Wat is dan het beste om te doen, krijgen we problemen als we naar Thailand gaan en in de toekomst willen gaan wonen? Ik begrijp dat als je in Nederland getrouwd bent, dat je dat ook zal moeten kenbaar maken aan de Thaise overheid, maar hoe en wat is me niet duidelijk en mijn vrouw geeft aan dat we complicaties kunnen krijgen in Thailand, maar het is me niet exact duidelijk hoe die 'complicaties' dan in elkaar zouden steken.......
Want als mijn vrouw een Nederlands paspoort heeft tezijnertijd, dan staat ze in haar paspoort met haar meisjes (familie) naam en dan staat er in het ook altijd de vermelding EV...... (Echtgenoot Van), dus dat lijkt me dan in eerste instantie geen verwarring te geven in Thailand en ik begrijp dat we ook in Thailand geregistreerd moeten worden als zijn de getrouwd, want anders blijft ze daar als 'single' in de boeken staan

Input van de ervaringsdeskundigen word zeer op prijs gesteld!

Btw ik heb ook reeds mijn vragenpakket bij de Thaise ambassade in Den Haag neergelgd, maar ik denk dat theorie (ambassade) en praktijk (ervaringsdeskundigen) voor mij het meest duidelijk zal zijn.
Al vast bijvoorbaat dank, Genesis