Een carnaval in bijvoorbeeld Zuid Amerika is wat doden betreft ook een drama voor zo ver ik weet.
Redenen zullen anders zijn maar toch.
Kreeg tussen mijn vorige bericht en dit schrijven de volle laag van een aantal jongelui die met hun water geknoei bezig waren.
In de schemer zag het clubje al staan met vijf liter emmertjes rij nog naar de middenstreep geef nog gas bij en gebaar nee liever niet maar de 'heren' rennen als blinde de weg op en ja jawel nat tot het naadje zonder ijs hoe aardig.
Kan ik er wel de lol van inzien maar toch hoeveel aanwijzingen moet je krijgen om iets te verwerken.
Bij een flink gedeelte van deze mensen is de 'next step' iets waar het knopje bij uit staat en dat resulteert in een negatief saldo.
Nakhon Ratchasima heeft/had het grootste negatieven resultaat volgens mij, overal zijn controle punten U -turns zijn afgesloten route ingesteld in de stad et cetera en toch .......................
De weegschaal de balans laat men zoals zoveel keren naar de verkeerde kant doorzakken.
Redenen bij deze op diverse locatie door het land: Nieuwjaar, men wil eens 'uitwaaien' geld verdienen met die farang et cetera.
Het zal nog wel een generatie nodig hebben hoewel verbieden om in een bakkie van een 4x4 te zitten en bromfietsen gelijk aan de ketting bij controle punten op drankgebruik goed zou helpen maar ja of Ome agent daar zin in heeft.