Omdat ik vandaag mijn binnenlandse vliegtickets - goedkoop via Air Asia! - voor mijn volgende Thai-vakantie al gekocht heb, stel ik alvast de vraag: als ik vanaf Hat Yai naar Narathiwat (de stad) wil reizen, is de (mini)bus dan de beste optie en rijdt deze op een beetje reguliere tijdstippen? Mijn vliegticket vanuit BKK heb ik nl. in tweeën gesplitst: heen naar Hat Yai, terug vanaf Narathiwat.
Ik wil HY en dan specifiek het nachtleven ook eens meemaken, vandaar dat ik eerst HY aan wil doen...
Van Hat Yai naar Narathiwat
Moderator: Loempia
- Farang Baa
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Re: Van Hat Yai naar Narathiwat
Mijn familie zou geruster zijn als ik voor transport van Hat Yai naar Narathiwat een lijkwagen zou huren. De kans dat daarop wordt geschoten is niet zo groot, die wagen misstaat niet in die regio en de auto zou me naar huis kunnen rijden voor de crematie. Maar dat is zo maar mijn voorkeur als ik me daar zou wagen. Ga jij gerust het nachtleven in. We lezen het wel.
-
- Expat
Ach, Prajak, Farang Baa wil graag als schietschijf daar fungeren. Waren het vroeger onderwijzers, landbouwers en militairen die gedood werden, nu zijn het al hele gezinnen die omgebracht worden.
Ik hoorde dat Hat Yai een prima nachtleven had. Vooral het dansen is het populair. Je moet wel dansen om de kogels te ontwijken.
Ik hoorde dat Hat Yai een prima nachtleven had. Vooral het dansen is het populair. Je moet wel dansen om de kogels te ontwijken.

-
- Volwaardig lid
Ben verleden jaar nog in Hat Yai en Sonkla geweest.
Inderdaad de kogels vliegen je om de oren en verplaatsen is alleen mogelijk via loopgraven of een gepanserde audi 600.
Het nachtleven van Hat Yai vindt plaats in schuilkelders waar de maleisische moslim buurman zich vermaakt met wellustige dames van plezier.
En wat ik gehoord heb zijn er al honderden buitenlanders vermoord.
Toch is er een bloeiend zakenleven in Hat Yai en Songkhla is een rustig stadje waar moslim en Boedha vredig samenleven.
Het verkeer is hetzelfde als in de rest van Thailand dus is de kans van een verkeersincident vele malen hoger dan een bomaanslag.
Inderdaad de kogels vliegen je om de oren en verplaatsen is alleen mogelijk via loopgraven of een gepanserde audi 600.
Het nachtleven van Hat Yai vindt plaats in schuilkelders waar de maleisische moslim buurman zich vermaakt met wellustige dames van plezier.
En wat ik gehoord heb zijn er al honderden buitenlanders vermoord.
Toch is er een bloeiend zakenleven in Hat Yai en Songkhla is een rustig stadje waar moslim en Boedha vredig samenleven.
Het verkeer is hetzelfde als in de rest van Thailand dus is de kans van een verkeersincident vele malen hoger dan een bomaanslag.
pluk de dag (carpediem)
-
- Volwaardig lid
Ik denk dat Hat Yai meevalt want het negatief reisadvies ziet vooral op de drie provincies Narathiwat, Yala en Pattani.
Hat Yai heeft zover ik weet een bomaanslag gehad en geen aanslagen op mensen. Maar of de drie andere provincies veilig zijn ? Kijk de krant maar na. We horen het wel van mener F. Baa of we lezen in de krant zijn ware naam : Jan, Piet, Joris of misschien wel Corneel.....?
Hat Yai heeft zover ik weet een bomaanslag gehad en geen aanslagen op mensen. Maar of de drie andere provincies veilig zijn ? Kijk de krant maar na. We horen het wel van mener F. Baa of we lezen in de krant zijn ware naam : Jan, Piet, Joris of misschien wel Corneel.....?
-
- Volwaardig lid
De buitenlander staat niet op de lijst in 2013 zo te zien.
Uiteraard heb ik als we het over vakantie hebben ook andere ideeen over de locatie.
Opsomming over 2013
Bangkokpost
'We' zien je verslag tegemoet T.Z.T.
Uiteraard heb ik als we het over vakantie hebben ook andere ideeen over de locatie.
Opsomming over 2013

Bangkokpost
'We' zien je verslag tegemoet T.Z.T.