Hunt for three tigers in Nan province
A combined force of army, police, local administration and forestry officials has launched a hunt for a mother tiger and her two cubs which were spotted running on a laterite road in Tambon Chaisathan, Muang district of Nan province.
Bron englischnews
Even niet wandelen.
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Even niet wandelen.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Volwaardig lid
Re: Even niet wandelen.
Als het de bedoeling is deze af te schieten hoop ik dat ze niet worden gevonden.Hua Thale schreef:Hunt for three tigers in Nan province
A combined force of army, police, local administration and forestry officials has launched a hunt for a mother tiger and her two cubs which were spotted running on a laterite road in Tambon Chaisathan, Muang district of Nan province.
Bron englischnews
Worden ze gevangen en elders weer uitgezet oid is het wat anders.
gr driver
-
- Volwaardig lid
Even op de bron klikken driver weet je alles.
Klein geheimpje het is de bedoeling dat ze nog een lang en gelukkig leven hebben.

Klein geheimpje het is de bedoeling dat ze nog een lang en gelukkig leven hebben.

De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Volwaardig lid
Ja, okee, de bron had ik niet gelezen en mijn Engels is ook wat minder maar ik maak erop uit dat de beesten illegaal bij eigenaren zaten en vrij gelaten zijn en nu gezocht worden en dan levend maar wat er daarna mee gebeurt haal ik er niet uit eigenlijkHua Thale schreef:Even op de bron klikken driver weet je alles.![]()
gr driver