Voor degeen die het aangaat.
Moderator: Loempia
- nbreeker
- Standaard Lid
Voor degeen die het aangaat.
Er ligt weer Goudse kaas in Udon Thani in de Makro 4,5 kg voor de prijs van 1950 bath.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
Re: Voor degeen die het aangaat.
En ik verwacht dat ze als zoete broodjes de deur uitvliegen.... 

- nbreeker
- Standaard Lid
Nu Erik maak er maar vier van want het begint officieel Maandag maar Zondag wordt er alvast begonnen,er wordt door ons ook 4 dagen geen motor gereden als we wat moeten pakken we de auto.Ik heb een hekel aan Songkran voor de eenvoudige reden dat er zoveel doden vallen door hun a sociale gedrag met drank en verkeer.het is in die 10 jaar nog geen haar beter geworden.prajak schreef:En ik verwacht dat ze als zoete broodjes de deur uitvliegen....
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- brake034
- Expat
Zal gauw eens in Chiang Rai Makro gaan kijken, zo net voor Songkran.
Marcel
- RuudThai
- Expat
Was vanmiddag in de Makro hier maar daar lag nog geen Goudse kaas. Ze lopen hier toch altijd achter bij de grote steden.... 

-
- Volwaardig lid
'...Was vanmiddag in de Makro hier maar daar lag nog geen Goudse kaas. Ze lopen hier toch altijd achter bij de grote steden...'
Of al weg!
Of al weg!
- RuudThai
- Expat
Nee, vast niet, want ik kom de laatste dagen elke dag in de Makro, vooral om er vlees te kopen dat stukken voordeliger is dan de andere supers. Niet alleen voor ons drietjes, we hebben de laatste weken nogal wat nichten en aanverwante artikelen in huis en die moeten allemaal mee-eten...