http://www.bangkokpost.com/news/general ... 7bn-to-gdp
KS

Moderator: Loempia
De belgen onder ons zeker niet want die worden ook niet vermeldt in de primaire lijst.Al zullen velen beweren niets bij te dragen...
Het was de bedoeling om met dit artikel aan te tonen hoe belangrijk toerisme voor Thailand is, in het bijzonder het belang van relaties met buitenlanders voor hun economie. Of er nu Belgen voorkomen op de primaire lijst van het onderzoek doet niets ter zake, het zal de Thai worst wezen.Hua Thale schreef:De belgen onder ons zeker niet want die worden ook niet vermeldt in de primaire lijst.Al zullen velen beweren niets bij te dragen...![]()
Er zijn wel eens meer 'onderzoeken' geweest waarin men de Dames als een financieel [export] product presenteerde.
Een pilaar onder het welzijn van deze maatschappij.
Niet geheel onterecht.
Al naar gelang het tot eer en meerdere glorie voor het persoonlijke welzijn van de 'Farang' worden er nog al wat buitenlandse centjes in deze maatschappij gepompt verbruikt.
Met een beetje mazzel heb je daar dan ook een stukje levensgeluk voor en och niet iedereen maakt zich overdreven druk om de pegels.
Dit soort 'toerisme' koestert men in het geheel niet overdreven.Reden te meer om als overheid het toerisme te koesteren.
Het omgekeerde werkt ook. Mijn vrouw houdt menig medewerker bij Wehkamp, Zalando, PostNL, DHL en andere postorder gerelateerde bedrijven aan het werk. Bestellen, versturen, terugsturen, bakkeleien over de retouren, etc. Als mijn vrouw er niet was, dan waren er weer een paar Nederlandse werklozen erbij.hanshu schreef:Ook niet onbelangrijk: wij farangs zorgen ook nog een voor 750.00 banen.
Zou het omgekeerde ook werken: Thaise dames invoeren in Nederland?
Komen wij ook weer aan het werk.....![]()
Zie je wel......dat die geleerden in Den Haag dat nou niet doorhebben.Wereldvreemd schreef:Het omgekeerde werkt ook. Mijn vrouw houdt menig medewerker bij Wehkamp, Zalando, PostNL, DHL en andere postorder gerelateerde bedrijven aan het werk. Bestellen, versturen, terugsturen, bakkeleien over de retouren, etc. Als mijn vrouw er niet was, dan waren er weer een paar Nederlandse werklozen erbij.hanshu schreef:Ook niet onbelangrijk: wij farangs zorgen ook nog een voor 750.00 banen.
Zou het omgekeerde ook werken: Thaise dames invoeren in Nederland?
Komen wij ook weer aan het werk.....![]()
Die kosten alleen maar.......Farang Baa schreef:Waarom wordt de Isaan er nu uitgelicht? Het lijkt alsof er gesuggereerd wordt dat elke Thaise partner van de farang uit de Isaan komt. Mijn vriendin komt juist uit het zuiden.
Of zouden de overige farang weinig bijdragen aan de economie?
Van de 10.000 Thai in Nederland komt er meer dan 9000 uit de IsanFarang Baa schreef:Waarom wordt de Isaan er nu uitgelicht? Het lijkt alsof er gesuggereerd wordt dat elke Thaise partner van de farang uit de Isaan komt. Mijn vriendin komt juist uit het zuiden.
Of zouden de overige farang weinig bijdragen aan de economie?
Wij vieren vaderdag op 5 december,Ronron schreef:Vergeet niet de Snieklaas-kadootjes mee te nemen Hans.
Okee Hans,veel plezier daarmee,alhoewel ik het Thaise-vaderdaggevoel niet zo prettig heb ervaren.hanshu schreef:Wij vieren vaderdag op 5 december,Ronron schreef:Vergeet niet de Snieklaas-kadootjes mee te nemen Hans.