Van je dwangstoornis af in Thailand
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Van je dwangstoornis af in Thailand
Dat hoorde ik vanmorgen hier (NL) op de radio-als aankondiging van een TV-progr hedenavond 21.30 op RTL-5 (als ik het goed heb onthouden). Het laat zien dat een groep van 6-7 mensen onder begeleiding van een therapeut naar THailand reist om van diverse dwanghandelingen af te komen (zoals steeds je handen wassen of elke minuut je mooiigheid voor de spiegel controleren). Waarom dat nou juist in TH moet werd niet zo duidelijk, maar ik meld het hier maar voor eventueel mensen te tippen die wat naar bewegende Thaise beelden snakken.
-
- Volwaardig lid
Re: Van je dwangstoornis af in Thailand
Kijkcijfers pong kijkcijfers
Ik wil wel eens naar zuid Amerika maar neem voorlopig maar genoegen met zuid Amerikaanse bewegende beelden.
http://www.youtube.com/watch?v=9O72RLP5fF4
Ik wil wel eens naar zuid Amerika maar neem voorlopig maar genoegen met zuid Amerikaanse bewegende beelden.
http://www.youtube.com/watch?v=9O72RLP5fF4
De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Volwaardig lid
"...Waarom dat nou juist in TH moet werd niet zo duidelijk, maar ik meld het hier maar voor eventueel mensen te tippen die wat naar bewegende Thaise beelden snakken...."
Mij wel.
De politiek in dit land is zo'n giga dwangneurose aan het worden dat die mensen in een paar dagen genezen zijn van hun futiliteitjes. Het aanschouwen van de rode en de gele toppers en voormannen/-vrouwen zal choquerend (verrek, schrijf je dat zo...?) werken en indien niet hebben ze een gratis vakantie en kunnen ze thuis verder gaan met hun afwijking.
Bah, geleerden en therapeuten; ik vraag me wel eens af of ze zelf niet ook een tic hebben of een tik gehad van de molen.....
Mij wel.
De politiek in dit land is zo'n giga dwangneurose aan het worden dat die mensen in een paar dagen genezen zijn van hun futiliteitjes. Het aanschouwen van de rode en de gele toppers en voormannen/-vrouwen zal choquerend (verrek, schrijf je dat zo...?) werken en indien niet hebben ze een gratis vakantie en kunnen ze thuis verder gaan met hun afwijking.
Bah, geleerden en therapeuten; ik vraag me wel eens af of ze zelf niet ook een tic hebben of een tik gehad van de molen.....
- RuudThai
- Expat
En sommige mensen KRIJGEN hier een dwangneurose, bijvoorbeeld van zwerfkaters....
En dan bouwen ze een IJzeren Gordijn en De Muur rond hun territorium
.
Vergeet je niet bij de poort een bordje "Checkpoint Charlie" te plaatsen, Erik?

En dan bouwen ze een IJzeren Gordijn en De Muur rond hun territorium

Vergeet je niet bij de poort een bordje "Checkpoint Charlie" te plaatsen, Erik?

-
- Volwaardig lid
Aan jouw praatjes te zien is het vandaag allemaal goed gegaan; toch ? 

- RuudThai
- Expat
Nou...., daar zou ik weer een aardige anekdote van kunnen opschrijven die weer niet positief is voor Thaise gebruikenprajak schreef:Aan jouw praatjes te zien is het vandaag allemaal goed gegaan; toch ?

-
- Volwaardig lid
Geef het een naam ! Mijn oren, of zo. Kunnen we wat van leren. We hebben hier tenslotte allemaal oren.....
En nu dwaal ik af van het onderwerp. En dat is een dwangneurose waar heel veel forumleden aan lijden....
En nu dwaal ik af van het onderwerp. En dat is een dwangneurose waar heel veel forumleden aan lijden....

-
- Volwaardig lid
Nee hoor, wij zijn gewoon te alomvattend om in een beperkt hokje gepropt te wordenprajak schreef:

Maare, Thailand is wel een plaats - en dan doel ik op bijvoorbeeld tempels - waar je gewoon volledig tot rust kunt komen. En dat moet je niet Wat Toeristenfuik hebben, maar gewoon zelf slenteren, ergens ingaan, op de knietjes voor Buddha en gewoon eens lekker een half uurtje mijmeren en je hoofd leegmaken. Heeft mij in het verleden veel goed gedaan en het zou me niets verbazen dat wanneer je dat regelmatig doet je ook van die dwangneuroses afraakt.
Gewoon een ander ritme aannemen, lekker toeren door de natuur en alles je gewoon maar laten overkomen, dat kan in Thailand en ik geloof echt dat mensen daar baat bij hebben.
- Jos Flachs
- Expat
Veertien dagen vakantie op kosten van het bedrijf (of de samenleving, als het publieke omroep is) is natuurlijk nooit weg.pong schreef: Waarom dat nou juist in TH moet werd niet zo duidelijk
In Schubbekutteveen is het weer minder prettig, het bier duurder, de accommodatie niet - ze moeten forensen - en de meisjes te duur. Dus waarom in Schubbekutteveen opnamen maken als je de baas kunt overtuigen om dat in Thailand te doen?
-
- Volwaardig lid
Ik ken heel veel mensen die om de twee tellen op hun mobiel moeten kijken maar of dat een dwang neurose is of een andere achterlijke afwijking weet ik eigenlijk niet.
Ik heb steeds zo'n zin om ........maar ik ben al in Thailand dus er is voor mij geen hoop meer.
Ik heb steeds zo'n zin om ........maar ik ben al in Thailand dus er is voor mij geen hoop meer.
- Jos Flachs
- Expat
-
- Volwaardig lid
Jos,ik heb geen ervaring met ladyboys dus ik kan je geen tips geven.
Als je echt wilt weten hoe dat allemaal in elkaar steekt kun je beter zelf op zoek gaan.
Veel succes en laat je ons even weten hoe het was?(is)
Als je echt wilt weten hoe dat allemaal in elkaar steekt kun je beter zelf op zoek gaan.
Veel succes en laat je ons even weten hoe het was?(is)