanadee schreef:Voordeel is dat die verlenging gratis is

DISCLAIMER: