Thousands for foreigners charged for illegally entering country
More than 9,000 foreigners were busted for illegally entering the country - four of them wanted by Interpol -
during a weeklong police crackdown that finished Sunday.
Bron en volledig bericht nationmultimedia
Loopt u maar even mee meneer.
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Loopt u maar even mee meneer.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Volwaardig lid
Re: Loopt u maar even mee meneer.
Ik lees ook wat anders:
http://www.bangkokpost.com/news/general ... -before-pm
Deze mensen hebben geen juist visum of hebben overstay. En voor overstay zijn nieuwe regels uitgevaardigd, daar hebben we het hier over gehad. Dat kan leiden tot verbanning, jarenlang.
Ik denk dat ze ook Pattaya wat hebben 'uitgeruimd'.
Deze mensen hebben geen juist visum of hebben overstay. En voor overstay zijn nieuwe regels uitgevaardigd, daar hebben we het hier over gehad. Dat kan leiden tot verbanning, jarenlang.
Ik denk dat ze ook Pattaya wat hebben 'uitgeruimd'.
-
- Volwaardig lid
Heb je die foto gezien? Ze hebben hun boevenpakkie al aan en ik heb mijn woordenboek er maar eens op losgelaten.
ผู้ต้องกัก
Letterlijk 'accused en confined' ofwel 'een opgesloten verdachte'.
Heb je die foto gezien? Ze hebben hun boevenpakkie al aan en ik heb mijn woordenboek er maar eens op losgelaten.
ผู้ต้องกัก
Letterlijk 'accused en confined' ofwel 'een opgesloten verdachte'.
-
- Volwaardig lid
Het zijn ook van die fopdozen.
'JIJ' mag 500 Baht per dag betalen bij overstay geen geld boeken ze 200 Baht per dag af per dag 'zitten'.
20.000 Baht gedeelt door 200 en een gratis T shirt [wat geld waard gaat worden natuurijk]
Bewust zonder verblijfvergunning langdurig hier wonen ook wel visa genoemd is niet OK.
Criminelen horen hier ook geen vluchthaven te vinden.
Tot zover prima.
Doorsnee farangbewoner met Visa die even een klein misstapje maakt is spijkers op laag water zoeken.
Maar krijg ook niet de indruk dat het daar om gaat.
Hele 90 dagen woonbevestiging is trouwens werkverschaffing maar goed je moet wat om ze aan het werk te houden.
Kan dit in een onderwerp samengebracht worden Ben heeft ook wat hierover.
'JIJ' mag 500 Baht per dag betalen bij overstay geen geld boeken ze 200 Baht per dag af per dag 'zitten'.
20.000 Baht gedeelt door 200 en een gratis T shirt [wat geld waard gaat worden natuurijk]

Bewust zonder verblijfvergunning langdurig hier wonen ook wel visa genoemd is niet OK.
Criminelen horen hier ook geen vluchthaven te vinden.
Tot zover prima.
Doorsnee farangbewoner met Visa die even een klein misstapje maakt is spijkers op laag water zoeken.
Maar krijg ook niet de indruk dat het daar om gaat.
Hele 90 dagen woonbevestiging is trouwens werkverschaffing maar goed je moet wat om ze aan het werk te houden.
Kan dit in een onderwerp samengebracht worden Ben heeft ook wat hierover.

-
- Volwaardig lid
Las dit ook al-en niet de 200+ commentaren, op ThaiVisa.
Vraag me nu toch wel af welke soort mensen dit zijn. Wat gevluchte crimineeltje (zoals bankbedriegende Russky) vindt je altijd wel ergens, maar de rest? En het komt me zo voor dat die bruine jongens met hun te strakke pakkies eigenlijk best wel weten waar de hun wat toestoppende illegaaltjes verblijven-of tenminste de notoire panden. Op TV lijkt het altijd meteen of alle Australiers die met Thaise dames zijn gemarried per directo het land uitmoeten.
Maar hadden we een jaar of wat terug niet een NL_type dat in een hutje ergens bij Sukhothai al 12 of 20 jaar overstay had?
Vraag me nu toch wel af welke soort mensen dit zijn. Wat gevluchte crimineeltje (zoals bankbedriegende Russky) vindt je altijd wel ergens, maar de rest? En het komt me zo voor dat die bruine jongens met hun te strakke pakkies eigenlijk best wel weten waar de hun wat toestoppende illegaaltjes verblijven-of tenminste de notoire panden. Op TV lijkt het altijd meteen of alle Australiers die met Thaise dames zijn gemarried per directo het land uitmoeten.
Maar hadden we een jaar of wat terug niet een NL_type dat in een hutje ergens bij Sukhothai al 12 of 20 jaar overstay had?
-
- Volwaardig lid
Als je dat verhaal van een paar jaar terug op dit forum bedoelt dacht dat die man de volle 20.000 Baht mocht betalen.
Een regelmatige schrijver op dit forum heeft dat toen samen met andere begeleidt om erger te voorkomen.
En ja natuurlijk weten ze overal waar de schoen vast loopt niet alleen in Pattaya.
Weet ook niet of de hele 'score' daar weggezet is. ?
Men veegde hier in het verleden ook wel eens een 'pandje' leeg veelal Aziaten.
Als ze in Amsterdam of ongeacht welke grote stad in Nederland opdracht geven tot zo'n razzia rapen ze er ook dat soort getallen in een week bij elkaar.
Geen wereldwonder dus maar kwaad kan het ook niet natuurlijk.
Een regelmatige schrijver op dit forum heeft dat toen samen met andere begeleidt om erger te voorkomen.
En ja natuurlijk weten ze overal waar de schoen vast loopt niet alleen in Pattaya.
Weet ook niet of de hele 'score' daar weggezet is. ?
Men veegde hier in het verleden ook wel eens een 'pandje' leeg veelal Aziaten.
Als ze in Amsterdam of ongeacht welke grote stad in Nederland opdracht geven tot zo'n razzia rapen ze er ook dat soort getallen in een week bij elkaar.
Geen wereldwonder dus maar kwaad kan het ook niet natuurlijk.