Wat mogelijks onze enige reis is voor de komende 10 jaar:dag:, wil ik dat het een heerlijke vakantie wordt. Ik weet dat jullie feedback mij hierbij zal helpen.
29/11 Aankomst Bangkok 08 u ‘s ochtend lichte uitstap :Siriraj Forensisch Museum van het grote Koninklijk Siriraj Ziekenhuishotel: rusten
30/11 Daguitstap Bangkok What Po+Khao San Road + nachttrein naar Chiang Mai
01/12 Aankomst Chiang Mai wat ontspannen + night bazaar
02/12 Chiang Mai: fietstocht Chiang Mai+ zipline
03/12 Chiang Mai: Olifanten verzorgen
04/12 Chiang Mai: natuur: Doi Suthep/Doi Inthanon/??? Nog te kiezen
05/12 Chiang Mai: nog in te vullen
06/12 Chiang Mai vlucht naar Phuket en doorrijden Khao Sok National Park
07/12 Khao Sok: trekking met overnachting aan het meer
08/12 Khao Sok: trekking
09/12 Van Khao Sok naar Krabi
10/12 Krabi
11/12 Krabi
12/12 Krabi
13/12 Krabi
14/12 Krabi
15/12 Vertrek Krabi en aankomst in Bangkok
16/12 Bangkop: stad nog wat verkennen+winkelen
17/12 Bangkok: stad nog wat verkennen +winkelen
18/12 vertrek: stad nog wat verkennen+ winkelen+ vlucht naar huis om 22u ’s avonds
-->Is er ergens ruimte om nog iets in te lassen (vb Kanchanaburi overnachten op het water, Sukhotai, Chiang Rai,...)/ of is het al te druk?
-->Nog zaken die ons worden aangeraden voor in Chiang Mai? We verblijven normaal gezien in Riverside b&b
-->Khao Sok: mensen met ervaring in dit regenwoud? Veel spinnen/slangen 's nachts in de boomhut?

--> Is krabi een goede keuze als eiland? Aanvankelijk gingen we naar Koh Phangan/Koh Tao maar aangezien het weer daar begin december blijkbaar niet zo goed is, en aan de Andaman zee wel, kozen we voor Krabi. Bovendien lijkt het me een goede uitvalbasis voor uitstapjes We zouden het liefst ergens een hotel/b&b hebben aan het strand. Graag zouden we in de buurt van het hotel (dus zonder taxi te moeten nemen) nog wat willen doen 's avonds (we zijn nog jong

Zouden ook een dagje willen duiken maar hebben dit nog nooit gedaan: is dit aan te leren op een dag en mag je dan al op zee?
-->hoteltips zijn ook altijd welkom in de buurt van deze locaties: liefst met zwembad, prijsklasse +- 30 euro (willen vooral goede prijs-kwaliteitverhouding)
Alvast bedankt voor de reacties, wij appreciëren dit sterk