Nu controleren ze wel meer met regelmaat vooral de tijden dat de klanten hun vermaak alhier plegen te doen willen de heren nog wel eens kijken of wel men op de tijden aanwezig is die de wet voorschrijft.
Mocht dat niet het geval zijn dan krijgt mijn vrouw de wind van voren een waarschuwing dus met als straf enkele uren de zaak dicht.
Dit is een keer voorgevallen.
Deze keer waren het drie man in 'gewone' kleding maar zag onder het T shirt toch aan de heupzijde en rug wel vreemde uitstulpingen.
Een rugtas met bekertjes gelijk de plaspotjes uit het ziekenhuis bij de plascontrole politieagent die zijn positie bij het toilet innam.
Eentje bij de buitendeur en eentje voor algemene zaken schijnbaar.
De algemene agent gaf opdracht om je naar het toilet te begeven en daar het aangeboden potje te vullen met een open toiletdeur.
De plascontroleagent nam met pincet een paar druppels eruit om dat op een soort plat stripje te druppelen zag eruit als die dingen van ben ik zwanger of niet.
Ongeveer de helft van de klanten mocht deze actie doen en ja er was er een die schijnbaar zwanger van een pilletje gesnoept had.
Keurige jongen van begin twintig zit regelmatig uren lekker internet spelletjes te doen vele moeders zien hun toekomstige schoonzoon in dit soort mensen en dat zou zo maar kunnen.
Ten slotte ben je niet gelijk en zeker niet voor de rest van je leven een crimineel als je eens het verkeerde pilletje slikt.
Ter plekke controle op het lijf restant van het plaspotje mocht die zelf meenemen en hoppa de wagen in.
Was de eerste keer dat ik dit meemaakte enige verbazing maar toch positief lijk mij.
Alles ging zeer ontspannen uiterst vriendelijk en de Thai beschouden het als .............mai pen lai.
Aangezien men wel weet wat de positie van 'de farang' is mocht ik buiten deze controle blijven van de politie.
Nou positief ze moeten die kul alleen natuurlijk niet om de week gaan doen heb al namen genoeg zowel bij de Thai als bij de medefarang.