Hallo,
Wij fietsen momenteel nog in zuid Laos.
Gaan over een paar dagen de grens over naar Thailand en willen begin
volgende week (18e ofzo) met een bus van Ubon Ratchathani naar Udon Thani
of Nong Khai.
Kan iemand ons vertellen of er een rechtstreekse busverbinding is, en of er fietsen worden meegenomen.
Alvast bedankt voor de reactie
groeten José
bus Ubon naar Udon Thani (Nong Khai)??
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Re: bus Ubon naar Udon Thani (Nong Khai)??
Jose,
vanuit Ubon gaat bus 833 (wit van kleur) rechtstreeks naar Udon en Nongkhai via Yasothon, Mahasarakham en Khon Kaen.
Fietsen meenemen ? Geen idee of die in het ruim kunnen. Ik denk dat je dat eerst moet vragen bij het kopen van het ticket een paar dagen tevoren liefst in het 833 kantoortje dat je op of naast de busstations vindt. Reserveer de stoelen, zomaar opstappen kan een probleem zijn en helemaal met deze lading.
Ik denk, als ze al in het ruim gaan, dat zeker de sturen verdraaid moeten worden. Neem de fietstassen zoveel mogelijk mee naar het rek binnen. Mijn broer stopte zijn rugzak in het ruim en een ander legde er een zak met ijsgekoelde waren op....en verhaal is er niet bij als electronica nat wordt.
Goeie reis !
vanuit Ubon gaat bus 833 (wit van kleur) rechtstreeks naar Udon en Nongkhai via Yasothon, Mahasarakham en Khon Kaen.
Fietsen meenemen ? Geen idee of die in het ruim kunnen. Ik denk dat je dat eerst moet vragen bij het kopen van het ticket een paar dagen tevoren liefst in het 833 kantoortje dat je op of naast de busstations vindt. Reserveer de stoelen, zomaar opstappen kan een probleem zijn en helemaal met deze lading.
Ik denk, als ze al in het ruim gaan, dat zeker de sturen verdraaid moeten worden. Neem de fietstassen zoveel mogelijk mee naar het rek binnen. Mijn broer stopte zijn rugzak in het ruim en een ander legde er een zak met ijsgekoelde waren op....en verhaal is er niet bij als electronica nat wordt.
Goeie reis !
-
- Volwaardig lid
Een website en niet van de eerste de beste...
http://www.lonelyplanet.com/thorntree/t ... ID=2348969
Maar ook daar wordt reserveren aanbevolen. Het zijn dagbussen dus je kunt genieten van de Isan.
http://www.lonelyplanet.com/thorntree/t ... ID=2348969
Maar ook daar wordt reserveren aanbevolen. Het zijn dagbussen dus je kunt genieten van de Isan.
-
- komt net kijken
@Prajak
Dank je wel voor deze info, daar heb ik wel wat aan.
We gaan het proberen in Ubon.
groet José
Dank je wel voor deze info, daar heb ik wel wat aan.
We gaan het proberen in Ubon.
groet José