Als ik door de bagagecontrole moet, op weg naar Thailand, met een voedingssupplement in de vorm van een wit poeder, kan ik dat het beste meenemen in mijn handbagage? Gaan er misschien vragen gesteld worden door de douane? Per slot van rekening staat Thailand bekend om zijn strenge drugsbeleid.
Uiteraard gaat het niet om drugs maar om MSM, een onschuldig middel. Jullie advies? Ik neem overigens ook vitamines in pilvorm mee.
voedingssupplement mee --> problemen bij douane?
Moderator: Loempia
- Farang Baa
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Re: voedingssupplement mee --> problemen bij douane?
In de orginele verpakking laten, evt met Engelse bijsluiter!
Zelf jarenlang voedselsuppl. Meegenomen, nooit last gehad.
Medicijnen voor 6 a 7 maanden mee, zowel heen als terug nooit een probleem gehad.
Medicijnen die je niet nodig hebt in het vliegtuig in je koffer doen.
Zelf jarenlang voedselsuppl. Meegenomen, nooit last gehad.
Medicijnen voor 6 a 7 maanden mee, zowel heen als terug nooit een probleem gehad.
Medicijnen die je niet nodig hebt in het vliegtuig in je koffer doen.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Ik heb jarenlang glucosamine in Thailand laten invoeren en nooit werd een doos geopend. Maar het zat in de originele verpakking van Schiff USA. Het heeft me een drietal jaren van de nieuwe heup afgehouden.
Een enkele drogisterijketen verkoopt glucosamine in Thailand. Kan Watson's zijn. Kijk eens rond als je weer hier bent. Over de prijs weet ik niks meer.
Een enkele drogisterijketen verkoopt glucosamine in Thailand. Kan Watson's zijn. Kijk eens rond als je weer hier bent. Over de prijs weet ik niks meer.
- brake034
- Expat
Opvallend dat Farang Baa zich erg druk maakt met poeders en pillen, Thailand in en uit?
Marcel
- Farang Baa
- Volwaardig lid
Een mens wil gezond zijn en blijven, mai?brake034 schreef:Opvallend dat Farang Baa zich erg druk maakt met poeders en pillen, Thailand in en uit?
- joepattaya
- Expat
Tja....als je maar genoeg voedingsupplementen neemt, dan raak je vanzelf impotent.......