The Social Development and Human Security Ministry will begin a crackdown on beggars in the capital as they might fall victims to human trafficking.
Foreign beggars will be deported while Thai children beggars will be sent to schools.
According to the Minister of Social Development and Human Security Pol Gen Adul Sangsingkeo, certain measures to regulate beggars found living off the streets and pedestrian bridges in the capital will be implemented next week.
Bron englishnews
beggars
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: beggars

Kinderen naar school ( of terug naar Kampoetsja, waar een hoop vandaan komen ) en de "ouders" vastzetten. Erger me al jaren grijs aan die praktijken, want nee, het zijn geen zielige kinderen, het is maffia. En die arme zielige kinderen van 3-8 jaar oud doen over 15 jaar gewoon hetzelfde met de volgende generatie kids.
Uitstekende maatregel van meneer Prayuth

Mag ik ook wel uitkijken....lig ook regelmatig onder de brug als ik het hotel niet terug kan vinden.
-
- Volwaardig lid
Als ik je zie liggen gooi ik wel een 14-tal bahtjes in je bekertje voor een goeie hete kop 7/11 koffie. Zo ben ik dan ook wel weer...
.

Doe maar niet Duncan....goed bedoeld maar voor je het weet ben ik dan beroofd of gekidnapt.Duncan schreef:Als ik je zie liggen gooi ik wel een 14-tal bahtjes in je bekertje voor een goeie hete kop 7/11 koffie. Zo ben ik dan ook wel weer....
-
- Volwaardig lid
In Cambodia zijn zelfs WACHTLijsten om voor de volgende trip naar BKK-of andere toeristenplaatsen, op/naast de brug te mogen zitten, en die oso zielige babies kan je huren, van je buurvrouw of wie dan ook, voor die 30 dagen. Verder wordt er geincasseerd voor de beste (meest lucratieve) plekken, bvb naast WTC of de bruggen BTS van/naar Siam. In ruil daarvoor verjaagt jouw mafia andere op die plekken uitzijnde concurrenten. Je ziet ze ook vrijwel alleen maar op plekken waar heel veel toeristen komen, bijna nooit in Thaise buitengewesten.