aannemer korat
Moderator: Loempia
-
- Standaard Lid
aannemer korat
Weet iemand in de buurt van korat een betrouwbare aannemer? Ik heb oude een kleine badkamer van 2 bij 2 meter en die wil ik laten vergroten. Dus muur slopen , nieuwe muur, oude tegelwerk er uit, inloopdouche, modern sanitair enz. Tijdens de werkzaamheden ga ik savonds naar een hotel want ik wil wel fatsoenlijk douchen smorgens en savonds dus er moet achter elkaar doorgewerk worden.
Tevens zoek ik nog winkels die modern sanitair hebben. Heb wel bij home pro gekeken maar dat is allemaal standaardwerk. 50 verschillende toiletpotten maar een hangtoilet hebben ze alleen op een tekening met 2 weken levertijd en ik wil wel graag zien en liefst even vasthouden wat ik koop.
Als jullie per PB willen reageren doe dat dan via Henkkorat.
Vast bedankt
Tevens zoek ik nog winkels die modern sanitair hebben. Heb wel bij home pro gekeken maar dat is allemaal standaardwerk. 50 verschillende toiletpotten maar een hangtoilet hebben ze alleen op een tekening met 2 weken levertijd en ik wil wel graag zien en liefst even vasthouden wat ik koop.
Als jullie per PB willen reageren doe dat dan via Henkkorat.
Vast bedankt
-
- Volwaardig lid
Re: aannemer korat
Volgens mij heeft forumlid Vleespet goede ervaringen met een kleine aannemer uit Korat. Dat meen ik wel eensgelezen te hebben. Stuur hem eens een PB.
Pessimisme is verspilde moeite. Het gaat toch fout.
-
- Volwaardig lid
Kijk eens bij die andere de Do-Home.
Hebben een aantal 'opstellingen' kwestie van kijken met je vrouw die gelijk dan even kan vragen hoelang het leveren en plaatsen duurt.
Makkelijk handig je kan er even aan zitten ja zelfs op of in zitten
Die zullen uiteraard ook adressen van aannemers weten tenslotte is een beetje provisie nooit weg.
Succes
Hebben een aantal 'opstellingen' kwestie van kijken met je vrouw die gelijk dan even kan vragen hoelang het leveren en plaatsen duurt.
Makkelijk handig je kan er even aan zitten ja zelfs op of in zitten
Die zullen uiteraard ook adressen van aannemers weten tenslotte is een beetje provisie nooit weg.
Succes
De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Standaard Lid
Hi hua,
Morgen ga ik even naar dohomen, even kijken wat zij allemaal hebben. Vandaag werd ik gebeld door homepro, waar ik zaterdag geweest was, die een ingenieur in de aanbieding hadden om gratis een tekening te maken. Die jongens en meisjes daar hebben een goede verkooptraining gehad, soms op het ramdje. Ik ben marketingmanager geweest bij een grote amerikaan maar zou mijn mensen vertellen dat ze op het randje zitten.
Heb nog wat tips van anderen gekregen dus hoop deze week de planning rond te krijgen, altijd even druk als je net gearriveerd bent.
Morgen ga ik even naar dohomen, even kijken wat zij allemaal hebben. Vandaag werd ik gebeld door homepro, waar ik zaterdag geweest was, die een ingenieur in de aanbieding hadden om gratis een tekening te maken. Die jongens en meisjes daar hebben een goede verkooptraining gehad, soms op het ramdje. Ik ben marketingmanager geweest bij een grote amerikaan maar zou mijn mensen vertellen dat ze op het randje zitten.
Heb nog wat tips van anderen gekregen dus hoop deze week de planning rond te krijgen, altijd even druk als je net gearriveerd bent.
-
- Standaard Lid
Vandaag bij do home gekeken, ze hebben wel meer keuze dan homepro maar geen mensen om te instaleren. Ben nog evn bij homepro langs geweest, ze sturen iemand langs om een tekening en een voorstel te maken, dat wacht ik maar even af. Als ik niet met ze in zee ga hoef ik alleen 500 bath voor die tekening te betalen. Ik weet wel ongeveer wat ik wil maar andere ideen zijn altijd welkom.
-
- Volwaardig lid
Kijk er ook wel eens en soms koop ik wat.
Je voelt je als opgejaagt aangeschoten wild de jacht moet afgemaakt worden.
Engels was zeer beperkt met de dames die ik trof.
Hulpvaardigheid goed maar met een grote onkunde van laag tot hoog.
Daarnaast een niet echt goedkope zaak.
Kan het net even niet getroffen hebben natuurlijk.
Do-Home idem vaak maar zijn daar duidelijk in.
Mai loe Mai mie ook als het drie meter verder ligt zijn veel gehoorde kreten.
Je moet het inzicht zelf hebben of iemand die het gaat uitvoeren of een combi daarvan.
Op zich hebben ze erg leuke spullen om een 'natte ruimte' te maken ja zelfs bekende merknamen.
Opstelling fotograveren mag niet maar je telefoon kan dat ook de meeste altands.
Weet voor de rest ook niemand maar heb ook met de kleine verbouwingen die ik vroeger heb laten uitvoeren de ervaring gehad dat het aanbevelen van iemand ook riskant is.
Tenzij het een eenmansbedrijfje is maar die tref je hier weinig aan.
Men denkt al gauw dat men er zelf gaat wonen en dan druk ik mij vriendelijk uit.
Nodig 'bontje' eens even uit die wilde graag bezig zijn.
Je voelt je als opgejaagt aangeschoten wild de jacht moet afgemaakt worden.
Engels was zeer beperkt met de dames die ik trof.
Hulpvaardigheid goed maar met een grote onkunde van laag tot hoog.
Daarnaast een niet echt goedkope zaak.
Kan het net even niet getroffen hebben natuurlijk.
Do-Home idem vaak maar zijn daar duidelijk in.
Mai loe Mai mie ook als het drie meter verder ligt zijn veel gehoorde kreten.
Je moet het inzicht zelf hebben of iemand die het gaat uitvoeren of een combi daarvan.
Op zich hebben ze erg leuke spullen om een 'natte ruimte' te maken ja zelfs bekende merknamen.
Opstelling fotograveren mag niet maar je telefoon kan dat ook de meeste altands.
Weet voor de rest ook niemand maar heb ook met de kleine verbouwingen die ik vroeger heb laten uitvoeren de ervaring gehad dat het aanbevelen van iemand ook riskant is.
Tenzij het een eenmansbedrijfje is maar die tref je hier weinig aan.
Men denkt al gauw dat men er zelf gaat wonen en dan druk ik mij vriendelijk uit.
Nodig 'bontje' eens even uit die wilde graag bezig zijn.

De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Standaard Lid
Het was ook wel knullig vandaag bij dohome. Eerst wilden ze me een draadloze printer aansmeren die volgens mij niet draadloos was, wat na onderzoek ook bleek. Toen had mijn meisje een stofzuiger uitgezocht en toen ik daar gelijk wat extra zakken bij wilde bestellen bleken ze die niet te verkopen en de verkopelr wist ook niet wasr ik die dan wel kon krijgen. Dus heb ik er maar een uitgezocht die geen zakken gebruikt.
Bij de home pro hebben ze helaas geen printers dus daar moet ik even voor naar de mall. Vandaag ook even wat extra lampen op de auto laten zetten dus das ook een kopzorg minder.
Bij de home pro hebben ze helaas geen printers dus daar moet ik even voor naar de mall. Vandaag ook even wat extra lampen op de auto laten zetten dus das ook een kopzorg minder.
-
- Standaard Lid
Vandaag bij de nieuwe HomePro in Huatale geweest en daar hebben ze toch een wat ruimere keuze. Glaspanelen voor de inloopdouche hebben 2 weken levertijd want moet op maat gemaakt worden maar ze hadden wel een voorbeeld staan. Ook badkamermeubels een ruimere keuze. Morgenochtend en middag komen ze diverse dingen inmeten dus das vrij vlot, tevens vind ik ze minder drammerig. Want daar ben ik allergisch voor zoals julli onderhand wel weten.
-
- Standaard Lid
En warempel, de man die de boel kwam opnemen was op de afgesproken tijd. Ook een verademing om hem aan het werk te zien met alle datails, dat ben ik niet gewend in thailand, de prijs zal er ook wel naar wezen denk ik. Geschatte verbouwingstijd ongeveer 20 dagen, zelf had ik 14 dagen ingeschat. Zondag krijg ik de eerste tekening ter beoordeling per Email.
-
- Standaard Lid
Het heeft wat langer geduurd dan ik verwacht had maar alles is tot in de puntjes geregeld. Mooie duidelijke 3D tekeningen van de badkamer, paar keer wat dingetjes veranderd en 2/3 dagen later weer nieuwe 3D tekeningen.
Vanmorgen een duidelijk gespecificeerde prijsopgave gekregen en een omschrijving welke werkzaamheden inbegrepen zijn. Ook details zoals plastic afsluitingen zodat het stof niet het hele huis ingaat en afvoer sloopmateriaal staan vermeld, had ik niet verwacht hier. Morgen een afspraak met hem gemaakt bij home pro om het voorgestelde kleurenpallet van de tegels in het echt te zien en evt aan te passen.
Ook de begindatum afgesproken, direc na mijn vakantie en afgesproken dat er ononderbroken gewerkt wordt. Want tijdens de werkzaamheden ga ik avonds naar een hotel. Kan een suite voor een paar weken huren voor een hele redelijk prijs vlak in de buurt.
Vrouwlief schrok wel even van de aanneemprijs, die is gewend een chang te huren voor 400 bath.
Zal jullie op de hoogte houden of de rest ook nasr tevredenheid verloopt, maar ik ga eerst met eega, haar zuster en nog een vriendin op vakantie. Dat wordt weer verwennen met drie vrouwen, alle drie even mooi
Vanmorgen een duidelijk gespecificeerde prijsopgave gekregen en een omschrijving welke werkzaamheden inbegrepen zijn. Ook details zoals plastic afsluitingen zodat het stof niet het hele huis ingaat en afvoer sloopmateriaal staan vermeld, had ik niet verwacht hier. Morgen een afspraak met hem gemaakt bij home pro om het voorgestelde kleurenpallet van de tegels in het echt te zien en evt aan te passen.
Ook de begindatum afgesproken, direc na mijn vakantie en afgesproken dat er ononderbroken gewerkt wordt. Want tijdens de werkzaamheden ga ik avonds naar een hotel. Kan een suite voor een paar weken huren voor een hele redelijk prijs vlak in de buurt.
Vrouwlief schrok wel even van de aanneemprijs, die is gewend een chang te huren voor 400 bath.
Zal jullie op de hoogte houden of de rest ook nasr tevredenheid verloopt, maar ik ga eerst met eega, haar zuster en nog een vriendin op vakantie. Dat wordt weer verwennen met drie vrouwen, alle drie even mooi

-
- Volwaardig lid
Goh, ga jij ze verwennen omdat ze zo mooi zijn.
Of zijn ze ook nog eens aardig, ijverig, grappig en genereus?

Of zijn ze ook nog eens aardig, ijverig, grappig en genereus?

-
- Standaard Lid
Nee, zij gaan MIJ verwennen omdat ik zo aardig ijverig grappig en genereus ben. Het woord sexy is op mij helaas niet meer van toepassing dus ik moet het van mijn goede inborst hebbenJeanette schreef:Goh, ga jij ze verwennen omdat ze zo mooi zijn.![]()
Of zijn ze ook nog eens aardig, ijverig, grappig en genereus?![]()

-
- Standaard Lid
Vandaag bij homepro geweest, 100 procent goed geregeld. Bij binnenkomst werd er een lijst uitgedraaid met alles wat ik nodig had, oa 5 verschillende soorten tegels. Men had al per soort het aantal vierkante meters berekend. En das niet simpel want er zitten nogal wat speelse elementen in. Alle verdere materialen van badmeubel tot papierrolhouder met de binnenshuisarchitekt en het nodige winkelpersoneel langs gelopen en hier en dasr iets veranderd wat ik mooier vond.
Kortom, 100 procent tevreden, als de uitvoering ook zo verloopt........
Kortom, 100 procent tevreden, als de uitvoering ook zo verloopt........
-
- Volwaardig lid
Je zal hier wel geen biertje of moderator mee bedoelen... maar een olifant voor 400 bath ? Is toch geen geld eigenlijk...Ashakorat schreef: Vrouwlief schrok wel even van de aanneemprijs, die is gewend een chang te huren voor 400 bath.

Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.