hallo,we zouden in december onze thailandreis willen afsluiten met 10 dagen zon-zee-strand.
Normaal gezien zitten we er in de periode 6 december-15 december.
Ik zou heel graag khao sok bezoeken, snorkelen, idyllische zonsondergangen, anyway, wat de meeste willen denk ik.
Liefst ook een full moon,maar ik geloof dat koh phangan in december niet zo goed is qua weer…
Dit was mijn aanvankelijk idee, maar volgens mij een beetje te druk...
06/12 Vertrk en aankomst Krabi
07/12 Khao Sok National Park
08/12 Khao Sok national Park
09/12 Vertrek en aankomst Koh Phangan
10/12 Koh Phangan
11/12 Full Moon Party
12/12 Vertrek naar Koh lanta & aankomst Koh Lanta
13/12 Koh lanta
14/12 Koh Lanta
15/12 vertrek en aankomst Bangkok
Op zich zou ik ook gewoon naar koh Chang kunnen gaan, positieve dingen over gelezen, maar ik vrees dat ik dan de mooie natuur van khao sok zal moeten missen.
wat raden jullie aan? Vooral natuur en mooie stranden vind ik belangrijk
koh chang of krabi?
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
- Casper
- Zeer veel ervaring
Re: koh chang of krabi?
Qua natuur is Koh Chang juist heel mooi, ik zou echter gezien je overige bestemmingen in het zuiden zijn kiezen voor Krabi. Dat maakt het allemaal wat relaxter en de eiland en natuur ervaring heb je al opgedaan op Pha Gnan en in Khao Sok; Krabi heeft juist weer een hele spectaculaire kust met mooie stranden en bizarre rotsformaties.Malfrats schreef: Op zich zou ik ook gewoon naar koh Chang kunnen gaan, positieve dingen over gelezen, maar ik vrees dat ik dan de mooie natuur van khao sok zal moeten missen.
-
- heeft ervaring
Re: koh chang of krabi?
danku casper voor de reactieCasper schreef:Qua natuur is Koh Chang juist heel mooi, ik zou echter gezien je overige bestemmingen in het zuiden zijn kiezen voor Krabi. Dat maakt het allemaal wat relaxter en de eiland en natuur ervaring heb je al opgedaan op Pha Gnan en in Khao Sok; Krabi heeft juist weer een hele spectaculaire kust met mooie stranden en bizarre rotsformaties.Malfrats schreef: Op zich zou ik ook gewoon naar koh Chang kunnen gaan, positieve dingen over gelezen, maar ik vrees dat ik dan de mooie natuur van khao sok zal moeten missen.