Vliegtickets na Bangkok

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
speeddevil
heeft ervaring
heeft ervaring

Vliegtickets na Bangkok

#1 Bericht door speeddevil » vrijdag 27 juni 2014, 16:43

Mensen ik wil de komende week mijn tickets boeken na Bangkok in november.

Hebben jullie tips of een link voor Een goedkope vlucht. Ik hoorde dat je vanaf Düsseldorf ook goedkoop ook kon vliegen iemand meer info over?

Alvast bedankt

peewan62
komt net kijken
komt net kijken

Re: Vliegtickets na Bangkok

#2 Bericht door peewan62 » vrijdag 27 juni 2014, 20:08

Vorige week heb ik geboekt bij Emirates, heen en terug via Brussel. Korte overstap heen, 3 uur, en terug, 2 uur. Ticket kostte €584,-. Vertrek 13 november, terug 6 december.

Groet, Peter.

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Harm » zaterdag 28 juni 2014, 05:29

install ticketspy op je fone/tablet/pc
en je heb de goedkoopste vluchten
je wordt gek van de berichten die ze je sturen
dus als je geboekt hebt direct uitzetten
kijk wel hoelang zo'n vlucht duurt soms meer dan 34 uur terwijl het in 12 uur kan
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#4 Bericht door robin33 » zaterdag 28 juni 2014, 06:44

Keek gisteren op wtc.nl. Recht reeks met Eva en iets duur der met china voor 585.. Veel Goedkoper word het niet door de taxen

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Harm » zaterdag 28 juni 2014, 06:49

ik betaalde via ticketspy 356 €
niet rechtstreeks maar met overstap in Abu Dhaby van 4 uur
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door driver » zaterdag 28 juni 2014, 08:01

future expat harm schreef:ik betaalde via ticketspy 356 €
niet rechtstreeks maar met overstap in Abu Dhaby van 4 uur
Dat is een hele nette prijs de enigste keer dat ik zo goedkoop vloog was vanaf Brussel-Phuket maar dat gaat nu nu niet meer.Rechtstreeks was dat bye the weej .

Net maar ingeschreven bij ticketspy .

Vraag : Moet je nu alles zelf gaan volgen/kijken via de Homepage totdat er vluchten BKK tussen komen of moet je nu iedere keer zelf datums gaan intikken om goedkope vluchten te vinden ?

Voorbeeld : BKK voor 324,00 zie je daar staan via hun homepage maar wel vliegen vanaf Rome en terug via Engeland en wat ik begrijp nog bijkomende kosten dus dan hebben zulk soort prijzen voor mij al geen nut meer als ik eerst naar Rome moet vliegen dat gedoe begin ik niet aan en zeker niet als mijn Thaise vriendin allen zou reizen.

Kan iemand mij dan tzt via een link oid daadwerkelijk tickets laten zien waar je die lage prijzen betaalt naar BKK want als er weer bijkomende kosten bijkomen is het al niet meer zo goedkoop lijt me ?

gr driver

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#7 Bericht door Harm » zaterdag 28 juni 2014, 08:56

ze sturen je meerdere emails per dag
kijk gewoon wat er tussen zit
als er iets leuks bij zit dan verder spitten en evt reageren

mijn vlucht begon in ASD naar Abu Dhabi daar 4 uur gewacht en verder met een andere maatschappij naar BKK
terug via Abu Dhabi, Dusseldorf en daarna door naar Parijs en dan met trein naar Asd
Ik ben eruit gestapt in Dusseldorf en heb daar de trein naar Asd genomen

Goed kijken of alles in de reis zit soms moet je op eigen gelegenheid naar een ander airport zoals by driver waar de reis in Rome begint.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#8 Bericht door driver » zaterdag 28 juni 2014, 09:56

Oke, duidelijk.

Wat jij deedt is wel te doen van asd en terug eruit in Dusseldorf dan zijn de bijkomende kosten gering.
Ben zelf ook via trein Ede/Arnhem naar Dusseldorf /Teheran naar BKK gevlogen met Mahan maar die vliegen nu niet meer op BKK dacht ik.

gr driver

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#9 Bericht door robin33 » zondag 29 juni 2014, 07:33

Dat 324 ticket is wel heel goedkoper. Maar over het algemeen zie Je in oktober (die even opgezochte) een Prijs tussen 575 en 620 rechtestreeks en rond de 550 en 575 met overstap

Waarom zou Je dan voor die paar euro. Gaan moeilijk doen met dusseldorf(mits Je natuurlijk daar in de Buurt woont) en overstap. Kan me ook voorstel ken dat Je b.v tijd eons wachten zaten gaat eten en drinken. Maar kan het mis hebben.. Overtuig mee :)

speeddevil
heeft ervaring
heeft ervaring

#10 Bericht door speeddevil » zondag 29 juni 2014, 09:12

Ah ok super bedankt maar heb jij het via sky scanner gedaan of ticket spy. Want ik kom uit bij sky scanner

dpronkjes
komt net kijken
komt net kijken

#11 Bericht door dpronkjes » zondag 29 juni 2014, 14:08

Heb vorige week geboekt 520 euro airfrance overstap Parijs bkk vertrek Schiphol

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#12 Bericht door driver » zondag 29 juni 2014, 16:38

robin33 schreef:Dat 324 ticket is wel heel goedkoper. Maar over het algemeen zie Je in oktober (die even opgezochte) een Prijs tussen 575 en 620 rechtestreeks en rond de 550 en 575 met overstap

Waarom zou Je dan voor die paar euro. Gaan moeilijk doen met dusseldorf(mits Je natuurlijk daar in de Buurt woont) en overstap. Kan me ook voorstel ken dat Je b.v tijd eons wachten zaten gaat eten en drinken. Maar kan het mis hebben.. Overtuig mee :)
Voor de 1 is bijv 50 euro niet veel voor een ander wel dus als ik zoals onlangs een keer voor 350 pp vanaf Brussel kan vliegen en er per auto naartoe kan en opgehaald worden wat zeg maar 50 euro kost per keer dan vlieg je toch rechtstreeks naar in ons geval phuket voor 400 pp en terug vanaf BKK
Daar auto gehuurd en rustig aan omhoog gereden naar Chon Bury en later nog wat andere gebieden .

Maar rechtstreeks vanaf A,dam voor ong 550/600 is ook goed te doen natuurlijk maar kost dan wel 300 euro meer dan toen vanaf Brussel ;)
En dat beetje eten/drinken...dat nemen we mee vanaf huis dus in Brussel kost het dan niks.

gr driver

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#13 Bericht door robin33 » zondag 29 juni 2014, 21:03

Mee eens 350 is de moeite 50? En op een tussenstop eten en drinken meenemen mag toch niet? Kijk ga je nu bv met een gezin is 50 wel veel, maar voor saampjes of alleen.. Kan dat er niet af zou ik niet gaan

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#14 Bericht door driver » zondag 29 juni 2014, 22:10

robin33 schreef:Mee eens 350 is de moeite 50? En op een tussenstop eten en drinken meenemen mag toch niet? Kijk ga je nu bv met een gezin is 50 wel veel, maar voor saampjes of alleen.. Kan dat er niet af zou ik niet gaan
Met die 50 euro geef ik alleen aan dat voor veel mensen 50 euro gewoon veel geld is en als iemand reist ongeacht met hoeveel en de tijd heeft en 50 euro pp kan besparen moet ie dat gewoon doen vindt ik als hij /zij of hun dat willen.
Tussenstop...in het vliegtuig krijg je eten meestal en zoniet heb ik zelf wel wat bij me en toen ik via Teheran vloog kregen we een tegoed bon voor wat eten en drinken.
Wachttijd daar was ik dacht 3,5 uur maar zonder eten redt ik dat ook wel en ik neem altijd wat eten mee wat ik al aangaf .

Als ik nu met vriendin naar Thailand zou gaan en bijv . via een tussenstop van max 4 uur pp 50 euro kan besparen op een reis van 28 dagen doe ik het ook daar doe ik hier niet moeilijk over laat mij dan maar zuinig overkomen dat vindt ik prima verder .
Die 100 euro besteedt ik dan wel weer in Thailand daar slaap ik minimaal 4/5 keer voor daar .

Alleen...hoe weet je wat je bespaart als je geen vergelijkings prijzen hebt op de dag dat je wilt gaan ? ;)
Oftewel...ik tracht meestal de goedkoopste vlucht te vinden maar lukt dat niet en ik ben het zat boek ik gewoon Eva Air of China ook zo goedkoop mogelijk uiteraard.

gr driver

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#15 Bericht door robin33 » zaterdag 24 januari 2015, 09:15

Even wat anders, ga dit keer in de zomervakantie omdat we met een ander gezin gaan.
Normaal vlieg ik met Eva maar vanaf de zomer gaat quatar airlines ook vanaf Schiphol
Oké het is met 1 tussenstop maar die is kort. Het scheelde voor 4 volw en een kind 1000 euro. En met nieuwe vliegtuigen... Toch maar is over nadenken..

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”