Betrouwbaar reisbureau gezocht
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Betrouwbaar reisbureau gezocht
Weet iemand een betrouwbaar reisbureau in Bangkok waar ik eenvoudig transfers kan kopen ? Gaat dan met name tickets om bv met trein, bus,boot naar Koh Samui te gaan. En weer terug
Rest zoek ik zelf wel uit. Thx !

- Rens
- Volwaardig lid
Re: Betrouwbaar reisbureau gezocht
Tinus, Als je in Bangkok naar het Hua Lamphong station gaat dan kun je daar combinatie tickets kopen naar Surat Thani >>> Bus>>> ferry >>>Samui.
Dit is iets wat 3/4 jaar geleden nog kon en ik ga er van uit dat dit nog steeds het geval is. Het was een aparte desk die dit soort zaken regelde, wel van tevoren doen, dus reserveren. Dat reserveren is nodig voor de trein. Je kunt natuurlijk ook een los treinkaartje kopen en gebruik maken van het lokaal aangeboden standaard vervoer in Surat Thani naar de ferries toe en zelf een ferry oversteek kiezen.
Succes.
Dit is iets wat 3/4 jaar geleden nog kon en ik ga er van uit dat dit nog steeds het geval is. Het was een aparte desk die dit soort zaken regelde, wel van tevoren doen, dus reserveren. Dat reserveren is nodig voor de trein. Je kunt natuurlijk ook een los treinkaartje kopen en gebruik maken van het lokaal aangeboden standaard vervoer in Surat Thani naar de ferries toe en zelf een ferry oversteek kiezen.
Succes.
-
- komt net kijken
Daar kan ik wat mee
Bedankt !

- jumbo
- Expat
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum