Het einde aan de seksindustrie nadert?

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Het einde aan de seksindustrie nadert?

#1 Bericht door prajak » zondag 17 juli 2016, 10:14

Dit verbaast me want deze mevrouw de minister speelt met haar baan, denk ik, als ze dit gaat doorzetten.

De seksindustrie stoppen. Maar mevrouw, dan gaan ze naar de buren! Cambodja is ook niet vies van een paar centen voor een 'gebeurtenis' en daar lopen ook ambtenaren rond die een centje bij willen verdienen!

Maleisië, moslimland, en Laos zijn strenger in de leer; Maleiers steken de grens over in het diepe zuiden ondanks de dreiging voor een avondje 'plezier'. Daar stond ooit een verslag van in de Bangkok Post onder ik meen de stad Sungai Kolok, diep in Narathiwat.

Het verhaal dat deze industrie alleen maar leeft van toeristen schijnt niet waar te zijn en als je dit verbiedt dan vindt de Thai wel een geniepig plekkie hoor. Ik denk dat je beter doet aan goeie voorlichting, bescherming, aanpak van pedo-achtige toestanden, gratis of heel goedkope medische zorg gericht op dat beroep, HIV- en andere beroepsziektes aanpakken en voorlichten, dan verbieden. In Nederland heeft de raamprostitutie zich ook voor een stuk verplaatst naar een gesloten circuit?

Enfin, lees mee met dit bericht van Reuters.

http://www.reuters.com/article/us-thail ... ZW16A?il=0

Ben
Expat
Expat

Re: Het einde aan de seksindustrie nadert?

#2 Bericht door Ben » zondag 17 juli 2016, 10:48

Net zo'n riskante uitspraak als burgermeester van Mexico stad de drugshandel uit te roeien.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160102_02046402

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Hua Thale » maandag 18 juli 2016, 03:53

:giggle3:
Staat dit wel in het goede onderwerp.
Zeker net als inmiddels weer overstromingen na een lang seizoen droogte ook zo'n grap. :oops:
Een voor de podia deze dame.

jumbo
Expat
Expat

#4 Bericht door jumbo » donderdag 21 juli 2016, 02:45

Thaise sexindustrie die zich focust op toeristen? Is maar een 10%
Er zijn veel meer (minderjarige, buitenlandse) dames aan het werk voor de Thaise clientele
Denk niet dat de heren politie,. politici en corporate Bobo's zich van hun wekelijkse avondje uit laten beroven!!
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”