OK, de abt heeft het voor de rechter gewonnen.
Bouwsels die jarenlang zijn gedoogd en waar huur voor is betaald. Maar de nieuw abt ziet het niet meer zitten en stapt naar de mensen en daarna naar de rechter.
Hij wint; de tempel mag de huisjes afbreken. De mensen blijven zich verzetten en dat tegen beter weten in, ze hebben jaren de tijd hun hutjes te verplaatsen maar zoals elders ook: geen cent te makken en 3.000 baht schadevergoeding is een jodenfooi.
En dan roept de amb de sterke arm en ik vraag me af of je dit als Boeddhist wel moet doen. Maar het is gebeurd en het zou me niet verbazen als binnenkort daar de abt wordt vervangen door de leiding van de Boeddhistische gemeenschap.
Want zoiets, mensen uit hun huizen rammen, dat doet zelfs een abt niet.
http://www.bangkokpost.com/news/general ... ls-protest
Afbraak van eigendommen door de tempel
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Re: Afbraak van eigendommen door de tempel
Echt als een koude douche is het ook niet geweest als je zo eens naar de tijdlijn kijkt.
De rechter heeft gesproken en ja de invulling wat vergoeding betreft is onzin natuurlijk net als de altijd maar als excuus op tafel leggende reden dat het geld op is of er nooit geweest is.
Handelswijze is verre van netjes maar er zal meer achter de gordijnen aan de hand zijn.
Heb hier in de regio waar 'De vooruitgang' in een redelijk hoge snelheid staat het ook regelmatig gezien.
Opdracht gemeente verplaats je opstal hut schuur of breek het af.
Het staat niet op je eigendom en is illegaal of huur wordt beeindigd
Wachten tot de graafmachine voor de deur staat of erger nog doodgewoon een nieuw 'iets' gaan bouwen.
De mens heeft soms een vreemde denkwijze en in dit stukje van de wereld en denkt men vaak anders over mijn en dein als die Farang.
De rechter heeft gesproken en ja de invulling wat vergoeding betreft is onzin natuurlijk net als de altijd maar als excuus op tafel leggende reden dat het geld op is of er nooit geweest is.
Handelswijze is verre van netjes maar er zal meer achter de gordijnen aan de hand zijn.
Heb hier in de regio waar 'De vooruitgang' in een redelijk hoge snelheid staat het ook regelmatig gezien.
Opdracht gemeente verplaats je opstal hut schuur of breek het af.
Het staat niet op je eigendom en is illegaal of huur wordt beeindigd

Wachten tot de graafmachine voor de deur staat of erger nog doodgewoon een nieuw 'iets' gaan bouwen.

De mens heeft soms een vreemde denkwijze en in dit stukje van de wereld en denkt men vaak anders over mijn en dein als die Farang.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.