Adres gevraagd naar sanitair zaak in Pattaya ( toilet )

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Adres gevraagd naar sanitair zaak in Pattaya ( toilet )

#1 Bericht door sawadikrap » dinsdag 25 maart 2014, 12:47

Hallo allemaal :Whistle:

Na al zeer lang een niet normaal werkende toilet die bij indrukken voor water bleef doorlopen of lam was, nu dan eindelijk kapot.
Gebroken dus waar kan je voordelig een toilet kopen in laten installeren?
Ik ben een kluns.

Dus heel graag een tip misschien bij een groothandel maar weet niet of die ook hem installeren ?

Hartelijk dank

Robert. :thumbsup:

jvs
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Adres gevraagd naar sanitair zaak in Pattaya ( toilet )

#2 Bericht door jvs » woensdag 26 maart 2014, 04:41

Ik vindt het wel een beetje raar dat je na 9 jaar hier nog niet weet waar je dingen moet kopen.
Kijk om je heen ,er zijn zat winkels en zaken die toiletten verkopen en installeren.
Misschien heb je alleen een nieuw binnenwerk nodig,er zijn universele water niveau regelaars die bijna op elke stortbak passen.

joepattaya
Expat
Expat

#3 Bericht door joepattaya » dinsdag 01 april 2014, 12:40

Voor een verstopte buitenafvoer wordt een loodgieter gezocht (bij nader toch niet nodig) en voor een niet werkende stortbak moet er een nieuwe toilet komen.
Misschien even de eigenaar van het huis bellen en vragen of hij ene mannetje weet, die op jouw kosten de zaak repareert..........het is waarschijnlijk een standaard pot en dus ook ene standdard binnenwerk (vlotter/aflsuiter). Zoals jvs ook al aangeeft.

sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door sawadikrap » woensdag 16 april 2014, 11:41

jvs schreef:Ik vindt het wel een beetje raar dat je na 9 jaar hier nog niet weet waar je dingen moet kopen.
Kijk om je heen ,er zijn zat winkels en zaken die toiletten verkopen en installeren.
Misschien heb je alleen een nieuw binnenwerk nodig,er zijn universele water niveau regelaars die bijna op elke stortbak passen.

Weet zeker genoeg zaken om spullen te kopen, maar lukt niet altijd uit te leggen wat ik nodig heb.
Maar zeker zo lang in Thailand wonen zou moeten betekenen dat ik mijn adressen al zou moeten hebben.

Robert.

sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door sawadikrap » woensdag 16 april 2014, 11:42

joepattaya schreef:Voor een verstopte buitenafvoer wordt een loodgieter gezocht (bij nader toch niet nodig) en voor een niet werkende stortbak moet er een nieuwe toilet komen.
Misschien even de eigenaar van het huis bellen en vragen of hij ene mannetje weet, die op jouw kosten de zaak repareert..........het is waarschijnlijk een standaard pot en dus ook ene standdard binnenwerk (vlotter/aflsuiter). Zoals jvs ook al aangeeft.

Zal contact met de eigenaar opzoeken en wat sneller zelf om mij heen kijken, bedankt joepattaya.

:D

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”